Man van de race: Bahrein

Gestart door Ferrari 2010, 12 maart 2006 - 14:04:54

« vorige - volgende »

Wie is de man van de race in Bahrein?

Alonso
Schumacher
Räikkönen
Button
Montoya
Webber
Rosberg
Klien
Massa
Coulthard

McChouffe

Misschien interessant om toe te voegen: net als Kimi heeft Rosberg zich door het veld moeten opwerken. Na de eerste ronde stond hij in de pits voor een nieuwe voorvleugel.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Jasper

Ik vind de huidige stand geweldig: 20 voor Rosberg, 20 voor Räikkönen. En ze verdienen het ook echt allebei. :)

McChouffe

Wie heeft op Coulthard gestemd?

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Alan Blues

 ;D ;D ;D ;D

Ik vroeg het me ook af...  ;D ;D

Eric

Ik geloof dat Nancy hier nog ronddwaalt... ;)

Ferrari 2010

Waarschijnlijk, ergens ... :D Rechtstreeks vanuit Silverstone ofzo :P
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Doefie

Lang geleden dat we haar hier nog eens gezien (allee, gelezen) hebben ... :-\

Ferrari 2010

En ze doet dat dan nog zonder in te loggen:
Datum van registratie:  29 Juni 2001 - 19:10:58
Laatst actief:  22 Mei 2005 - 13:02:58

;D ;D
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Citaat van: Alan Blues op 13 maart 2006 - 17:36:14
;D ;D ;D ;D

Ik vroeg het me ook af...  ;D ;D
Ik ook, maar ik dierf het niet zeggen. ;D

mike

Omdat KR's inhaalrace hier zo vaak aangehaald wordt als reden waarom hij man van de race zou moeten zijn en Rosberg niet: http://www.f1pits.net/f1nieuws.php?id=P8600_0_1_0.
Rosberg moest na het eind van de eerste ronde binnenkomen voor herstellingen. Hij heeft er dus ook een inhaalrace op zitten.

FerrariMan

Citaat van: mike op 14 maart 2006 - 12:02:50
Omdat KR's inhaalrace hier zo vaak aangehaald wordt als reden waarom hij man van de race zou moeten zijn en Rosberg niet: http://www.f1pits.net/f1nieuws.php?id=P8600_0_1_0.
Rosberg moest na het eind van de eerste ronde binnenkomen voor herstellingen. Hij heeft er dus ook een inhaalrace op zitten.
Voila. Een rookie in een mindere wagen doet ongeveer hetzelfde. Dat is voor mij veel interessanter dan iemand in een topwagen.

Doefie

Ik zou Williams dit seizoen niet meteen een "mindere" wagen noemen hoor, ze doen het in elk geval al veel beter dan Toyota. Een Ford-motor is zo zwak nog niet, hoeveel titels hebben zij al niet gewonnen ? Laatste jaren hadden ze alleen de pech om steeds alleen de kleinere teams te bevoorraden, maar in een goed chassis zijn ze sterk genoeg. Bewezen Webber en Rosberg dit weekend.

FerrariMan

Citaat van: Doefie op 14 maart 2006 - 16:02:01
Ik zou Williams dit seizoen niet meteen een "mindere" wagen noemen hoor, ze doen het in elk geval al veel beter dan Toyota. Een Ford-motor is zo zwak nog niet, hoeveel titels hebben zij al niet gewonnen ? Laatste jaren hadden ze alleen de pech om steeds alleen de kleinere teams te bevoorraden, maar in een goed chassis zijn ze sterk genoeg. Bewezen Webber en Rosberg dit weekend.
Vergeleken met de Renault, McLaren en Ferrari is de Williams een mindere wagen.

Doefie

Met de top 3 wel, maar de rest kunnen ze verslaan. De top 3 ook maar dat wordt al iets veel moeilijker :)

Ferrari 2010

Citaat van: FerrariMan op 14 maart 2006 - 16:39:06
Citaat van: Doefie op 14 maart 2006 - 16:02:01
Ik zou Williams dit seizoen niet meteen een "mindere" wagen noemen hoor, ze doen het in elk geval al veel beter dan Toyota. Een Ford-motor is zo zwak nog niet, hoeveel titels hebben zij al niet gewonnen ? Laatste jaren hadden ze alleen de pech om steeds alleen de kleinere teams te bevoorraden, maar in een goed chassis zijn ze sterk genoeg. Bewezen Webber en Rosberg dit weekend.
Vergeleken met de Renault, McLaren en Ferrari is de Williams een mindere wagen.
Daar heb je gelijk in, maar tov Honda moeten ze niet veel onderdoen. Kijk eens wat ze goed hebben gemaakt op een winter?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.