GP van Bahrein

Gestart door Tim C, 04 maart 2006 - 12:10:40

« vorige - volgende »

Eric

Kalm jongens, het is nog maar de eerste race....tot nu toe ziet het er goed uit voor Ferrari maar we weten niet wat hun strategie is en ook niet van de anderen.
Als we nu eens "rustig" wachten tot morgen hé...  ;)

McLaren zal niet teveel potten breken de eerste races, het enige wat ze breken zal de wagen zijn...hoe kan zo een groot team zo knoeien, gaan ze een derde titel verpesten voor de Fin?  >:(
Hopelijk morgen beter... ;)  8)

KVDracer

Citaat van: Martin op 11 maart 2006 - 14:32:09
Record

Het team van Super Aguri staat bij de eerste race niet op op de laatste twee plaatsen van de grid. Dat is een record tijdens hun eerste race. Veel verder zullen ze niet komen.
Dit team hoort niet in de F1 thuis. Het is een regelrechte aanfluiting. Ik zie liever 20 auto's dan 22 met dat belegen team. Gedoemd tot mislukken.

Hier kan ik je toch geen volledig gelijk in geven hoor. ik vind dat we maar pas in het midden van het seizoen onze mening kunnen geven over dit team. Als ze er al een paar races met hun eigen wagen hebben opzitten. Eigenlijk moet je dit team bekijken als het nieuwe Minardi, daar had ook iedereen veel respect voor, gewoon omdat ze wisten te overleven en zeker niet vanwege hun behaalde resultaten.

BTW: ik had veel méér van Midland F1 verwacht.

Jasper

Ja, ik ook, maar dat komt gewoon omdat de Hollanders altijd zo van stapel lopen van het team waar hun rijder bij zal rijden. Ik herinner me nog dat ze zeiden dat Verstappen bij Minardi misschien wel een podium zou kunnen halen. ;D

Doefie

Citaat van: KVDracer op 11 maart 2006 - 17:53:36
Citaat van: Martin op 11 maart 2006 - 14:32:09
Record

Het team van Super Aguri staat bij de eerste race niet op op de laatste twee plaatsen van de grid. Dat is een record tijdens hun eerste race. Veel verder zullen ze niet komen.
Dit team hoort niet in de F1 thuis. Het is een regelrechte aanfluiting. Ik zie liever 20 auto's dan 22 met dat belegen team. Gedoemd tot mislukken.

Hier kan ik je toch geen volledig gelijk in geven hoor. ik vind dat we maar pas in het midden van het seizoen onze mening kunnen geven over dit team. Als ze er al een paar races met hun eigen wagen hebben opzitten. Eigenlijk moet je dit team bekijken als het nieuwe Minardi, daar had ook iedereen veel respect voor, gewoon omdat ze wisten te overleven en zeker niet vanwege hun behaalde resultaten.

BTW: ik had veel méér van Midland F1 verwacht.

Ben met je akkoord, tot de laatste zin. Ik had helemaal niet veel van Midland verwacht. Toro Rosso heeft nu bakken véééél meer geld dan Minardi vorig jaar, dus moeten ze wel beter doen. Midland daarentegen...Ze zitten met dezelfde achtergrond als Jordan vorig jaar, met hetzelfde geld en dergelijke. Dus verwacht ik er niet veel van.

Doefie

Een geweldige kwalificatie, maar verdomd lastig om verslag uit te brengen :-\ En ik heb het commentaar van mijn moeder mogen aanhoren : "ge kunt dat als televsietoeschouwer bijna niet volgen !". Is wel iets van aan, maar het brengt in elk geval spanning. Erg stom van die achtervleugel/wielophanging, anders hadden we Räikkönen ongetwijfeld zien meestrijden om de polepositie...

Citaat van: Jasper op 11 maart 2006 - 17:58:56
Ja, ik ook, maar dat komt gewoon omdat de Hollanders altijd zo van stapel lopen van het team waar hun rijder bij zal rijden. Ik herinner me nog dat ze zeiden dat Verstappen bij Minardi misschien wel een podium zou kunnen halen. ;D

Dat ook  ;D, maar KVD is zover ik weet geen Nederlander he ;)

Jasper

Citaat van: Doefie op 11 maart 2006 - 18:02:34
Citaat van: KVDracer op 11 maart 2006 - 17:53:36
Citaat van: Martin op 11 maart 2006 - 14:32:09
Record

Het team van Super Aguri staat bij de eerste race niet op op de laatste twee plaatsen van de grid. Dat is een record tijdens hun eerste race. Veel verder zullen ze niet komen.
Dit team hoort niet in de F1 thuis. Het is een regelrechte aanfluiting. Ik zie liever 20 auto's dan 22 met dat belegen team. Gedoemd tot mislukken.

Hier kan ik je toch geen volledig gelijk in geven hoor. ik vind dat we maar pas in het midden van het seizoen onze mening kunnen geven over dit team. Als ze er al een paar races met hun eigen wagen hebben opzitten. Eigenlijk moet je dit team bekijken als het nieuwe Minardi, daar had ook iedereen veel respect voor, gewoon omdat ze wisten te overleven en zeker niet vanwege hun behaalde resultaten.

BTW: ik had veel méér van Midland F1 verwacht.

Ben met je akkoord, tot de laatste zin. Ik had helemaal niet veel van Midland verwacht. Toro Rosso heeft nu bakken véééél meer geld dan Minardi vorig jaar, dus moeten ze wel beter doen. Midland daarentegen...Ze zitten met dezelfde achtergrond als Jordan vorig jaar, met hetzelfde geld en dergelijke. Dus verwacht ik er niet veel van.

Toro Rosso heeft wel meer geld maar heeft nog niet alles kunnen aanpassen tegenover vorig seizoen, lijkt me. Het duurt toch meestal minstens een seizoen voor je het verschil na een overname kan zien (ik neem eigenlijk ook aan dat, als Jaguar zou voortgegaan zijn, ze het in 2005 ongeveer even goed zouden gedaan hebben als Red Bull). Daarom zou ik ook denken dat Midland het nu, na een overgangsjaar, beter zou kunnen doen. Ik dacht eigenlijk ook dat die RUssen steenrijk waren, maar dat klopt dus blijkbaar ook niet.

McChouffe

Citaat van: Doefie op 11 maart 2006 - 18:04:53
Een geweldige kwalificatie, maar verdomd lastig om verslag uit te brengen :-\ En ik heb het commentaar van mijn moeder mogen aanhoren : "ge kunt dat als televsietoeschouwer bijna niet volgen !". Is wel iets van aan, maar het brengt in elk geval spanning.

Ik denk dat de mensen die live op het circuit zitten nog veel minder kunnen volgen.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

supersteven

prachtige kwalificatie
spijtig voor kimi raikkonen
mclaren begint dit seizoen op lotus te lijken heel schone snelle maar o zo breekbare wagens
let the sunshine shine in your heart

Doefie

Citaat van: McChouffe op 11 maart 2006 - 18:09:31
Citaat van: Doefie op 11 maart 2006 - 18:04:53
Een geweldige kwalificatie, maar verdomd lastig om verslag uit te brengen :-\ En ik heb het commentaar van mijn moeder mogen aanhoren : "ge kunt dat als televsietoeschouwer bijna niet volgen !". Is wel iets van aan, maar het brengt in elk geval spanning.

Ik denk dat de mensen die live op het circuit zitten nog veel minder kunnen volgen.

Bwa, je bent toch ook al naar een live race geweest ? De commentatoren via de luidspreker zullen ook wel duidelijkheid scheppen, evenals de televisieschermen. En zo goed als elke toeschouwer heeft op een circuit, op een Formule 1-circuit althans, zicht op een scherm.

Ferrari 2010

Citaat van: SaffierFM op 11 maart 2006 - 14:12:13
He's back!

Inderdaad 8)

Citaat van: McChouffe op 11 maart 2006 - 14:30:36
Citaat van: Phil69 op 11 maart 2006 - 14:25:15
Mogen ze nu terug opnieuw, benzine toevoegen?

???

1 t.e.m. 10 niet
11 t.e.m. 22 wel
Is het niet zo dat 1 tot 10 terug mogen bijvullen tot de benziene waarmee ze kwali deel 3 gestart waren?

Citaat van: Tim C op 11 maart 2006 - 14:45:00
Citaat van: Mikacouli op 11 maart 2006 - 13:50:51
BTW: Wat vinden jullie van de kwalificatie? Ik vind ze op niks trekken en ze is ondoordacht.
Zou dat niet een klein klein beetje te maken hebben dat er een zilveren pijl zijn ophanging verloor :P
Ik denk ook zoiets. Voor mij is het een prachtkwalificatiesysteem, het laatste deel is eigenlijk terug zoals vroeger, dus ik vindt het geweldig 8)

Citaat van: FerrariMan op 11 maart 2006 - 15:38:09
In elk geval, moest er morgen een Ferrari winnen (ik hou het alvast bij HOPEN), dan zal dit vaak gebruikt worden:

"dat zal wel, ze hebben daar 12 dagen getest".

Dit maar volledig op voorhand. ;)
Ze zeiden op voorhand dat Ferrari er geen voordeel uit zou hebben, moeten ze nadien niet het tegenovergestelde gaan beweren hé ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

KVDracer

Citaat van: Doefie op 11 maart 2006 - 18:04:53
Een geweldige kwalificatie, maar verdomd lastig om verslag uit te brengen :-\ En ik heb het commentaar van mijn moeder mogen aanhoren : "ge kunt dat als televsietoeschouwer bijna niet volgen !". Is wel iets van aan, maar het brengt in elk geval spanning. Erg stom van die achtervleugel/wielophanging, anders hadden we Räikkönen ongetwijfeld zien meestrijden om de polepositie...

Citaat van: Jasper op 11 maart 2006 - 17:58:56
Ja, ik ook, maar dat komt gewoon omdat de Hollanders altijd zo van stapel lopen van het team waar hun rijder bij zal rijden. Ik herinner me nog dat ze zeiden dat Verstappen bij Minardi misschien wel een podium zou kunnen halen. ;D

Dat ook  ;D, maar KVD is zover ik weet geen Nederlander he ;)

Ik ben een rasechte Belg  ;)

KVDracer

De grootste tegenvaller is Toyota. ik dacht echt dat ze nu mee in de top 10 zouden staan. Ze komen er gewoon niet aan te pas. Als ze dit seizoen niet mee voorin strijden is het na 2007 gedaan met Toyota in F1. Ben ik vrij zeker van, ze rijden niet mee voor de laatste plaatsen maar voor de eerste plaats.

Doefie

Er wordt gewoon erg veel van Toyota verwacht na vorig seizoen. Als ze een race minder presteren valt het op. Net als McLaren vorig jaar, stonden ook ver in de eerste races.

Ferrari 2010

Citaat van: KVDracer op 11 maart 2006 - 18:52:01
De grootste tegenvaller is Toyota. ik dacht echt dat ze nu mee in de top 10 zouden staan. Ze komen er gewoon niet aan te pas. Als ze dit seizoen niet mee voorin strijden is het na 2007 gedaan met Toyota in F1. Ben ik vrij zeker van, ze rijden niet mee voor de laatste plaatsen maar voor de eerste plaats.
Inderdaad, het verraste me dat Ralf er al meteen bij was, ik dacht dat ze toch wel bij de midenmot zaten maar blijkbaar niet dus...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Tim C

Dat zag je toch al aankomen toen Walfje zei:
"Ik heb de data van Ferrari gezien, en ze zijn echt niet zo snel."

Terwijl ze zelf een paar seconden trager waren ;)