Wie pakt de titel?

Gestart door Tim C, 27 februari 2006 - 12:41:15

« vorige - volgende »

Wie pakt er op het einde van het jaar de titel?

Alonso
4 (10%)
Fisichella
0 (0%)
Raikkonen
13 (32.5%)
Montoya
4 (10%)
Schumacher
16 (40%)
Massa
0 (0%)
Trulli
0 (0%)
Walfje
0 (0%)
Webber
0 (0%)
Rosberg
0 (0%)
Barrichello
1 (2.5%)
Button
0 (0%)
Coulthard ;)
2 (5%)
Iemand anders
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 30

Tim C

Simpele vraag, wie is er favoriet?

The REAL BUTTON Freak

ik hoop Schumacher. Alonso zal zich moeten bewijzen en zal voluit op zen bek gaan. Ik denk dat Kimi, Jenson en Jarno de grootste concurenten van Michael zullen worden.

Ik ben Montoya niet vergeten, ik denk alleen dat hij geen kans maakt.

schumi4ever

Ik gok op schumi, kimi zal wel weer zijn portie tegenslag hebben, Alonzo zal te zelfzeker zijn, Montoya maakt gewoon weer fouten net als het niet mag...
Maar eigenlijk kan je er helemaal nog niks van maken want we hebben nog niks gezien :)

Ferrari 2010

Ik hoop Schumi, maar deze poll komt eigenlijk iets te vroeg. Vraag het over een GP of 2 nog eens :P
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

FerrariMan

Alle hoop staat op Schumacher. Een comeback is altijd leuk. En in mijn ogen heeft hij kwa talent/totaalpakket nog altijd de bovenhand op iedereen in het veld.

Mikacouli

McLaren brengt volgens mij bij het begin van het europese seizoen een nieuw pakket van de  wagen mee en zo zullen ze terug vooraan staan. In tegenstelling tot verleden jaar zal hij wel genoeg punten behalen in die eerste races. Kimi dus, hoop ik.

razzle_dazzle

Nog een laatste kunstje van de meester  ;), ik verwacht zware concurrentie van Raikkonen en Fisico.
Alonso vertrekt volgend jaar naar Mclaren, ik verwacht niet dat hij heel het seizoen door het beste pakket zal krijgen  ;). Maar ik kijk op dit moment het meeste uit naar de prestaties van Massa, ik geloof wel in zijn kwaliteiten  :).

McChouffe

Michael Schumacher doet er nog eentje bij.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Supermariobros

Ferrari zal er staan in Bahrein en wordt het te kloppen team volgens mij, Michael Schumacher dus.

Schumi nr1

Ik vind het voorbarig om het nu al te zeggen, maar als ik toch een gok doe ga ik voor Schumi :).

Doefie

Ik stem (nog) niet, maar hoop op Räikkönen of Trulli... ik hoop dat BMW en Williams mee kunnen.

Stel je eens voor dat we voort gaan op vorig seizoen, met Williams die terugkomen en BMW die een goed chassis ontwerpen. Staan we daar op kop met Renault, McLaren, Toyota, Ferrari, Williams, BMW en Red Bull ... zou schitterend seizoen betekenen :) (*droom droom*)

Anyways, de kansen op één team zijn veel groter. Zien we wel na de eerste races.

daan

Simpele vraag, moeilijk antwoord.

Ik denk Schumacher maar ik hoop Raikkonen.

Tim C


The REAL BUTTON Freak

De kans bestaat altijd, ik heb er wel niet op gestemd maar bij de lokale gok kantoren zou ik dat wel durven, denk maar eens aan de winst die je opstrijkt mocht het uitkomen.

supersteven

let the sunshine shine in your heart