Vroege vogels

Gestart door Supermariobros, 13 februari 2006 - 10:40:35

« vorige - volgende »

Hamilton MASTER

Ik ga slapen rond 23 u. Kan soms half 1 zijn.

7.10 --> Wekker loopt af.
7.20 --> gedouched en aangekleed
7.25 --> Ontbijten
7.30 --> Boterhammen klaarmaken voor 's middags
7.40 --> Op internet surfen, beetje nieuws lezen
7.50 --> vertrekken naar school... Moet echt 100% fietsen om nog op tijd te zijn...
Maar dit heb ik altijd voor. Ook al ben ik om 7.30 klaar om te vertrekken, ik vertrek altijd op het laatste moment.
Ben altijd kapot van het fietsen als ik op school aankom maar hier krijg ik energie door en kan ik de hele dag rustig chillen achteraan in de klas.



Doefie

Citaat van: Schumi 2006 op 13 februari 2006 - 20:37:14
Citaat van: Jasper op 13 februari 2006 - 20:18:15
Over veel slaap nodig hebben: ik ben in 2006 nog nooit voor middernacht gaan slapen. Ik doe altijd mijn schoolwerk na 22u omdat ik dan van mijn vader moet gaan slapen. Maar aangezien ik dan toch niet kan slapen, doe ik dan mijn schoolwerk zodat ik 's avonds meer ontspanning heb. Met als gevolg dat mijn ouders denken dat ik niks doe voor school ondanks dat ik zeer goede punten haal. ::)
Hoe noemen ze dat alweer? Naïef? ;D ;D ;D
Slapen om 22u moet ik al lang niet meer, meestal ga ik rond 23u slapen. Als ik om al 22 uur ga slapen heb ik heel de volgende dag de leerkrachten op men dak. :-[

Hehe, doe ik ook :) ... allee het gedeelte van huiswerk maken na 22u toch.

Jasper

Dus je gaat om 22u slapen en dan maak je je huiswerk in je slaap? :D ;) :P ;)

Doefie

Citaat van: Jasper op 15 februari 2006 - 20:52:38
Dus je gaat om 22u slapen en dan maak je je huiswerk in je slaap? :D ;) :P ;)

Ja, daarmee dat het telkens fout is  :D
Nee, begin er altijd aan na 22u, met resultaat dat ik pas om 1u slaap, en ik als persoon die veel slaap nodig heb ben dus oververmoeid ;) (= thuisblijven met 'ziekte' :) )

Ferrari 2010

Citaat van: Doefie op 16 februari 2006 - 16:25:01
Citaat van: Jasper op 15 februari 2006 - 20:52:38
Dus je gaat om 22u slapen en dan maak je je huiswerk in je slaap? :D ;) :P ;)

Ja, daarmee dat het telkens fout is :D
Nee, begin er altijd aan na 22u, met resultaat dat ik pas om 1u slaap, en ik als persoon die veel slaap nodig heb ben dus oververmoeid ;) (= thuisblijven met 'ziekte' :) )
Mja, is ook stom hé. Als je op voorhand weet dat je lang moet leren en de volgende dag dus 'ziek' zal zijn. leer dan gewoon niet en blijf gewoon thuis. Leren terwijl je zeker weet dat je thuis gaat blijven is maar stom hoor :-\
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Niet leren en bijgevolg niet ziek zijn en dus wel naar school moeten is nog stommer. :D

Doefie

Citaat van: Jasper op 16 februari 2006 - 21:43:55
Niet leren en bijgevolg niet ziek zijn en dus wel naar school moeten is nog stommer. :D

Voila, that's the tricky part ;) ;D

daan

Morgen ff uitslapen tot een uur of 10 en dan om 11uur naar school :D

cookie

deze week sta ik elke dag om 15:00 uur op, volgende week tussen 8 en 9, de week daarna om 04:20. Ploegenwerk ;)

Jasper

De (bijna) voorbije week heb ik veel te weinig geslapen met als gevolg dat ik nu met lichte koorts zit. :(

Bruno

Hangt ervan af, ik doe shiftwerk -> vroege, late en nacht.

Met de vroege spring ik er om +- 10 over 05u uit. Dan tandjes poetsen, verfrissen, toilet gaan kortom de normale ochtendroutine, niet bepaald in die volgorde maar ben zeker al uit bed als ik naar het toilet ga ;-)

Dan steevast rond 05u30 vertrek ik met de wagen om omstreeks 05u43 de poort van de job binnen te gaan zo dat ik nog net de binnenbus op kan die ons naar onze werkplek brengt.

Met de late ongeveer om 09u wakker omdat ik als het goed is tegen dat uur de dochter moet wekken (of zij mij).

Met de nacht wakker tussen 12 en 14u afhankelijk van hoe de nachtsift was en wat de planning voor de rest van de dag is.


-----<
O O
-(_)-Ooo--- Bruno

Doefie

Citaat van: Bruno op 26 februari 2006 - 20:49:42
Hangt ervan af, ik doe shiftwerk -> vroege, late en nacht.

Met de vroege spring ik er om +- 10 over 05u uit. Dan tandjes poetsen, verfrissen, toilet gaan kortom de normale ochtendroutine, niet bepaald in die volgorde maar ben zeker al uit bed als ik naar het toilet ga ;-)

Dan steevast rond 05u30 vertrek ik met de wagen om omstreeks 05u43 de poort van de job binnen te gaan zo dat ik nog net de binnenbus op kan die ons naar onze werkplek brengt.

Met de late ongeveer om 09u wakker omdat ik als het goed is tegen dat uur de dochter moet wekken (of zij mij).

Met de nacht wakker tussen 12 en 14u afhankelijk van hoe de nachtsift was en wat de planning voor de rest van de dag is.

Wat doe je van werk?

KVDracer

Mijn wekker begint af te lopen om 10 voor zes. En om 6u20 sta ik op en zit ik eerst nog wat te vloeken voor ik mij aankleed en naar men werk vertrek  :)

Bruno

Citaat van: Doefie op 26 februari 2006 - 21:52:32
Citaat van: Bruno op 26 februari 2006 - 20:49:42
Hangt ervan af, ik doe shiftwerk -> vroege, late en nacht.

Met de vroege spring ik er om +- 10 over 05u uit. Dan tandjes poetsen, verfrissen, toilet gaan kortom de normale ochtendroutine, niet bepaald in die volgorde maar ben zeker al uit bed als ik naar het toilet ga ;-)

Dan steevast rond 05u30 vertrek ik met de wagen om omstreeks 05u43 de poort van de job binnen te gaan zo dat ik nog net de binnenbus op kan die ons naar onze werkplek brengt.

Met de late ongeveer om 09u wakker omdat ik als het goed is tegen dat uur de dochter moet wekken (of zij mij).

Met de nacht wakker tussen 12 en 14u afhankelijk van hoe de nachtsift was en wat de planning voor de rest van de dag is.

Wat doe je van werk?

Arbeider in een chemische fabriek, of om het met een mooi woord te zeggen -> procesoperator in een "chemical plant".
Ik hou het dus bij arbeider, de chique benaming laat ik voor de mensen die daar belang aan hechten...  ;)

-----<
O O
-(_)-Ooo--- Bruno

daan

Lekker de hele week half 6 eruit.. :P