GP van Bahrein

Gestart door Tim C, 04 maart 2006 - 12:10:40

« vorige - volgende »

McChouffe


His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Alan Blues

De spin van Massa was zijn eigen fout. Schumi heeft zijn banden ook af en toe in de fik gestoken, maar is niet rond gegaan. Nuja, in het heetst van de strijd zijn dat zaken die gebeuren.

Maar wat de pitstop betreft, heb ik toch mijn bedenkingen...
Een beetje commedia dell arté om vanaf de eerste race een 1ste piloot te kunnen aanduiden? ;) ;) ;) ;)

Shoot!  ;D ;D

FerrariMan

Citaat van: Alan Blues op 13 maart 2006 - 14:00:43
Maar wat de pitstop betreft, heb ik toch mijn bedenkingen...
Een beetje commedia dell arté om vanaf de eerste race een 1ste piloot te kunnen aanduiden? ;) ;) ;) ;)

Shoot!  ;D ;D
Daar twijfel ik toch aan, waarom zou Ferrari punten kado geven aan Renault en McLaren?
Kostbare punten afnemen van andere titelkandidaten?
Als je me hiervan kan overtuigen, dan stap ik mee in je gedachtenbootje.  :)

schumi4ever

Citaat van: Alan Blues op 13 maart 2006 - 14:00:43
De spin van Massa was zijn eigen fout. Schumi heeft zijn banden ook af en toe in de fik gestoken, maar is niet rond gegaan. Nuja, in het heetst van de strijd zijn dat zaken die gebeuren.

Maar wat de pitstop betreft, heb ik toch mijn bedenkingen...
Een beetje commedia dell arté om vanaf de eerste race een 1ste piloot te kunnen aanduiden? ;) ;) ;) ;)

Shoot!  ;D ;D
Dat is nu echt wel het onozelste wat ik hier al op de hele site gelezen heb!
Zou beter passen bij 'compleet onzinnige topic' of zo...
Nee, zoiets ka

schumi4ever

Ik wou dus zeggen : zoiets kan ik echt niet geloven...

FerrariMan

Volgende week alweer de GP van Maleisië. Benieuwd of Ferrari ook daar mee kan met de top, en of hun motor ok is voor 2 races. Volgens mij zal Ferrari daar en in de volgende race een beetje verder af zitten van Renault.

Alan Blues

Citaat van: schumi4ever op 13 maart 2006 - 14:27:07
Ik wou dus zeggen : zoiets kan ik echt niet geloven...

Let vooral op de vele smiley's...
Ik wou gewoon een beetje reactie uitlokken. Opdracht volbracht...  :P :P

schumi4ever

Dacht ik wel hoor ;)
Maar moest toch reageren é

Alan Blues

Citaat van: schumi4ever op 13 maart 2006 - 14:58:15
Dacht ik wel hoor ;)
Maar moest toch reageren é

Thanks, ik zou daar een beetje voor aap gestaan hebben indien er geen reactie op gekomen was....  ;D ;D ;D

FerrariMan

Citaat van: Alan Blues op 13 maart 2006 - 15:12:17
Citaat van: schumi4ever op 13 maart 2006 - 14:58:15
Dacht ik wel hoor ;)
Maar moest toch reageren é

Thanks, ik zou daar een beetje voor aap gestaan hebben indien er geen reactie op gekomen was....  ;D ;D ;D
Aan ons heb je altijd een zekerheid he  :)

Alan Blues

Ik weet dat ik op jullie kan rekenen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  8) 8) 8) 8)

Mikacouli

Citaat van: McChouffe op 13 maart 2006 - 13:30:34
Citaat van: Mikacouli op 12 maart 2006 - 15:38:59Hier had Honda en Ferrari een voordeel.

http://www.f1racing.nl/nl/news.php?newsID=111270  ;)

Dat was voor de race. Ik denk dat Alonso zijn mening een beetje moet herzien. Zal ie wel gedaan hebben.
Button zei nogthans dat het wel een voordeel was.

KVDracer

Ferrari is gewoon niet goed in onverwachte pitstops. Denken we maar aan de GP vanEuropa '99 toen er een band zoek was. Volgens mij hebben ze dit niet express gedaan, maar was de organisatie zoek  :)

De spin van Massa is inderdaad iets raar. Heeft hij te hard geremd of hebben de remmen eventjes geblokkeerd, ik weet het niet. Maar om hem bij de floppers van het weekend te zetten vind ik wel wat grof. Toyota waren de absolute floppers en Monotya heeft mij toch ook wat teleurgesteld. Maar voorts vond ik ze allemaal goed rijden  :)

Jasper

Citaat van: mike op 12 maart 2006 - 23:46:31
Citaat van: Jasper op 12 maart 2006 - 22:02:10
En Mike: leer lezen, waar beweer ik dat het niet Massa's fout was? Natuurlijk is het de fout van Massa, maar zijn fout kost hem misschien 10 seconden, het team maakt een veel duurdere fout.

Leer zelf lezen. Waar zeg ik dat jij beweert dat het niet Massa's fout was?

Hier:

Citaat van: mike op 12 maart 2006 - 18:11:03
Citaat van: Jasper op 12 maart 2006 - 16:32:43
Ik snap overigens niet waarom FerrariMan zo reageert op de spin van Massa. Een spin kan gebeuren (ik vond trouwens dat de wagen zich zeer raar gedroeg), iedereen gaat er toch wel een keer af? En het is het team dat Massa 35 à 40 seconden langer in de pit heeft gehouden dan nodig.

De spin was de schuld van "teveel rem" achteraan. Dat is iets waar Massa zelf voor kiest. En dat doet hij dan weer omdat hij uit zichzelf de neiging heeft zijn voorbanden nogal vaak in brand te steken. Hij zit er dus wel degelijk zelf voor iets tussen.

Mikacouli

Citaat van: KVDracer op 13 maart 2006 - 17:05:55
Toyota waren de absolute floppers en Monotya heeft mij toch ook wat teleurgesteld. Maar voorts vond ik ze allemaal goed rijden  :)
McLaren heeft net laten weten dat ze een onderzoek instellen op het vermogenverlies van zijn motor. Dus mss een nieuwe motor in Maleisië. :-\