Man van de race: Bahrein

Gestart door Ferrari 2010, 12 maart 2006 - 14:04:54

« vorige - volgende »

Wie is de man van de race in Bahrein?

Alonso
Schumacher
Räikkönen
Button
Montoya
Webber
Rosberg
Klien
Massa
Coulthard

KVDracer

Citaat van: Raikkie op 12 maart 2006 - 14:29:31
Citaat van: KVDracer op 12 maart 2006 - 14:25:40
Ik heb ook Rosberg gekozen, hetgeen hij laten zien heeft, toont wel zijn talent. Trok zo een beetje op Kimi zijn eerste race, juist dat hij uitgevallen is, als ik mij niet mis  :-\
Kimi was na zijn eerste race ook 7de, maar dankzij diskwalificatie van Panis denk ik heeft hij toen ook een puntje gehaald...

Ge hebt gelijk :)

phil69

Rosberg, zn eerste F1-race, binnen de punten, snelste ronde, inhaalakties
Raikkonen ook, haalt het podium vanuit de 22ste plaats met 1 enkele pitstop

FerrariMan

#17
Citaat van: Phil69 op 12 maart 2006 - 15:11:36
Rosberg, zn eerste F1-race, binnen de punten, snelste ronde, inhaalakties
Raikkonen ook, haalt het podium vanuit de 22ste plaats met 1 enkele pitstop
Button reed de snelste ronde.

*edit*

Ik ben precies nog zat, Button reed niet de snelste ronde:

    * Rosberg 1:32.408
    * Schumacher 1:32.523
    * Alonso 1:32.534
    * Weber 1:32.660
    * Button 1:32.729
    * Massa 1:32.739
    * Montoya 1:32.771
    * Raikonnen 1:33.664

phil69

juist, is me ontsnapt, maar khad Button en Honda toch sterker verwacht

Schumi nr1

Citaat van: FerrariMan op 12 maart 2006 - 15:12:51
Citaat van: Phil69 op 12 maart 2006 - 15:11:36
Rosberg, zn eerste F1-race, binnen de punten, snelste ronde, inhaalakties
Raikkonen ook, haalt het podium vanuit de 22ste plaats met 1 enkele pitstop
Button reed de snelste ronde.

Het is wel degelijk Rosberg die de snelste ronde reed. Hier is de officiële uitslag van de snelste rondes: http://www.formula1.com/race/result/fastestlaps/751/8.html .

Mikacouli

Kimi duidelijk. Om 22ste te starten en op 19 seconden eindigen van de eerste 2 is onwaarschijnlijk goed. Blijkbaar zijn er velen die op Rosberg stemmen om maar niet op Raïkkönen te moeten stemmen...
Rosberg heeft een mooie race gereden maar werd een beetje geholpen met de opgaves voor hem. Veel meer of Kimi.

Jasper

Kimi, maakt 19 plaatsen goed, duidelijk. Rosberg heeft inderdaad ook geweldig gereden.

Ferrari 2010

Citaat van: SaffierFM op 12 maart 2006 - 14:38:57
Citaat van: Alfonsinneke op 12 maart 2006 - 14:32:18
Alonso, Rosberg en Raïkkönen
Alfonske man van de race? Komaan!... hoeveel inhaalmanoeuvers heeft hij moeten doen?

Ach, je bent Alonso fan ofniet hé, als jij Alonso fan was zou je misschien ook zo stemmen. Alonso heeft uiteindelijk toch gewonnen dus... Ok, hij heeft er amper echt iets moeilijk voor moeten doen, maar hij heeft het wel gedaan. net zoals Kimi, het valt op dat de Mac fans eerder Kimi kiezen dan Rosberg, terwijl de niet-mac fans eerderv rosberg kiezen dan Kimi ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

FerrariMan

Citaat van: Schumi nr1 op 12 maart 2006 - 15:30:19
Citaat van: FerrariMan op 12 maart 2006 - 15:12:51
Citaat van: Phil69 op 12 maart 2006 - 15:11:36
Rosberg, zn eerste F1-race, binnen de punten, snelste ronde, inhaalakties
Raikkonen ook, haalt het podium vanuit de 22ste plaats met 1 enkele pitstop
Button reed de snelste ronde.

Het is wel degelijk Rosberg die de snelste ronde reed. Hier is de officiële uitslag van de snelste rondes: http://www.formula1.com/race/result/fastestlaps/751/8.html .
Heb mijn post aangepast.  :)

Alan Blues

Raikkonen was voor mij toch de beste. Nuja, ook mijn held... ;)

Maar ik sta toch paf van de prestatie van Rosberg. Man, man, ma, wat een talent. Wat een 'guts'!

Als Raikkonen volgend seizoen naar Ferrari gaat, hoop ik dat Rosberg naar McLaren komt!

mike

Citaat van: Schumi 2006 op 12 maart 2006 - 15:49:16
Citaat van: SaffierFM op 12 maart 2006 - 14:38:57
Citaat van: Alfonsinneke op 12 maart 2006 - 14:32:18
Alonso, Rosberg en Raïkkönen
Alfonske man van de race? Komaan!... hoeveel inhaalmanoeuvers heeft hij moeten doen?

Ach, je bent Alonso fan ofniet hé, als jij Alonso fan was zou je misschien ook zo stemmen. Alonso heeft uiteindelijk toch gewonnen dus... Ok, hij heeft er amper echt iets moeilijk voor moeten doen, maar hij heeft het wel gedaan. net zoals Kimi, het valt op dat de Mac fans eerder Kimi kiezen dan Rosberg, terwijl de niet-mac fans eerderv rosberg kiezen dan Kimi ;)

Nope. Ik heb op Rosberg gestemd, alhoewel ik evengoed MS had kunnen kiezen "omdat ik fan van de roden ben". De reden waarom ik niet op Kimi gestemd heb is dat hij met die 1 stop strategie sowieso al een pak plaatsen goed maakt (toch als je een deftige wagen hebt, wat hij heeft (ook al is de Mac nog niet echt topklasse)). Als je helemaal achteraan start, is dat zo verwacht als iets. Dat hij het podium haalt is een puike prestatie, maar er kan maar 1 man van de race zijn, net als er maar 1 de race kan winnen.

Rosberg, daarentegen, doet de snelste ronde (meerdere keren) en pakt bovendien punten in zijn allereerste race. Chapeau!


McLaren_über_alles

Citaat van: Michael Schumacher over Lewis Hamilton
I really rate him for what he's done in such a short time -- arriving just last year and competing with [two-time champion Fernando] Alonso, and very often being quicker, speaks for itself.

Mikacouli

Citaat van: mike op 12 maart 2006 - 16:03:41
Citaat van: Schumi 2006 op 12 maart 2006 - 15:49:16
Citaat van: SaffierFM op 12 maart 2006 - 14:38:57
Citaat van: Alfonsinneke op 12 maart 2006 - 14:32:18
Alonso, Rosberg en Raïkkönen
Alfonske man van de race? Komaan!... hoeveel inhaalmanoeuvers heeft hij moeten doen?

Ach, je bent Alonso fan ofniet hé, als jij Alonso fan was zou je misschien ook zo stemmen. Alonso heeft uiteindelijk toch gewonnen dus... Ok, hij heeft er amper echt iets moeilijk voor moeten doen, maar hij heeft het wel gedaan. net zoals Kimi, het valt op dat de Mac fans eerder Kimi kiezen dan Rosberg, terwijl de niet-mac fans eerderv rosberg kiezen dan Kimi ;)

Nope. Ik heb op Rosberg gestemd, alhoewel ik evengoed MS had kunnen kiezen "omdat ik fan van de roden ben". De reden waarom ik niet op Kimi gestemd heb is dat hij met die 1 stop strategie sowieso al een pak plaatsen goed maakt (toch als je een deftige wagen hebt, wat hij heeft (ook al is de Mac nog niet echt topklasse)). Als je helemaal achteraan start, is dat zo verwacht als iets. Dat hij het podium haalt is een puike prestatie, maar er kan maar 1 man van de race zijn, net als er maar 1 de race kan winnen.

Rosberg, daarentegen, doet de snelste ronde (meerdere keren) en pakt bovendien punten in zijn allereerste race. Chapeau!



Als dat dan zoveel plaatsen oplevert die 1-stop strategie, waarom doet iedereen het dan niet met een 1-stop. Dat vraag ik me nu af. ;)
Hij heeft ervoor gereden en hij heeft zijn tanden laten zien. Hij is een titelkandidaat. Over 2 races komt de nieuwe motor. Dan kunnen ze pas starten. Nu zoveel mogelijk punten behalen.

FerrariMan

Citaat van: Mikacouli op 12 maart 2006 - 16:09:30
Citaat van: mike op 12 maart 2006 - 16:03:41
Citaat van: Schumi 2006 op 12 maart 2006 - 15:49:16
Citaat van: SaffierFM op 12 maart 2006 - 14:38:57
Citaat van: Alfonsinneke op 12 maart 2006 - 14:32:18
Alonso, Rosberg en Raïkkönen
Alfonske man van de race? Komaan!... hoeveel inhaalmanoeuvers heeft hij moeten doen?

Ach, je bent Alonso fan ofniet hé, als jij Alonso fan was zou je misschien ook zo stemmen. Alonso heeft uiteindelijk toch gewonnen dus... Ok, hij heeft er amper echt iets moeilijk voor moeten doen, maar hij heeft het wel gedaan. net zoals Kimi, het valt op dat de Mac fans eerder Kimi kiezen dan Rosberg, terwijl de niet-mac fans eerderv rosberg kiezen dan Kimi ;)

Nope. Ik heb op Rosberg gestemd, alhoewel ik evengoed MS had kunnen kiezen "omdat ik fan van de roden ben". De reden waarom ik niet op Kimi gestemd heb is dat hij met die 1 stop strategie sowieso al een pak plaatsen goed maakt (toch als je een deftige wagen hebt, wat hij heeft (ook al is de Mac nog niet echt topklasse)). Als je helemaal achteraan start, is dat zo verwacht als iets. Dat hij het podium haalt is een puike prestatie, maar er kan maar 1 man van de race zijn, net als er maar 1 de race kan winnen.

Rosberg, daarentegen, doet de snelste ronde (meerdere keren) en pakt bovendien punten in zijn allereerste race. Chapeau!



Als dat dan zoveel plaatsen oplevert die 1-stop strategie, waarom doet iedereen het dan niet met een 1-stop. Dat vraag ik me nu af. ;)
Toch logisch, niet iedereen beschikt over een McLaren die bij de momentele top drie hoort.

Jasper

Het is niet omdat je een tragere wagen hebt dat je een andere strategie moet nemen hé. Dat heeft toch niks met elkaar te maken?