GP van Bahrein

Gestart door Tim C, 04 maart 2006 - 12:10:40

« vorige - volgende »

Mikacouli

Citaat van: FerrariMan op 09 maart 2006 - 00:04:29
Citaat van: Doefie op 08 maart 2006 - 23:27:10
of krijgt hij alleszinds als eerste het beste materiaal.
Waarom denken zoveel mensen dat een team één piloot echt altijd met minderwaardig materiaal op pad stuurt? In zo'n miljoenensport?

Ik ben ervan overtuigd dat Alonso op het einde van het seizoen niet de laatste updates zal krijgen moest hij niet strijden voor de titel. Anders neemt hij zo al die informatie mee naar McLaren en dat wil Renault niet. Maar in het begin van het seizoen en ook in het middenseizoen zal hij gelijkwaardig materiaal krijgen denk ik.

FerrariMan

Citaat van: Mikacouli op 09 maart 2006 - 13:12:55
Citaat van: FerrariMan op 09 maart 2006 - 00:04:29
Citaat van: Doefie op 08 maart 2006 - 23:27:10
of krijgt hij alleszinds als eerste het beste materiaal.
Waarom denken zoveel mensen dat een team één piloot echt altijd met minderwaardig materiaal op pad stuurt? In zo'n miljoenensport?

Ik ben ervan overtuigd dat Alonso op het einde van het seizoen niet de laatste updates zal krijgen moest hij niet strijden voor de titel. Anders neemt hij zo al die informatie mee naar McLaren en dat wil Renault niet. Maar in het begin van het seizoen en ook in het middenseizoen zal hij gelijkwaardig materiaal krijgen denk ik.
Inderdaad. En de laatste updates op het einde van het seizoen is nog altijd iets anders als tijdens het seizoen met minderwaardig materiaal moeten rijden.

Het lijkt vaak op een fabel die mensen aanhalen om slecht presterende piloten te verdedigen. Ik kan me niet inbeelden dat een topteam haar piloot naar buiten stuurt met materiaal waarvan ze niet zeker zijn dat het competitief is.

Doefie

Citaat van: FerrariMan op 09 maart 2006 - 15:59:29
Citaat van: Mikacouli op 09 maart 2006 - 13:12:55
Citaat van: FerrariMan op 09 maart 2006 - 00:04:29
Citaat van: Doefie op 08 maart 2006 - 23:27:10
of krijgt hij alleszinds als eerste het beste materiaal.
Waarom denken zoveel mensen dat een team één piloot echt altijd met minderwaardig materiaal op pad stuurt? In zo'n miljoenensport?

Ik ben ervan overtuigd dat Alonso op het einde van het seizoen niet de laatste updates zal krijgen moest hij niet strijden voor de titel. Anders neemt hij zo al die informatie mee naar McLaren en dat wil Renault niet. Maar in het begin van het seizoen en ook in het middenseizoen zal hij gelijkwaardig materiaal krijgen denk ik.
Inderdaad. En de laatste updates op het einde van het seizoen is nog altijd iets anders als tijdens het seizoen met minderwaardig materiaal moeten rijden.

Het lijkt vaak op een fabel die mensen aanhalen om slecht presterende piloten te verdedigen. Ik kan me niet inbeelden dat een topteam haar piloot naar buiten stuurt met materiaal waarvan ze niet zeker zijn dat het competitief is.

Hij krijgt niet als eerste het beste materiaal. Is een verschil (of althans als verschil bedoelt). Het is gewoon zo dat coureurs die van team veranderen een ander status krijgen binnen het team dan coureurs die blijven. En hoe vroeger dat bekend gemaakt wordt, hoe vroeger die coureurs af te rekenen krijgen met het feit dat hun teamgenoot (die blijft) als eerste de nieuwe upgrades krijgt.
Is logisch. Net heltzelfde als wanneer je teamgenoot de beste resultaten boekt binnen het team, dan zal die ook als eerste de nieuwste upgrades krijgen.

Doefie

Ferrari-pitcrew heeft nieuwe helmen, om duidelijker te laten zien bij wie ze horen :

FerrariMan

Citaat van: Doefie op 09 maart 2006 - 16:17:13
Citaat van: FerrariMan op 09 maart 2006 - 15:59:29
Citaat van: Mikacouli op 09 maart 2006 - 13:12:55
Citaat van: FerrariMan op 09 maart 2006 - 00:04:29
Citaat van: Doefie op 08 maart 2006 - 23:27:10
of krijgt hij alleszinds als eerste het beste materiaal.
Waarom denken zoveel mensen dat een team één piloot echt altijd met minderwaardig materiaal op pad stuurt? In zo'n miljoenensport?

Ik ben ervan overtuigd dat Alonso op het einde van het seizoen niet de laatste updates zal krijgen moest hij niet strijden voor de titel. Anders neemt hij zo al die informatie mee naar McLaren en dat wil Renault niet. Maar in het begin van het seizoen en ook in het middenseizoen zal hij gelijkwaardig materiaal krijgen denk ik.
Inderdaad. En de laatste updates op het einde van het seizoen is nog altijd iets anders als tijdens het seizoen met minderwaardig materiaal moeten rijden.

Het lijkt vaak op een fabel die mensen aanhalen om slecht presterende piloten te verdedigen. Ik kan me niet inbeelden dat een topteam haar piloot naar buiten stuurt met materiaal waarvan ze niet zeker zijn dat het competitief is.

Hij krijgt niet als eerste het beste materiaal.
Daar heb ik het niet over gehad. Mijn verhaal slaat niet echt op je eerste post hierover. Zo bedoel ik het niet. Ik had het over de 'minderwaardig materiaal' fabel die vaak rond gaat. Het is nogal logisch dat ze niet beide piloten met de nieuwste stukken naar buiten sturen. De gewone stukken zijn nog altijd iets anders als 'minderwaardig'. Het is niet omdat het één nieuw is dat het ander ineens minderwaardig is.

In elk geval, het is maar een fabeltje, gok ik, en ik lees het vaak op andere plekken.

KVDracer

Allez, lap. Nu zijn we verlost van de zaag Stoddart, nu voelt Dennis zich geroepen zijn plaats over te nemen. Wanneer Torro Rosso voor McLaren eindigen, dan gaan ze een klacht indienen omdat ze nog steeds met een V10 rondrijden. indien niet, gaan ze het zo laten. Wat voor hypocriet gedoe is dat nu. Ofwel dien je een klacht in ofwel niet. En niet achteraf komen zagen.

Mikacouli

#51
Ik kan hem aan een kant wel begrijpen. Niet omdat het Ron Dennis is. Ook als Jean Todt het zei was ik ermee akkoord gegaan. Ze hebben al een voordeel met die V10, als je daarmee podia zou halen zou ik dat onfair vinden tegenover de rest. Ik gok er op dat Midland en super Aguri klacht zullen indienen wanneer die ver voor hun eindigen. Ik vind het normaal. Iedereen rijdt met een V8, zelfs nieuwkomer Super Aguri, dus waarom kan toro Rosso dat niet. Als ze in de punten eindigen dan ben ik er zeker van dat er klacht zal ingediend worden.

Ik denk dat Deniis eerst wil afwachten hoe snel ze zijn. Als ze toch achteraan blijven rijden dan is er geen reden voor Ron om klacht in te dienen. Zo gaat dat.

Angel

Even iets totaal anders:

Wanneer en op welke zender wordt de race uitgezonden?
Ik woon in België en heb enkel kabel-tv.

(Ik weet het: het klinkt stom om dit te vragen maar ik heb totaal geen idee   :-[ )

FerrariMan

Citaat van: KVDracer op 09 maart 2006 - 17:44:56
Allez, lap. Nu zijn we verlost van de zaag Stoddart, nu voelt Dennis zich geroepen zijn plaats over te nemen. Wanneer Torro Rosso voor McLaren eindigen, dan gaan ze een klacht indienen omdat ze nog steeds met een V10 rondrijden. indien niet, gaan ze het zo laten. Wat voor hypocriet gedoe is dat nu. Ofwel dien je een klacht in ofwel niet. En niet achteraf komen zagen.
Zo is Ron Dennis nu éénmaal. Eén van de grootste hypocrieten in de F1.

Vulture

Citaat van: Angel op 09 maart 2006 - 19:25:42
Even iets totaal anders:

Wanneer en op welke zender wordt de race uitgezonden?
Ik woon in België en heb enkel kabel-tv.

(Ik weet het: het klinkt stom om dit te vragen maar ik heb totaal geen idee   :-[ )

Zondag is geen probleem ==> om 12.15u zenden ze het uit op Canvas, rond hetzelfde uur op RTBF (LaDeux)

Zaterdag is WEL een probleem ==> nergens kan ik terugvinden welke zender de kwalificatie uitgeeft, niemand blijkbaar?  >:(
Close The World, Open The Next..

Supermariobros

Citaat van: Vulture op 09 maart 2006 - 20:14:37
Citaat van: Angel op 09 maart 2006 - 19:25:42
Even iets totaal anders:

Wanneer en op welke zender wordt de race uitgezonden?
Ik woon in België en heb enkel kabel-tv.

(Ik weet het: het klinkt stom om dit te vragen maar ik heb totaal geen idee   :-[ )

Zondag is geen probleem ==> om 12.15u zenden ze het uit op Canvas, rond hetzelfde uur op RTBF (LaDeux)

Zaterdag is WEL een probleem ==> nergens kan ik terugvinden welke zender de kwalificatie uitgeeft, niemand blijkbaar?  >:(

La Deux, vanaf 12u.

FerrariMan

http://www.zattevrienden.be/node/32118

Een paar 'zattevrienden' zijn dit weekend marshall tijdens de gp!  :)


FerrariMan

Nog een kleine twee uurtjes, waar zit iedereen hier toch maar?  :)

schumi4ever

Citaat van: FerrariMan op 10 maart 2006 - 03:51:59
http://www.zattevrienden.be/node/32118

Een paar 'zattevrienden' zijn dit weekend marshall tijdens de gp!  :)
Schittterend!!!
Ik wou dak er bij was...