GP van Maleisië

Gestart door Ferrari 2010, 13 maart 2006 - 19:14:24

« vorige - volgende »

Mikacouli

Citaat van: Schumi 2006 op 14 maart 2006 - 19:58:13
Citaat van: Supermariobros op 14 maart 2006 - 19:26:25
Ik hoop op een evenmooie en spannende GP als afgelopen weekend. Het warme weer zou wel eens parten kunnen spelen maar ik voorspel een zelfde top drie als in Bahrein. In ieder geval, ik kijk er reikhalzend naar uit. Dat het maar rap zondagmorgen 8u. is. :)
Is dat pas om 8 uur? Meen je dat? pfff, zo laat :'(

Malesië is 6 u voor op ons dusja, het is om 8 u ;)

Ferrari 2010

Citaat van: Mikacouli op 14 maart 2006 - 20:08:48
Citaat van: Schumi 2006 op 14 maart 2006 - 19:58:13
Citaat van: Supermariobros op 14 maart 2006 - 19:26:25
Ik hoop op een evenmooie en spannende GP als afgelopen weekend. Het warme weer zou wel eens parten kunnen spelen maar ik voorspel een zelfde top drie als in Bahrein. In ieder geval, ik kijk er reikhalzend naar uit. Dat het maar rap zondagmorgen 8u. is. :)
Is dat pas om 8 uur? Meen je dat? pfff, zo laat :'(

Malesië is 6 u voor op ons dusja, het is om 8 u ;)

Spijtig, en ik die dacht van een lekker lange nacht met F1 etc. :'(
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Tim C


Ferrari 2010

Citaat van: Tim C op 14 maart 2006 - 20:12:00
Nog 3 weken geduld ;)
Inderdaad, ik vindt het trouwens héél zonde dat er zo maar 1 GP is :'(
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Mikacouli

Citaat van: Schumi 2006 op 14 maart 2006 - 20:17:12
Citaat van: Tim C op 14 maart 2006 - 20:12:00
Nog 3 weken geduld ;)
Inderdaad, ik vindt het trouwens héél zonde dat er zo maar 1 GP is :'(

Verhuis naar de VS ;) . Dan kan je elke nacht opstaan ;) ;D
Voor mij is het ideaal. Ik kom net thuis van een lange nacht en kan beginnen kijken naar F1. Australië is te vroeg. Dan moet ik mijn uitgangsavond inkorten. Hmm, nu ook een beetje eigenlijk. :-\

FerrariMan

Citaat van: Mikacouli op 14 maart 2006 - 20:33:14
Citaat van: Schumi 2006 op 14 maart 2006 - 20:17:12
Citaat van: Tim C op 14 maart 2006 - 20:12:00
Nog 3 weken geduld ;)
Inderdaad, ik vindt het trouwens héél zonde dat er zo maar 1 GP is :'(

Verhuis naar de VS ;) . Dan kan je elke nacht opstaan ;) ;D
Voor mij is het ideaal. Ik kom net thuis van een lange nacht en kan beginnen kijken naar F1. Australië is te vroeg. Dan moet ik mijn uitgangsavond inkorten. Hmm, nu ook een beetje eigenlijk. :-\
Ik weet niet hoe je het doet maar in mijn geval val ik dan altijd KO in de zetel nog voor de start.  ;D

Supermariobros

Het is de schuld van Schumacher en Ferrari  ;D ;D ;D

mike

Citaat van: Supermariobros op 14 maart 2006 - 20:37:43
Het is de schuld van Schumacher en Ferrari  ;D ;D ;D

Wel degelijk!  ;D ;D ;D ;D

Juan Pablo

Citaat van: Schumi 2006 op 13 maart 2006 - 19:14:24
De eerste GP van het nieuwe seizoen is nog maar net voorbij en de volgende staat al voor de deur. De teams zijn momenteel volop bezig alles te verhuizen naar Maleisië, een race die verleden jaar nog gedomineerd werd door Alonso. Ferrari was toen in de verste verte maar amper te zien, maar dit jaar zal dat waarschijnlijk anders zijn. Zowel Renault, Ferrari als McLaren zullen er waarschijnlijk sterk voor de dag komen.

Honda zal daar zowat eenzaam achteraan hinken, op een aantal seconden gevolgd door de Williamsen, die tijdens de openingsrace sterk verrasten en verleden jaar in Malesië nog op het podium stond met Nick Heidfeld.


ik schat Honda toch wel redelijk op niveau, en Willams en BMW zullen daar niet ver achter zitten, als je bedenkt dat Heidfelt toch goed van achter door het veld heen reed, hetzelfde wat Rosberg (beter) deed.

ik denk dat de race ongeveer zo word:

1. Alonso
2. Kimi
3. Schumi
4 Massa
5 Montoya
6. Rosberg
7 Fisico
8. Heidfelt

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Doefie

Citaat van: FerrariMan op 14 maart 2006 - 20:34:44
Citaat van: Mikacouli op 14 maart 2006 - 20:33:14
Citaat van: Schumi 2006 op 14 maart 2006 - 20:17:12
Citaat van: Tim C op 14 maart 2006 - 20:12:00
Nog 3 weken geduld ;)
Inderdaad, ik vindt het trouwens héél zonde dat er zo maar 1 GP is :'(

Verhuis naar de VS ;) . Dan kan je elke nacht opstaan ;) ;D
Voor mij is het ideaal. Ik kom net thuis van een lange nacht en kan beginnen kijken naar F1. Australië is te vroeg. Dan moet ik mijn uitgangsavond inkorten. Hmm, nu ook een beetje eigenlijk. :-\
Ik weet niet hoe je het doet maar in mijn geval val ik dan altijd KO in de zetel nog voor de start.  ;D

Voor Maleisië ga ik ook wel eerst eens slapen, Australië doe ik ook de nacht door  :)

Ferrari 2010

Citaat van: FerrariMan op 14 maart 2006 - 20:34:44
Citaat van: Mikacouli op 14 maart 2006 - 20:33:14
Citaat van: Schumi 2006 op 14 maart 2006 - 20:17:12
Citaat van: Tim C op 14 maart 2006 - 20:12:00
Nog 3 weken geduld ;)
Inderdaad, ik vindt het trouwens héél zonde dat er zo maar 1 GP is :'(

Verhuis naar de VS ;) . Dan kan je elke nacht opstaan ;) ;D
Voor mij is het ideaal. Ik kom net thuis van een lange nacht en kan beginnen kijken naar F1. Australië is te vroeg. Dan moet ik mijn uitgangsavond inkorten. Hmm, nu ook een beetje eigenlijk. :-\
Ik weet niet hoe je het doet maar in mijn geval val ik dan altijd KO in de zetel nog voor de start. ;D
Ik ben iemand die altijd aandachtig en wakker kan zijn ;) Ik ben een nachtmens, maar eveneens een ochtendmens. Ik ben gewoon iemand die weinig slaap nodig heeft :P Mijn leven zit fantastisch ineen en alles gaat altijd goed ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Doefie

Citaat van: Schumi 2006 op 15 maart 2006 - 13:41:29
Mijn leven zit fantastisch ineen en alles gaat altijd goed ;)

Daar komt nog wel verandering in  ;D :D (al hoop ik voor jou van niet natuurlijk)

Ferrari 2010

Citaat van: Doefie op 15 maart 2006 - 14:06:10
Citaat van: Schumi 2006 op 15 maart 2006 - 13:41:29
Mijn leven zit fantastisch ineen en alles gaat altijd goed ;)

Daar komt nog wel verandering in ;D :D (al hoop ik voor jou van niet natuurlijk)
Haha, ik heb mijn leven tot hiertoe compleet in de hand, niets of niemand kan mij momenteel iets in de weg leggen ;) Je moet gewoon zelf weten wat kan en wat niet kan op je leeftijd, en je daar aan aanpassen. Zorgen dat je genoeg vrije tijd hebt en deze rustig elf kan plannen. En het belangrijkste van al: zien dat je van niets of niemand (buiten je ouders dan) afhankelijk bent :P Maareeuh, Back on topic zou ik zeggen.

Recentste weersvoorpselling voor Kuala Lumpur:
Zaterdag overdag droog maar met bewolink. s'Avonds kan het gaan regenen. Zaterdag dan droog met bewolking, zondag nog steeds een donderwolk. Temperaturen nog steeds om en bij de 32 °C
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

FerrariMan

Citaat van: Schumi 2006 op 15 maart 2006 - 13:41:29
Citaat van: FerrariMan op 14 maart 2006 - 20:34:44
Citaat van: Mikacouli op 14 maart 2006 - 20:33:14
Citaat van: Schumi 2006 op 14 maart 2006 - 20:17:12
Citaat van: Tim C op 14 maart 2006 - 20:12:00
Nog 3 weken geduld ;)
Inderdaad, ik vindt het trouwens héél zonde dat er zo maar 1 GP is :'(

Verhuis naar de VS ;) . Dan kan je elke nacht opstaan ;) ;D
Voor mij is het ideaal. Ik kom net thuis van een lange nacht en kan beginnen kijken naar F1. Australië is te vroeg. Dan moet ik mijn uitgangsavond inkorten. Hmm, nu ook een beetje eigenlijk. :-\
Ik weet niet hoe je het doet maar in mijn geval val ik dan altijd KO in de zetel nog voor de start. ;D
Ik ben iemand die altijd aandachtig en wakker kan zijn ;) Ik ben een nachtmens, maar eveneens een ochtendmens. Ik ben gewoon iemand die weinig slaap nodig heeft :P Mijn leven zit fantastisch ineen en alles gaat altijd goed ;)
Allemaal goed en wel, maar met een hoeveelheid alcohol in je lijf raak je al die goeie eigenschappen op no-time kwijt.  ;)

Hamilton MASTER

Ik ga voor een gewaagdere uitslag:

Kwali:
1) Massa
2) Fisico
3) Alonso

Race:
1) Fisico
2) Montoya
3) Massa