GP van Bahrein

Gestart door Tim C, 04 maart 2006 - 12:10:40

« vorige - volgende »

KVDracer

Citaat van: FerrariMan op 10 maart 2006 - 13:00:33
Waar blijft het gewoonlijke stuntje van Wurz?

Het is er in de laatste seconden gekomen. Derde plaats. Drie rijders die een STOP achter hun naam hebben. Het beloofd er echt wel spannend uit te zien  :P

FerrariMan

Bwah, het zijn maar oefenritjes. Renault heeft zijn tanden nog niet laten zien. Net als McLaren.

KVDracer

Citaat van: FerrariMan op 10 maart 2006 - 13:04:41
Bwah, het zijn maar oefenritjes. Renault heeft zijn tanden nog niet laten zien. Net als McLaren.

Lap, ik probeer iedereen hier moed te geven, komte gij zo af  ;)

Tim C

Ik ben, voorzichtig optimistisch. Morgen afwachten en zien waar we vertrekken...

Eric

Het is ook weer zoals vanouds, we weten niet hoe ze rijden...vol of leeg?
De kwalificatie zal meer duidelijkheid brengen...hoop ik.  ;)

Ferrari 2010

Dit zijn mooie resulaten van ferrari, nu maar hopen dat dat morgen ook zo blijft :P
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Alan Blues

Citaat van: Schumi 2006 op 10 maart 2006 - 16:51:01
Dit zijn mooie resulaten van ferrari, nu maar hopen dat dat morgen ook zo blijft :P

Nee





:P

phil69

Citaat van: Eric op 10 maart 2006 - 14:34:03
Het is ook weer zoals vanouds, we weten niet hoe ze rijden...vol of leeg?
De kwalificatie zal meer duidelijkheid brengen...hoop ik.  ;)

Ik vrees ervoor
Onduidelijkheid troef dit seizoen

FerrariMan

Citaat van: Phil69 op 10 maart 2006 - 19:59:36
Citaat van: Eric op 10 maart 2006 - 14:34:03
Het is ook weer zoals vanouds, we weten niet hoe ze rijden...vol of leeg?
De kwalificatie zal meer duidelijkheid brengen...hoop ik.  ;)

Ik vrees ervoor
Onduidelijkheid troef dit seizoen

Euhm, we zitten pas 2 vrije trainingen ver. Logisch dat het nogal onduidelijk is tot nu toe.  :)

bogief1

klein gokje, Renault vecht het uit met Honda, Mclaren doet mee in het begin, maar zakt terug (montoya wil een andere motor en kimi krijgt pech, al hoop ik van niet) Daarachter komt Ferrari met Williams in hun zog. Red Bull, STR, BMW en Toyota vechten het onder elkaar uit voor de laatste punten. Midland en Aguri zijn de Jordan en Minardi van de voorbije jaren.
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

Tim C

Even in alle eerlijkheid, Kimi zit twee seconden achter Michael. Ik zou Ferrari niet meer achter McLaren plaatsen...

Mikacouli

Citaat van: Tim C op 10 maart 2006 - 21:07:08
Even in alle eerlijkheid, Kimi zit twee seconden achter Michael. Ik zou Ferrari niet meer achter McLaren plaatsen...

McLaren heeft al meegedeeld dat het met weinig revs reed. Zo kan je ook je set up vinden dus waarom die motor overbelasten. Wie weet deed Ferrari dit niet. Om al te gaan zeggen dat Ferrari "the team to beat" is hmmm don't think so. Renault lijkt me het snelst. Ook de honda rijders hebben met weinig revs gereden denk ik.

Morgen zullen we zien, in de kwalificatie.

Trouwens, Kimi maakte een probleem mee dat McLaren in geen jaren meemaakte. Ze waren zo betrouwbaar en dan komen ze in het raceweekend zoiets tegen.

Enfin, wachten tot morgen. Er kan nu nog niks opgemaakt worden...

Tim C

Waar o waar o heilige drievuldigheid heb ik gezegd dat Ferrari The team to beat is?

Ik zei: "IK zou Ferrari niet meer achter McLaren plaatsen

razzle_dazzle

Ik denk dat MC gewoon zijn mening wou plaatsen, niet u aanvallen  :).

De tijden van Ferrari vind ik hoopgevend, maar morgen tijdens de kwali moet de bevestiging volgen.

McChouffe

Citaat van: Razzle_dazzle op 10 maart 2006 - 22:21:53
Ik denk dat MC gewoon zijn mening wou plaatsen, niet u aanvallen  :).

De tijden van Ferrari vind ik hoopgevend, maar morgen tijdens de kwali moet de bevestiging volgen.

Ik denk dat we pas echt een beeld van de verhoudingen krijgen na de eerste 3 à 4 races. Maar ik hoop toch ook voor Ferrari  :)

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.