GP van Maleisië

Gestart door Ferrari 2010, 13 maart 2006 - 19:14:24

« vorige - volgende »

Mikacouli

Citaat van: FerrariMan op 20 maart 2006 - 15:53:42
Citaat van: Mikacouli op 20 maart 2006 - 13:22:14
Citaat van: FerrariMan op 20 maart 2006 - 12:59:07
De realiteit is dat Ferrari een schitterende vleugel heeft uitgevonden die elk gat in de regel volledig uitbuit. En de FIA is op geen enkele manier in staat (volgens mij) om dit met 100% zekerheid te testen, wat Ferrari wel wist op voorhand. Ferrari heeft met andere woorden de FIA voor een blok gezet. En knap.

Op de onboardbeelden zag je dat extra voorvleugeltje gewoon doorbuigen dus bewijs genoeg denk ik he.
Mij kan het weinig schelen, zoveel voordeel geeft dat niet denk ik. Als hij er af moet dan moet hij er af. Tegen de volgende race zouden ze al een nieuwe voorvleugel meebrengen dus geen problemen.
Fout, Todt heeft te kennen gegeven aan Autosport dat ze de vleugel enkel veranderen indien de FIA hem illegaal bevond. Ze zullen op vraag van de FIA desnoods dingen veranderen maar zolang het in het reglement past blijven ze ermee werken. En terecht.

Dat kan zijn, dat heb ik nog niet gelezen. Wel hetgeen Brawn zei. Die gaf te kennen dat ze met nieuwe vleugels af zouden komen in Australie.

FerrariMan

Quote Briatore:

CitaatFlavio Briatore wrinkled his brow at a reporter in Malaysia : ''Opponents ?'' he grinned. ''Where are they ?''

With all the hype of a genuine four-way battle for victory in 2006, Renault dominated at Sepang with a one-two -- the first for the team in twenty four years.

''We have the best drivers,'' boss Briatore said. ''We have the best car. We have the best engine. We have the best engineers. I wouldn't want to have to beat us !''

Haha, laat hem nog maar wat genieten... :)

McChouffe

Citaat van: FerrariMan op 20 maart 2006 - 21:18:36
Quote Briatore:

CitaatFlavio Briatore wrinkled his brow at a reporter in Malaysia : ''Opponents ?'' he grinned. ''Where are they ?''

With all the hype of a genuine four-way battle for victory in 2006, Renault dominated at Sepang with a one-two -- the first for the team in twenty four years.

''We have the best drivers,'' boss Briatore said. ''We have the best car. We have the best engine. We have the best engineers. I wouldn't want to have to beat us !''

Haha, laat hem nog maar wat genieten... :)

Hoogmoed komt voor de val  ;)

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Mikacouli

Citaat van: McChouffe op 20 maart 2006 - 21:21:37
Citaat van: FerrariMan op 20 maart 2006 - 21:18:36
Quote Briatore:

CitaatFlavio Briatore wrinkled his brow at a reporter in Malaysia : ''Opponents ?'' he grinned. ''Where are they ?''

With all the hype of a genuine four-way battle for victory in 2006, Renault dominated at Sepang with a one-two -- the first for the team in twenty four years.

''We have the best drivers,'' boss Briatore said. ''We have the best car. We have the best engine. We have the best engineers. I wouldn't want to have to beat us !''

Haha, laat hem nog maar wat genieten... :)

Hoogmoed komt voor de val  ;)
Ja idd, maar intussen staan ze toch maar weer aan de leiding. Vorig jaar zeiden er ook velen dat Renault het niet zou halen, zo zie je maar. Die val zie ik niet direct komen. Daarvoor zijn ze te sterk.

FerrariMan

Citaat van: Mikacouli op 20 maart 2006 - 22:01:02
Citaat van: McChouffe op 20 maart 2006 - 21:21:37
Citaat van: FerrariMan op 20 maart 2006 - 21:18:36
Quote Briatore:

CitaatFlavio Briatore wrinkled his brow at a reporter in Malaysia : ''Opponents ?'' he grinned. ''Where are they ?''

With all the hype of a genuine four-way battle for victory in 2006, Renault dominated at Sepang with a one-two -- the first for the team in twenty four years.

''We have the best drivers,'' boss Briatore said. ''We have the best car. We have the best engine. We have the best engineers. I wouldn't want to have to beat us !''

Haha, laat hem nog maar wat genieten... :)

Hoogmoed komt voor de val  ;)
Ja idd, maar intussen staan ze toch maar weer aan de leiding. Vorig jaar zeiden er ook velen dat Renault het niet zou halen, zo zie je maar. Die val zie ik niet direct komen. Daarvoor zijn ze te sterk.
We zijn twee GP's ver. Kimi heeft pech gehad, Ferrari ook. 1 GP waarin niemand van de toppers pech heeft, en Renault wint volgens mij niet.

FerrariMan

Flavio begint toch een beetje te lijden aan grootheidswaanzin. Nu loopt de beste man te verklaren dat Fisichella de titel van dit jaar verdient.

Na 2 races.

Dat kan maar beter perspraat zijn.

The REAL BUTTON Freak

Briatore en montezemelo zijn hetzelfde, italianen met een groot bakkes, ik vind het wel teleurstellend dat Alonso niet op Rossi's uitdaging is ingegaan.

Waarschijnlijk bang voor nog meer gezichtsverlies.

Mikacouli

Citaat van: The REAL Freak op 21 maart 2006 - 19:32:50
Briatore en montezemelo zijn hetzelfde, italianen met een groot bakkes, ik vind het wel teleurstellend dat Alonso niet op Rossi's uitdaging is ingegaan.

Waarschijnlijk bang voor nog meer gezichtsverlies.

gezichtsverlies precies. Alonso is weldegelijk een fantastisch coureur en hij zou zeker niet minderwaardig zijn dan Rossi. Alonso zou het even goed doen op de moto als Rossi in de F1. Ben ik zeker van, mits evenveel testkilometers die Rossi er op heeft zitten. Wat het rally gedeelte betreft, daar kan ik me niet over uitspreken, dat is een raadsel die we niet te weten zullen komen.

The REAL BUTTON Freak

Alonso is te snel geweest met zijn commentaar en als men dan de handschoen werpt laat hij em liggen. Hij kon bewijzen of hij beter kon doen (zoals hij gezegt heeft.)

Hij blijft een sissy in mijn ogen.

KVDracer

Volgens ik gelezen heb, heeft hij de uitdaging wel aanvaard. En dat staat hier op de site. Mijn respect vermindert wel naarmate zijn bek groeit. Ik begin nu wel te hopen dat ze eens goed op hun donder krijgen. Dat Ferrari en McLaren hun eens alle kanten van het circuit laten zien  :)

schumi4ever

Citaat van: Mikacouli op 21 maart 2006 - 19:35:39
Citaat van: The REAL Freak op 21 maart 2006 - 19:32:50
Briatore en montezemelo zijn hetzelfde, italianen met een groot bakkes, ik vind het wel teleurstellend dat Alonso niet op Rossi's uitdaging is ingegaan.

Waarschijnlijk bang voor nog meer gezichtsverlies.

gezichtsverlies precies. Alonso is weldegelijk een fantastisch coureur en hij zou zeker niet minderwaardig zijn dan Rossi. Alonso zou het even goed doen op de moto als Rossi in de F1. Ben ik zeker van, mits evenveel testkilometers die Rossi er op heeft zitten. Wat het rally gedeelte betreft, daar kan ik me niet over uitspreken, dat is een raadsel die we niet te weten zullen komen.
Het lijkt me meer kinderachtige jaloezie dan wel of niet 'minderwaardig'.
Wat denkt Alonso wel ? Is het dan zo simpel wat Rossi presteerd op zn moto ? Ik dacht het niet.
Voor  beide sporten zijn uitzonderlijke talenten nodig die ze weliswaar hebben, in hun eigen ding.
Mocht Rossi naar de f1 willen komen dan kan hij zijn talenten toespitsen op de f1 en wie weet zien we dan nog iets maar zo ver zijn we nog lang niet. Alonso daalt nog maar een beetje in mijn achting en hij stond al niet hoog...

Doefie

Alonso heeft wel degelijk geaccepteerd.

Ik heb hem nooit hoog aanzien. Hij is een fantastisch coureur, maar de arrogantie druipt er gewoon vanaf.

FerrariMan

Dit is écht wel interessant en knap gemaakt:
http://www.visionf1.com/

Hamilton MASTER

Citaat van: Doefie op 22 maart 2006 - 13:43:20
Alonso heeft wel degelijk geaccepteerd.

Ik heb hem nooit hoog aanzien. Hij is een fantastisch coureur, maar de arrogantie druipt er gewoon vanaf.

De spaanse versie van... ;) ;)



Alan Blues

Citaat van: FerrariMan op 22 maart 2006 - 15:15:16
Dit is écht wel interessant en knap gemaakt:
http://www.visionf1.com/

Haha. Man, dat is spannender dan de echte GP!!!

;D ;D