GP van Bahrein

Gestart door Tim C, 04 maart 2006 - 12:10:40

« vorige - volgende »

Tim C

Die banden :'(

Die fouten van Massa  :'(

Hij kan ineens uitstappen...

McChouffe

Citaat van: Tim C op 12 maart 2006 - 12:47:31
Die banden :'(

Die fouten van Massa  :'(

Hij kan ineens uitstappen...

Een schande dat zoiets kan gebeuren in de Ferrari-pits  :o

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Raikkie

Jammer van die spin van Nico Rosberg, die jongen is echt goed bezig  :) En Kimi natuurlijk ook  8)

dj Peter

Lang geleden dat ik nog zo op het puntje van mijn stoel zat! Wat een race!
Nog 9 rondjes....

Tim C


Ferrari 2010

Inderdaad, jammer. Massa's spin was een spijtige zaak, hij had dat moeten kunnen controleren. Wat daar in de pits misging was ook helemaal niet goed. Dan ja, de stop van Michael, hij had verdorie een halve seconde sneller moeten zijn en hij had het gehaald>. Bijvoorbeeld vlak na zijn stop, heeft hij even zijn rechtervoorwiel geblokkeerd. Had hij dat niet gedaan dan had hij mss gewonnen ...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

dj Peter

#156
Inderdaad jammer,maar ik zeg u:

Ferrari staat er weer

en er moet wel degelijk rekening mee gehouden worden dit jaar.
Ik ben er in elk geval dik over tevreden en ik heb er van genoten.Het was een prachtige seizoensopener,en wat een race van Rosberg!
En wat de chaos betreft bij de pitstop van Felipe na zijn schuiver: dat is onaanvaardvaar voor een team als Ferrari.


Ferrari 2010

Citaat van: SaffierFM op 12 maart 2006 - 14:12:48
Inderdaad jammer,maar ik zeg u:

Ferrari staat er weer

en er moet wel degelijk rekening mee gehouden worden dit jaar.
Ik ben er in elk geval dik over tevreden en ik heb er van genoten.

Ben ik het helemaal mee eens ;)

Trouwens, leuke race, best wel wat duels, dit smaakt naar meer :P
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

schumi4ever

Schitterende race!!! Jammer van massa  :(
Ze moeten terug rekening houden met ferrari en zo moet het zijn... :)
Ook prachtig van kimi en rosberg

McChouffe

Het gaat een spannende strijd worden tussen Renault, Ferrari en McLaren  :D

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

KVDracer

Amaai, echt een toffe race.
Volgens mij is de spin van Massa toch niet te wijten aan een fout van hem. Juist hetzelfde met de pitstop, het bleek een probleem te zijn met het pistool voor het achterwiel te vervangen. Kan altijd gebeuren natuurlijk, denk maar aan problemen die er al geweest zijn met de tankinstallaties.

Ik verwacht toch ook enkele sterke races van Button, Rubens heeft mij wel wat teleurgesteld, net zoals Toyota.
En Rosberg, die heeft toch ook zeer goed gepresteerd hoor en dat voor een debutant. Echt, een pluim voor Rosberg en eigenlijik het hele Williams team. Niemand die er iets van verwachtte en dan met twee wagens in de punten.

Martin

Citaat van: Martin op 11 maart 2006 - 23:07:37
Citaat van: Raikkonen MASTER op 11 maart 2006 - 22:57:38
Rare kwalificatie maar wel spectaculair.

De file aan de pit-uitgang vond ik ook een raar zicht...

Ik denk dat de wagens van zowel Renault, Ferrari als McLaren op basis van de kwali heel erg dicht bij elkaar liggen.
Nu nog afwachten hoeveel benzine en uithouding de wagens hebben maar ik vind het hoopgevend voor de rest van het seizoen.

Mooi dat Massa het duel met Schumacher durft aangaan, zien wat dat morgen geeft tijdens de race. Jammer van Kimi, weer hij... Maar ik zie hem nog mooi eindigen morgen.

Geloof je dat? Reken er maar niet op. Een top 10 plaats zit er niet in voor hem.


Zat ik even mis. :-[ :-[ :-[

dj Peter

Citaat van: KVDracer op 12 maart 2006 - 14:23:53
Amaai, echt een toffe race.
Volgens mij is de spin van Massa toch niet te wijten aan een fout van hem. Juist hetzelfde met de pitstop, het bleek een probleem te zijn met het pistool voor het achterwiel te vervangen. Kan altijd gebeuren natuurlijk, denk maar aan problemen die er al geweest zijn met de tankinstallaties.

Ik verwacht toch ook enkele sterke races van Button, Rubens heeft mij wel wat teleurgesteld, net zoals Toyota.
En Rosberg, die heeft toch ook zeer goed gepresteerd hoor en dat voor een debutant. Echt, een pluim voor Rosberg en eigenlijik het hele Williams team. Niemand die er iets van verwachtte en dan met twee wagens in de punten.
O ? Ik dacht te zien dat ze verkeerde banden hadden klaarstaan, maar ik kan verkeerd zijn hoor.

KVDracer

Citaat van: SaffierFM op 12 maart 2006 - 14:26:12
Citaat van: KVDracer op 12 maart 2006 - 14:23:53
Amaai, echt een toffe race.
Volgens mij is de spin van Massa toch niet te wijten aan een fout van hem. Juist hetzelfde met de pitstop, het bleek een probleem te zijn met het pistool voor het achterwiel te vervangen. Kan altijd gebeuren natuurlijk, denk maar aan problemen die er al geweest zijn met de tankinstallaties.

Ik verwacht toch ook enkele sterke races van Button, Rubens heeft mij wel wat teleurgesteld, net zoals Toyota.
En Rosberg, die heeft toch ook zeer goed gepresteerd hoor en dat voor een debutant. Echt, een pluim voor Rosberg en eigenlijik het hele Williams team. Niemand die er iets van verwachtte en dan met twee wagens in de punten.
O ? Ik dacht te zien dat ze verkeerde banden hadden klaarstaan, maar ik kan verkeerd zijn hoor.

Dat kan ook zijn hoor, maar ik dacht dat ze naar hun pistolen aan het kijken waren en dat de man van het linkerachterwiel zijn pistaal naar de man van het rechterachterwiel had gesmeten.

bogief1

eerste indruk voor dit seizoen:

Ferrari staat er weer
Renault blijf top
Honda komt nog net iets te kort
McLaren beter dan ze zelf hadden verwacht
Toyota flopt
Williams de underdog
Nico Rosberg toekomstig kampioen, ik heb er een nieuwe favoriet bij, mede door z'n gp2 seizoen.
A new chapter will begin soon: Bruno Senna