Miljardair

Gestart door Supermariobros, 28 februari 2006 - 17:34:45

« vorige - volgende »

Doefie

Citaat van: Martin op 28 februari 2006 - 20:32:07
Citaat van: Raikkonen MASTER op 28 februari 2006 - 20:03:37
En natuurlijk moet je iedereen over dezelfde kam scheren.

Daarom schreef ik er ook, waarschijnlijk, bij.
Veel geld op een spaarrekening zetten is zonde van het geld. 1 jan. 2005 kreeg ik een behoorlijk bedrag uitgekeerd van een polis. Ik heb er Rabobank ledencertificaten voor gekocht. Het divident wat dat opleverd is per 1 jan. 2006 ruim 7 keer hoger dan de rente van een spaarrekening. Ik heb me ook laten adviseren en dat advies van een belegingsadviseur van de Rabo was gratis. Het heeft me weer een aardig spaarpotje gebracht. Je moet natuurlijk niet met € 1000.00 beginnen.

Stoefer ;)

Martin

Uhm, stoefer ken ik niet in het Nederlands. :-[ :-[

McChouffe

Citaat van: Martin op 28 februari 2006 - 20:41:28
Uhm, stoefer ken ik niet in het Nederlands. :-[ :-[

Stoefer = opschepper  ;)

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Martin

Citaat van: FerrariMan op 28 februari 2006 - 20:14:30
Citaat van: Martin op 28 februari 2006 - 19:56:33
Citaat van: FerrariMan op 28 februari 2006 - 19:03:07
De helft gebruiken om iemand die volledig aan de grond zit te helpen zijn leven terug te krijgen.

Are you out of your mind????
Die persoon zal, waarschijnlijk, het geld er doorjagen en weer snel aan de grond zitten.
Tenzij je een helderziende bent, kan je zo'n uitspraken niet serieus opnemen.

Ik heb nog wel vertrouwen in de mensheid.

Het is jouw geld, mocht je die overval hebben gepleegd. ;D Doe er mee wat je denkt wat goed is. Maar aan goede doelen geven doe ik al jaren niet meer. En dat komt hierdoor...
Een goede vriend van mij is chef-kok bij een uitstekend restaurant in Utrecht. Een jaar of 5 geleden kwam het bestuur van het Rode Kruis bij hem in zijn zaak vieren dat de collecte goed was verlopen. Niets was te duur, het eten, de wijn, de sigaren, het kon niet op.
Per persoon bijna 300 Euro. Maar nooit meer van die € 10.00 die ik in de collectebus stop.
Dus het vertrouwen is er bij mij wel grotendeels uit bij de mensheid. Sindsdien geef ik dus niet meer aan goede doelen. Hulpgoederen aan rampgebieden komen ook zelden aan bij de mensen die het echt nodig hebben. Het blijft allemaal aan de strijkstok hangen. Vandaar.


Martin

Citaat van: Doefie op 28 februari 2006 - 20:34:51
Citaat van: Martin op 28 februari 2006 - 20:32:07
Citaat van: Raikkonen MASTER op 28 februari 2006 - 20:03:37
En natuurlijk moet je iedereen over dezelfde kam scheren.

Daarom schreef ik er ook, waarschijnlijk, bij.
Veel geld op een spaarrekening zetten is zonde van het geld. 1 jan. 2005 kreeg ik een behoorlijk bedrag uitgekeerd van een polis. Ik heb er Rabobank ledencertificaten voor gekocht. Het divident wat dat opleverd is per 1 jan. 2006 ruim 7 keer hoger dan de rente van een spaarrekening. Ik heb me ook laten adviseren en dat advies van een belegingsadviseur van de Rabo was gratis. Het heeft me weer een aardig spaarpotje gebracht. Je moet natuurlijk niet met € 1000.00 beginnen.

Stoefer ;)

Geloof kan ik je niet geven. Maar het is wel zo.

Doefie

Citaat van: Martin op 28 februari 2006 - 21:05:04
Het is jouw geld, mocht je die overval hebben gepleegd. ;D Doe er mee wat je denkt wat goed is. Maar aan goede doelen geven doe ik al jaren niet meer. En dat komt hierdoor...
Een goede vriend van mij is chef-kok bij een uitstekend restaurant in Utrecht. Een jaar of 5 geleden kwam het bestuur van het Rode Kruis bij hem in zijn zaak vieren dat de collecte goed was verlopen. Niets was te duur, het eten, de wijn, de sigaren, het kon niet op.
Per persoon bijna 300 Euro. Maar nooit meer van die € 10.00 die ik in de collectebus stop.
Dus het vertrouwen is er bij mij wel grotendeels uit bij de mensheid. Sindsdien geef ik dus niet meer aan goede doelen. Hulpgoederen aan rampgebieden komen ook zelden aan bij de mensen die het echt nodig hebben. Het blijft allemaal aan de strijkstok hangen. Vandaar.

Wie zegt dat zij het geld gebruikten van de opbrengst ? Zolang niemand dat weet moet je ook geen conclusies trekken vind ik. Aan actie's à la Tsunami-gedoe en aardbeving hier en overstroming daar doe ik ook niet aan mee. Maar een organisatie die gaat helpen waar het dringend nodig is (Afrika, Centraal- en Zuid-Amerika, ...) die krijgen wel mijn steun. Al was het dat ik er persoonlijk naartoe moet reizen om te zien hoe alles werkt. Dan wil ik er wel miljoenen in steken als ik het geld zou hebben.

dj Peter

#21
Ik "koop" mij toegang tot de Ferrari-pitbox. :D
Een pastorie-stijl villa met grote tuin en overdekt zwembad en alle nieuwste snufjes.
Een nieuwe high-tech studio voor de lokale radio waar ik werk.
Een Audi Q7 voor mij en een TT voor mijn vrouw.
k'zou bij de baas blijven werken, maar alleen als ik zin heb.
én een mooi stuk bouwgrond voor de kids.



Martin

#22
Citaat van: Doefie op 28 februari 2006 - 21:48:19
Citaat van: Martin op 28 februari 2006 - 21:05:04
Het is jouw geld, mocht je die overval hebben gepleegd. ;D Doe er mee wat je denkt wat goed is. Maar aan goede doelen geven doe ik al jaren niet meer. En dat komt hierdoor...
Een goede vriend van mij is chef-kok bij een uitstekend restaurant in Utrecht. Een jaar of 5 geleden kwam het bestuur van het Rode Kruis bij hem in zijn zaak vieren dat de collecte goed was verlopen. Niets was te duur, het eten, de wijn, de sigaren, het kon niet op.
Per persoon bijna 300 Euro. Maar nooit meer van die € 10.00 die ik in de collectebus stop.
Dus het vertrouwen is er bij mij wel grotendeels uit bij de mensheid. Sindsdien geef ik dus niet meer aan goede doelen. Hulpgoederen aan rampgebieden komen ook zelden aan bij de mensen die het echt nodig hebben. Het blijft allemaal aan de strijkstok hangen. Vandaar.

Wie zegt dat zij het geld gebruikten van de opbrengst ? Zolang niemand dat weet moet je ook geen conclusies trekken vind ik. Aan actie's à la Tsunami-gedoe en aardbeving hier en overstroming daar doe ik ook niet aan mee. Maar een organisatie die gaat helpen waar het dringend nodig is (Afrika, Centraal- en Zuid-Amerika, ...) die krijgen wel mijn steun. Al was het dat ik er persoonlijk naartoe moet reizen om te zien hoe alles werkt. Dan wil ik er wel miljoenen in steken als ik het geld zou hebben.

Ik trek geen conclusies, mijn vriend moest de rekening sturen naar het Rode Kruis. Dat lijkt mij geen zuivere koffie. Die 14 keer € 300.00 had ook bij het goede doel terecht kunnen komen. Maar nee, ze moesten zo nodig geld verbrassen. En dat is wat ik 100% zeker weet, het werd niet uit eigen zak betaald. >:( >:(

Nog even een aanvulling, die hulpgoederen staan vaak maanden in een of andere haven terwijl er mensen sterven. Je kan er zelf wel naartoe willen reizen maar je krijgt die handel echt niet op de plaats van bestemming. Vooral door de corruptie in die landen. En hup, daar gaat weer een paar miljoen Euro de mist in. Jouw miljoenen als je ze zou hebben. Face it, het is een bodemloze put.

FerrariMan

Citaat van: Martin op 28 februari 2006 - 22:59:48
Citaat van: Doefie op 28 februari 2006 - 21:48:19
Citaat van: Martin op 28 februari 2006 - 21:05:04
Het is jouw geld, mocht je die overval hebben gepleegd. ;D Doe er mee wat je denkt wat goed is. Maar aan goede doelen geven doe ik al jaren niet meer. En dat komt hierdoor...
Een goede vriend van mij is chef-kok bij een uitstekend restaurant in Utrecht. Een jaar of 5 geleden kwam het bestuur van het Rode Kruis bij hem in zijn zaak vieren dat de collecte goed was verlopen. Niets was te duur, het eten, de wijn, de sigaren, het kon niet op.
Per persoon bijna 300 Euro. Maar nooit meer van die € 10.00 die ik in de collectebus stop.
Dus het vertrouwen is er bij mij wel grotendeels uit bij de mensheid. Sindsdien geef ik dus niet meer aan goede doelen. Hulpgoederen aan rampgebieden komen ook zelden aan bij de mensen die het echt nodig hebben. Het blijft allemaal aan de strijkstok hangen. Vandaar.

Wie zegt dat zij het geld gebruikten van de opbrengst ? Zolang niemand dat weet moet je ook geen conclusies trekken vind ik. Aan actie's à la Tsunami-gedoe en aardbeving hier en overstroming daar doe ik ook niet aan mee. Maar een organisatie die gaat helpen waar het dringend nodig is (Afrika, Centraal- en Zuid-Amerika, ...) die krijgen wel mijn steun. Al was het dat ik er persoonlijk naartoe moet reizen om te zien hoe alles werkt. Dan wil ik er wel miljoenen in steken als ik het geld zou hebben.

Ik trek geen conclusies, mijn vriend moest de rekening sturen naar het Rode Kruis. Dat lijkt mij geen zuivere koffie. Die 14 keer € 300.00 had ook bij het goede doel terecht kunnen komen. Maar nee, ze moesten zo nodig geld verbrassen. En dat is wat ik 100% zeker weet, het werd niet uit eigen zak betaald. >:( >:(

Nog even een aanvulling, die hulpgoederen staan vaak maanden in een of andere haven terwijl er mensen sterven. Je kan er zelf wel naartoe willen reizen maar je krijgt die handel echt niet op de plaats van bestemming. Vooral door de corruptie in die landen. En hup, daar gaat weer een paar miljoen Euro de mist in. Jouw miljoenen als je ze zou hebben. Face it, het is een bodemloze put.
Ok jongens, iedereen weet het dan, vanaf nu geen geld meer geven aan goede doelen. Het zijn immers allemaal stiekem zelfstandigen die snel rijk willen worden met ons geld.

Bullshit dus. Goede doelen genoeg die je geld wél en deftig gebruiken.  :)

McChouffe

Zelfs al komt maar 50% van het geld terecht, zelfs al komen hulpgoederen pas heel wat later aan. Er zijn mensen die het nodig hebben. Als we niks geven krijgen ze niks en anders tenminste nog iets.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Alan Blues

Mocht ik zoveel geld hebben zou ik trouwen. :)
Vrouwen genoeg die plots voor mijn 'aangename, zachte persoonlijkheid' zouden vallen... ;)

Ferrari 2010

#26
Eerst en vooral koop ik mij een bugatti veyron, buiten de vieze geurtjes wel een mooie wagen dus... Dan nog een 10-tal Ferrari F1 wagens waarmee ik met een stel maten wat rondjes ga rijden. Dan ga ik de dierenwereld wat verbeteren en een groot huis laten neerknallen. En rustig een internetbedrijfje beginnen en héél veel de wereld rondreizen.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Hamilton MASTER

Citaat van: Schumi 2006 op 01 maart 2006 - 10:14:37
héél veel de ereld rondreizen.

Met zoveel geld kan de wereld naar jou komen ;)



Ferrari 2010

Citaat van: Raikkonen MASTER op 01 maart 2006 - 12:42:04
Citaat van: Schumi 2006 op 01 maart 2006 - 10:14:37
héél veel de ereld rondreizen.

Met zoveel geld kan de wereld naar jou komen ;)
Das waar, maar ik hou alles toch liever op zen plek, laat de heilige Allah maar zo ver mogelijk van hier weg ;) Eveneens met de moslimextremisten die zichzelf oppompen. Één van de plekken waar ik dus niet ga komen tijdens die wereldreis is het Midden-Oosten
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Kedu

Mooi bedragje.....

Waarschijnlijk zou ik toch eens een jaartje uittrekken om het hele F1 circus eens live te volgen terplaatse!!
Ideale combinatie van F1 en een wereldreis.

Eens een Ferrari op een circuit compleet in de vernieling rijden lijkt me toch ook wel eens lachen.

Een aantal huizen in de stad "Antwerpen dus, dat is namelijk DE stad ;) ) opkopen en nadien platgooien en er nadien overal een tuintje van maken.