Miljardair

Gestart door Supermariobros, 28 februari 2006 - 17:34:45

« vorige - volgende »

Alan Blues

Citaat van: Kedu op 01 maart 2006 - 13:28:49
Mooi bedragje.....

Waarschijnlijk zou ik toch eens een jaartje uittrekken om het hele F1 circus eens live te volgen terplaatse!!
Ideale combinatie van F1 en een wereldreis.

Eens een Ferrari op een circuit compleet in de vernieling rijden lijkt me toch ook wel eens lachen.

Een aantal huizen in de stad "Antwerpen dus, dat is namelijk DE stad ;) ) opkopen en nadien platgooien en er nadien overal een tuintje van maken.

Zou het niet beter zijn om heel Antwerpen te kopen, alles plat te smijten en dan te verkopen aan Nieuw Zeeland, of zo..? ;)

Kedu

Citaat van: Alan Blues op 01 maart 2006 - 13:53:33
Citaat van: Kedu op 01 maart 2006 - 13:28:49
Mooi bedragje.....

Waarschijnlijk zou ik toch eens een jaartje uittrekken om het hele F1 circus eens live te volgen terplaatse!!
Ideale combinatie van F1 en een wereldreis.

Eens een Ferrari op een circuit compleet in de vernieling rijden lijkt me toch ook wel eens lachen.

Een aantal huizen in de stad "Antwerpen dus, dat is namelijk DE stad ;) ) opkopen en nadien platgooien en er nadien overal een tuintje van maken.

Zou het niet beter zijn om heel Antwerpen te kopen, alles plat te smijten en dan te verkopen aan Nieuw Zeeland, of zo..? ;)


1/3 van het nieuwe justitiepaleis krijgen we al plat met 3 miljard, de rest....? Heeft er nog iemand een subitoke over?

Doefie

Citaat van: Kedu op 01 maart 2006 - 14:39:05
Citaat van: Alan Blues op 01 maart 2006 - 13:53:33
Citaat van: Kedu op 01 maart 2006 - 13:28:49
Mooi bedragje.....

Waarschijnlijk zou ik toch eens een jaartje uittrekken om het hele F1 circus eens live te volgen terplaatse!!
Ideale combinatie van F1 en een wereldreis.

Eens een Ferrari op een circuit compleet in de vernieling rijden lijkt me toch ook wel eens lachen.

Een aantal huizen in de stad "Antwerpen dus, dat is namelijk DE stad ;) ) opkopen en nadien platgooien en er nadien overal een tuintje van maken.

Zou het niet beter zijn om heel Antwerpen te kopen, alles plat te smijten en dan te verkopen aan Nieuw Zeeland, of zo..? ;)


1/3 van het nieuwe justitiepaleis krijgen we al plat met 3 miljard, de rest....? Heeft er nog iemand een subitoke over?

Waarom er geld in steken om het plat te krijgen terwijl je gewoon moet zorgen dat de funderingen het "toevallig" begeven? ;)

Ferrari 2010

Met 3 miljard kan je ook ineens al-Qauida inhuren om Antwerpen plat te bombarderen zenne. Alleen ff uw mate waarschuwen wanneer het zal gebeuren en klaar is hollander. En als je er maar een half miljard aan geeft kan je met de overige 2,5 miljard alles opkopen en de heilige heropbouwer worden :D Volk da ge ni wilt buiten (Antwerpen is dan toch van u é) en al uw maten binnen.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Met 3 miljard kan je Al Quaeda inhuren, maar kan je dat met 78 miljoen ook? :)

Ik zou: een kast van een villa bouwen, een Aston Martin Vanquish kopen, een paar miljoen aan 11.11.11 geven (die doen nog eens echt wat voor het goede doel), en verder enkele flatgebouwen laten bouwen in België en hotels in de toeristische landen, waarvan ja dan weer de winst opstrijkt.

Martin

Citaat van: Jasper op 03 maart 2006 - 20:55:07
Met 3 miljard kan je Al Quaeda inhuren, maar kan je dat met 78 miljoen ook? :)

Ik zou: een kast van een villa bouwen, een Aston Martin Vanquish kopen, een paar miljoen aan 11.11.11 geven (die doen nog eens echt wat voor het goede doel), en verder enkele flatgebouwen laten bouwen in België en hotels in de toeristische landen, waarvan ja dan weer de winst opstrijkt.

Jasper, even goede vrienden hoor, maar hoe hoog worden die flats en hotels? Met de grondaankoop (een vierkante meter grond in Utrecht is zo duur, wil je niet weten.) en bouwkosten zal het waarschijnlijk bij drie verdiepingen blijven steken. Dan heb ik het over een flat met zeg 3 portieken, 30 wooneenheden. En dan is je geld op. Geen hotels, geen goed doel. En dan heb je zelf nog geen eens kast van een villa en Aston. Maar mensen mogen altijd blijven dromen.

The REAL BUTTON Freak

met 3 miljard euro moet dat toch lukken hoor er staat trouwens bij in België t'is hier niet goedkoop, maar het zal goedkoper zijn dan in Nederland.


Martin

Citaat van: The REAL Freak op 04 maart 2006 - 10:24:48
met 3 miljard euro moet dat toch lukken hoor er staat trouwens bij in België t'is hier niet goedkoop, maar het zal goedkoper zijn dan in Nederland.

We hebben het niet over € 3 miljard maar over € 78 miljoen.
En Jasper wil er enkele hier en een paar daar bouwen. Dat lukt nooit, ook niet in België.

Doefie

Citaat van: Martin op 04 maart 2006 - 10:36:16
Citaat van: The REAL Freak op 04 maart 2006 - 10:24:48
met 3 miljard euro moet dat toch lukken hoor er staat trouwens bij in België t'is hier niet goedkoop, maar het zal goedkoper zijn dan in Nederland.

We hebben het niet over € 3 miljard maar over € 78 miljoen.
En Jasper wil er enkele hier en een paar daar bouwen. Dat lukt nooit, ook niet in België.

Als ge weet hoe goeikoop de grond in Noord-Antwerpen is tegen de Nederlandse grens (dankzij al die immigrerende Nederlanders) of grond rond in de buurt van Heverlee (ten zuiden van Leuven), of in de Walen ... is een heel pak goeikoper dan in Nederland hoor. Verschillen zijn groot, heel groot.

Martin

Ook eens een kaveltje kopen. Wie weet word ik je buurman.

The REAL BUTTON Freak

Die 78 miljoen ging over Al Quada en niet over het bouwen. Moet maar eens deftig nalezen.

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 03 maart 2006 - 20:55:07
Met 3 miljard kan je Al Quaeda inhuren, maar kan je dat met 78 miljoen ook? :)

Ik was wel in BEF bezig hé ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Martin

Citaat van: Schumi 2006 op 04 maart 2006 - 19:10:23
Citaat van: Jasper op 03 maart 2006 - 20:55:07
Met 3 miljard kan je Al Quaeda inhuren, maar kan je dat met 78 miljoen ook? :)

Ik was wel in BEF bezig hé ;)

Wat?? Reken je nu nog alles om? Ik zou niet eens meer weten hoe een gulden er uitziet.
We leven al jaren met de €€€€ en daar betaal je mee. Omrekenen heb ik nooit gedaan.

Doefie

Citaat van: Martin op 04 maart 2006 - 23:52:24
Citaat van: Schumi 2006 op 04 maart 2006 - 19:10:23
Citaat van: Jasper op 03 maart 2006 - 20:55:07
Met 3 miljard kan je Al Quaeda inhuren, maar kan je dat met 78 miljoen ook? :)

Ik was wel in BEF bezig hé ;)

Wat?? Reken je nu nog alles om? Ik zou niet eens meer weten hoe een gulden er uitziet.
We leven al jaren met de €€€€ en daar betaal je mee. Omrekenen heb ik nooit gedaan.

Ik doe dat ook nog altijd ... zowel kleine als grote bedragen, gewoon uit gewoonte. Bv. iets van 25€ zeg ik nog altijd 1000 frank, gewoon omdat je dan meer besef hebt van hoeveel het eigelijk wel waard is. Vroeger kreeg je vrij makkelijk 1000 frank bij elkaar, maar als je het nu over 1000 euro hebt is het al 40000 frank.

Juan

Citaat van: Martin op 04 maart 2006 - 23:52:24
Citaat van: Schumi 2006 op 04 maart 2006 - 19:10:23
Citaat van: Jasper op 03 maart 2006 - 20:55:07
Met 3 miljard kan je Al Quaeda inhuren, maar kan je dat met 78 miljoen ook? :)

Ik was wel in BEF bezig hé ;)

Wat?? Reken je nu nog alles om? Ik zou niet eens meer weten hoe een gulden er uitziet.
We leven al jaren met de €€€€ en daar betaal je mee. Omrekenen heb ik nooit gedaan.
Voor kleine bedragen reken ik ook niet meer om, maar voor grote bedragen blijft het volgens mij logisch dat je nog even omrekent. In die oude valuta heb je toch nog altijd meer het besef van wat echt veel is en wat niet...
Juan