Vragen voor het nieuwe seizoen

Gestart door Tim C, 28 februari 2006 - 19:56:16

« vorige - volgende »

daan


Doefie

Jep, die race was er toen nog zoveel te doen geweest rond het Schumacher-Montoya incident met de Safety Car...

dj Peter

Het mysterieuze tunnel-accident....  ::)

Tim C

Zo, volgens de Finse media heeft Kimi al een contract bij Ferrari?

Ferrari 2010

Zou leuk zijn, alleen spijtig voor Massa, aangezien todt etc. waracshijnlijk blijven blijft Schumi waarschijnlijk ook...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Hamilton MASTER




Alan Blues

Jammer dat Kimi naar Ferrari gaat...

Om effe de stok in het hoenderhok (en, jawel, het pluimvee is in hun hok sinds gisteren! ;) ) te werpen: gaan de Ferrarifans die zo anti-Kimi zijn het nu ineens een super getalenteerde piloot vinden?


De toekonst zal dat uitwijzen...  :D :D

dj Peter

Citaat van: Alan Blues op 02 maart 2006 - 14:37:53
Jammer dat Kimi naar Ferrari gaat...

Om effe de stok in het hoenderhok (en, jawel, het pluimvee is in hun hok sinds gisteren! ;) ) te werpen: gaan de Ferrarifans die zo anti-Kimi zijn het nu ineens een super getalenteerde piloot vinden?


De toekonst zal dat uitwijzen...  :D :D
Wié is er hier anti-Kimi ? Wié  heeft er ooit gezegd dat Kimi geen supertalent is ? Ik zou het pas een drama vinden wanneer Alfonso naar De Scuderia gaat.Heeft Ferrari in 2007 een dream-team met Schumi en Kimi ? Zààlig!.....oeps, i feel so sorry for the Mac-fans... :D

Mikacouli

Ik geloof er eigenlijk niet veel van. Ik denk niet dat Schumacher naast iemand als Kimi wil rijden. Kimi wel, die kan het hem niet schelen naast wie dat hij rijd. Maar voor Schumachers laatse jaar denk ik niet dat hij naast Kimi wil rijden. Ik heb zo het gevoel. We zien wel.

The REAL BUTTON Freak

Citaat van: Mikacouli op 02 maart 2006 - 14:48:56
Ik geloof er eigenlijk niet veel van. Ik denk niet dat Schumacher naast iemand als Kimi wil rijden. Kimi wel, die kan het hem niet schelen naast wie dat hij rijd. Maar voor Schumachers laatse jaar denk ik niet dat hij naast Kimi wil rijden. Ik heb zo het gevoel. We zien wel.

Het zal ook over veel geld gaan, als het waar is natuurlijk.

Ferrari 2010

Citaat van: Mikacouli op 02 maart 2006 - 14:48:56
Ik geloof er eigenlijk niet veel van. Ik denk niet dat Schumacher naast iemand als Kimi wil rijden. Kimi wel, die kan het hem niet schelen naast wie dat hij rijd. Maar voor Schumachers laatse jaar denk ik niet dat hij naast Kimi wil rijden. Ik heb zo het gevoel. We zien wel.
Waar om zou Schumi er iets uit maken? Ok, als hij slechter is zal hij het niet zo leukvinden, maar als hij Kimi zonder problemen verslaat, wat maakt hem dat dan uit?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Mikacouli

Citaat van: Schumi 2006 op 02 maart 2006 - 15:20:13
Citaat van: Mikacouli op 02 maart 2006 - 14:48:56
Ik geloof er eigenlijk niet veel van. Ik denk niet dat Schumacher naast iemand als Kimi wil rijden. Kimi wel, die kan het hem niet schelen naast wie dat hij rijd. Maar voor Schumachers laatse jaar denk ik niet dat hij naast Kimi wil rijden. Ik heb zo het gevoel. We zien wel.
Waar om zou Schumi er iets uit maken? Ok, als hij slechter is zal hij het niet zo leukvinden, maar als hij Kimi zonder problemen verslaat, wat maakt hem dat dan uit?
Kimi zonder problemen verslaat? Komaan. Schumacher weet ook wel dat hij het zeer moeilijk zou hebben tegen Raïkkönen. Hij had soms problemen met Barrichello. Kimi zou er alels aan doen om hem te verslaan. Om te stellen dat MS het makkelij zou hebben met Kimi is een beetje naïef.

Manuel

Ik hoop dat het allemaal gezever is.
Van Mclaren naar Ferrari gaan doe je niet. >:(

FerrariMan

#28
Citaat van: Mikacouli op 02 maart 2006 - 14:48:56
Ik geloof er eigenlijk niet veel van. Ik denk niet dat Schumacher naast iemand als Kimi wil rijden. Kimi wel, die kan het hem niet schelen naast wie dat hij rijd. Maar voor Schumachers laatse jaar denk ik niet dat hij naast Kimi wil rijden. Ik heb zo het gevoel. We zien wel.
Als Kimi dan toch niet bang zou zijn voor MS, waarom heeft hij dan al zoveel aanbiedingen afgewezen?
Schumacher kan het niets schelen wie naast hem zit, Kimi blijkbaar wel.

En dan nog, als het zover zou komen dan zouden ze misschien één jaar samen rijden. En dat zou dan Kimi's eerste jaar bij Ferrari zijn. Met andere woorden, Schumacher zal hem overklassen. Dat is voor mij toch de logica. De grote vraag is, waar ga je het dan op moeten stoten... ;D

@Alan,

Ik snap niet waarom je denkt dat er mensen Anti-Kimi zijn hier... Ferrari-fans redeneren meestal niet op zo'n hooligan manier.. ;)

Maar bon, daar dient dit topic niet voor... :)

dj Peter

Citaat van: Iceman1986 op 02 maart 2006 - 16:36:11
Ik hoop dat het allemaal gezever is.
Van Mclaren naar Ferrari gaan doe je niet. >:(
En wat als het wél zo is?