GP van Bahrein

Gestart door Tim C, 04 maart 2006 - 12:10:40

« vorige - volgende »

Tim C

Nog iets meer dan een week voor de start van de eerste GP van het seizoen! Hoe ziet het er voor jouw team uit? ;)

bogief1

Hopelijk goed, ze hadden een achterstand maar aan de laatste testweek te zien zijn ze toch weer (bijna) bij de top. McLaren dus  :)
Al denk ik dat het tussen Renault en Honda zal zijn.
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

Manuel

Citaat van: bogief1 op 04 maart 2006 - 16:18:09
Hopelijk goed, ze hadden een achterstand maar aan de laatste testweek te zien zijn ze toch weer (bijna) bij de top. McLaren dus  :)
Al denk ik dat het tussen Renault en Honda zal zijn.
Dat denk ik ook en Mclaren en Ferrari daar achter.

Mikacouli

Idd, Renault en Honda aan de top.
Daarachter McLaren en Ferrari.
Daarachter Toyota.

McLaren is wel een team dat tegen de start van het europese seizoen weer met een snelle wagen op de prppen komt net als verleden jaar. Ook Ferrari kan dat. Dus om nu al te zeggen wie kampioen wordt lijkt me moeilijk te zeggen. De zege zal wel naar Renault gaan in Bahrein. Alhoewel, de laatste testweek hebben ze wel enkele probleempjes gekend.

Jasper

Ik heb de wintertests niet echt gevolgd dus ik heb absoluut geen idee. :) Ik heb wel gehoord dat McLaren eerst slecht bezig was en dan met een nieuwe motor goed, dus ik verwacht Kimi wel op het podium.

daan

Ja ik ook, Fernando wint waarschijnlijk en Schumi 2e.

dj Peter

Rekening houdend met het feit dat iedereen -op enkele achterhoedeteams na- met een totaal andere motor rijdt dan vorig jaar en de (nog maar eens) veranderde (ingewikkelde) kwalificatie, denk ik dat het vrij moeilijk is om te zeggen wie wint in Bahrein. Uit de vele testverslagen blijkt wel dat Renault,Honda,McLaren en Ferrari voor de zege kunnen strijden,maar er is ook één verandering in de regels die volgens mij wel in het voordeel van de Scuderia kunnen pleiten: bandenwissels zijn weer toegelaten!  ;)
Nog 8 keer slapen en het geweld barst weer los en dan weten we wie zijn huiswerk goed gemaakt heeft. Ik zie Michael Schumacher weer écht meedingen naar de titel,zoniet heroveren.


Manuel

Citaat van: SaffierFM op 04 maart 2006 - 19:42:42
Rekening houdend met het feit dat iedereen -op enkele achterhoedeteams na- met een totaal andere motor rijdt dan vorig jaar en de (nog maar eens) veranderde (ingewikkelde) kwalificatie, denk ik dat het vrij moeilijk is om te zeggen wie wint in Bahrein. Uit de vele testverslagen blijkt wel dat Renault,Honda,McLaren en Ferrari voor de zege kunnen strijden,maar er is ook één verandering in de regels die volgens mij wel in het voordeel van de Scuderia kunnen pleiten: bandenwissels zijn weer toegelaten!  ;)
Nog 8 keer slapen en het geweld barst weer los en dan weten we wie zijn huiswerk goed gemaakt heeft. Ik zie Michael Schumacher weer écht meedingen naar de titel,zoniet heroveren.


Ja dat denk ik ook wel. maar of hij de titel kan pakken is een andere vraag. Ik denk van niet.

Jongens, ik zal blij zijn als het 12 maart is.

The REAL BUTTON Freak

Je mag niet uitsluiten, mocht Ferrari niet de snelste maar wel de betrouwbaarste zijn, dat je kan kampioen worden met altijd tweedes te worden (kijk naar Alonso).

Als meest constante coureur. Ik denk ook dat je Red Bull niet mag onderschatten.

Rippie

Citaat van: The REAL Freak op 05 maart 2006 - 10:12:39
Je mag niet uitsluiten, mocht Ferrari niet de snelste maar wel de betrouwbaarste zijn, dat je kan kampioen worden met altijd tweedes te worden (kijk naar Alonso).

Als meest constante coureur. Ik denk ook dat je Red Bull niet mag onderschatten.
Red Bull had nogal wat problemen deze winter. Ik vrees dat juist dit team een beetje achterblijft in het begin van het seizoen.
Maar goed, met de nieuwe regels en nieuwe motoren hebben we geen enkele zekerheid over wat er komend seizoen gaat gebeuren. De tests geven natuurlijk een indicatie, maar in de races ziet het er soms weer heel anders uit. Ik ben benieuwd naar de verhoudingen in Bahrein. Voorlopig lijkt zich een top vier af te tekenen qua teams: Honda, Ferrari, Renault en McLaren. Maar misschien zien we wel een grote verrassing op het podium, wie weet. :)
Formerly known as MrF1 ;)

De geschiedenis is het heden, gezien door de toekomst

McChouffe

Citaat van: Mikacouli op 04 maart 2006 - 19:09:27McLaren is wel een team dat tegen de start van het europese seizoen weer met een snelle wagen op de prppen komt net als verleden jaar. Ook Ferrari kan dat.

Ik hoop eigenlijk dat zowel McLaren als Ferrari vanaf het begin van het seizoen een sterke wagen hebben. En ik geloof er eigenlijk ook wel in.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

bogief1

Ik denk dat Williams de underdog word, ze hebben goed getest, met enkele snelle tijden en hun ambitie is 3e worden. Ook al word het moeilijk, toch denk ik dat ze best of the rest kunnen worden.
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

FerrariMan

Ik hoop dat noch Renault, noch Honda en de rest snelheid heeft.
Ik wil een strijd tussen Ferrari & McLaren, zoals de einde 90's.
Niemand anders.
Schumi vs. Kimi.  :)

Mikacouli

Citaat van: FerrariMan op 05 maart 2006 - 13:36:35
Ik hoop dat noch Renault, noch Honda en de rest snelheid heeft.
Ik wil een strijd tussen Ferrari & McLaren, zoals de einde 90's.
Niemand anders.
Schumi vs. Kimi.  :)

Ik hoop met jou mee. Want ik hunker naar de tijden Häkkinen-Schumacher. Dat waren nog es duels.
Je kan het vergelijken met voetbal. Het gaat altijd om brugge en anderlecht. Standard is een outsider net zoals Renault zeg maar. Brugge en anderlecht zijn McLaren en Ferrari. Het is de norale gang van zaken. Ik moest eraan wennen wnr Renault meedeed in het spelletje. Het was altijd een spelletje van Ferrari/McLaren. Zo heb ik het liefst.
Maar ik vrees ervoor. Renault en Honda zien er zeer sterk uit. Of laat ons hopen dat Ferrari en McLaren zand in de ogen gestrooid hebben. Ach, ik moet nu wakker worden...

andre

ik hoop dat zowel ferrari als mclaren een lesje in nederigheid krijgen