GP van Bahrein

Gestart door Tim C, 04 maart 2006 - 12:10:40

« vorige - volgende »

dj Peter

mag ik het vermelden? ..... formule1nieuws.nl..... eerder toevallig gevonden met google.

Doefie

Ford-Cosworth heeft sterke motoren, die zijn niet te onderschatten. Getuige is de 15-jaar lange dominantie in de Formule 1 (eind '60 tot begin '80) en de sterkte van Stewart en Jaguar de voorbije jaren, waar het chassis niet echt perfect op punt stond. Maar net zoals bij Mercedes-Benz is de vraag de betrouwbaarheid. Gebaseerd op de testsessie's zou ik zeggen zeker, Williams reed dikwijls in de top 5 mee, maar dat doe ik liever niet zo'n voorspellingen. Als Williams met een goed chassis naar buiten komt kunnen ze iets beter doen dan vorig seizoen denk ik.

supersteven

mijn voorspelling voor deze race is
1 michael schumacher
2 felipe massa
3 mark webber
let the sunshine shine in your heart

Supermariobros

Citaat van: supersteven op 07 maart 2006 - 19:49:45
mijn voorspelling voor deze race is
1 michael schumacher
2 felipe massa
3 mark webber

Als je deze weddenschap in een gokkantoor indient en het klopt, dan ben je een rijk man.  :D

FerrariMan

Ik hoop op winst voor MS, P2 voor Massa en P3 voor Rubens.
Ik hoop op een mirakel.

Supermariobros

Het is de schuld van Schumacher en Ferrari  ;D ;D ;D

Alan Blues


FerrariMan

Schumacher begint al wat te draaien met zijn woorden:
Citaat(GMM) Michael Schumacher has admitted that his '248' Ferrari may not be capable of winning the opening 'few races' of 2006.

The German is adamant that his team has improved over last year, and said he is 'certain' that a title bid is not out of reach.

But he added: ''Even if we do not win in the opening few races, we have concrete ideas of the technical levels our car has to reach. The ideal scenario would be to score some early points.''

Schumacher, 37, conceded that Renault is out in front at present, followed by Honda, McLaren and Ferrari.

He continued: ''I think it will be a tough season and a tight battle.''
Waarschijnlijk zullen ze in de eerste drie races dus een handvol puntjes sprokkelen.
Het is toch gek hoe ze altijd beginnen te draaien met hun verhalen naarmate de race dichter komt.

Doefie

Om niet als topfavoriet naar voor te komen en te kunnen verrassen. Winnen ze wel, wordt het iets als "niet verwacht" of "blijkbaar toch beter dan we dachten" of "geluk".

Alan Blues

Citaat van: Doefie op 08 maart 2006 - 16:06:34
Om niet als topfavoriet naar voor te komen en te kunnen verrassen. Winnen ze wel, wordt het iets als "niet verwacht" of "blijkbaar toch beter dan we dachten" of "geluk".

Ik denk niet dat MS het woord 'geluk' in zo'n situatie zal gebruiken. Geen enkele piloot trouwens...

razzle_dazzle

Ach het kan ook een eigen interpretatie van de pers zijn  :). Maar op basis van de laatste wintertests lijkt Renault idd. de beste papieren te hebben, anderzijds Honda en Mclaren zijn ook al koning van de winter geweest, om dan flagrant door de mand te vallen in de eerste race.
De V8 is er, de bandenwissels zijn terug...toch allemaal omstandigheden die een race aardig kunnen beinvloeden.
Ik kijk uit naar de prestatie van Alonso, zal hij om kunnen gaan met de druk die de wereldkampioen ondervindt? Krijgt hij nog de volle steun van Renault?

Aarghh can't wait  ;).




Doefie

Als Fisichella het dit jaar slim aanpakt wordt hij eerste coureur van Renault, of krijgt hij alleszinds als eerste het beste materiaal. Renault heeft niet graag dat hij coureurs nog voor het einde van het seizoen (in dit geval al voor het seizoen  ::)) zeggen dat ze weggaan. Getuige Button in 2002 en Trulli in 2004.

Doefie


FerrariMan

Citaat van: Doefie op 08 maart 2006 - 23:27:10
of krijgt hij alleszinds als eerste het beste materiaal.
Waarom denken zoveel mensen dat een team één piloot echt altijd met minderwaardig materiaal op pad stuurt? In zo'n miljoenensport?