Wie pakt de titel?

Gestart door Tim C, 27 februari 2006 - 12:41:15

« vorige - volgende »

Wie pakt er op het einde van het jaar de titel?

Alonso
4 (10%)
Fisichella
0 (0%)
Raikkonen
13 (32.5%)
Montoya
4 (10%)
Schumacher
16 (40%)
Massa
0 (0%)
Trulli
0 (0%)
Walfje
0 (0%)
Webber
0 (0%)
Rosberg
0 (0%)
Barrichello
1 (2.5%)
Button
0 (0%)
Coulthard ;)
2 (5%)
Iemand anders
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 30

Manuel

Kimi Raikkonen ( als de wagen het uithoud)

dj Peter


Alfonsinneke

If everything seems under control, you're not going fast enough...

dj Peter



Raikkie

Citaat van: Iceman1986 op 02 maart 2006 - 16:41:59
Kimi Raikkonen ( als de wagen het uithoud)
DC (als al de anderen uitvallen...)

Jasper

Albers! Albers! Albers! Albers! Albers!

;D ;D ;D ;D ;D

Nee, serieus, ik twijfel heel hard tussen Schumi en Kimi. Maar aangezien het Kimi's laatste jaar is bij McLaren, stem ik wel op hem. Het móét gewoon. :)

phil69

t'Is heel simpel.
Degenen die voor de 2de eindigd
;D

daan


dj Peter


ScuderiaSchumi

Ik zal maar beginnen met te bekennen dat ik een Schumi fan ben, geen Ferrari fan...
Persoonlijk denk ik dat Kimi, een absoluut talent weer teveel pech zal kennen, Alonso (prachtig talent) de tweede helft van het seizoen minder steun zal krijgen van Renault, Montoya altijd sterk overroepen is geweest, Massa talent heeft maar nog niet in staat zal zijn om voor de titel te gaan, dus wie blijft er over? Schumi :) misschien ijdele hoop, maar ik gok er toch op...

Manuel

Citaat van: ScuderiaSchumi op 23 maart 2006 - 23:46:38
Ik zal maar beginnen met te bekennen dat ik een Schumi fan ben, geen Ferrari fan...
Persoonlijk denk ik dat Kimi, een absoluut talent weer teveel pech zal kennen, Alonso (prachtig talent) de tweede helft van het seizoen minder steun zal krijgen van Renault, Montoya altijd sterk overroepen is geweest, Massa talent heeft maar nog niet in staat zal zijn om voor de titel te gaan, dus wie blijft er over? Schumi :) misschien ijdele hoop, maar ik gok er toch op...
Aan Mercedes zal het deze keer niet liggen. De la rosa heeft namelijk deze week 4 race-afstanden gereden met dezelfde motor.