Festivals 2006

Gestart door The REAL BUTTON Freak, 17 februari 2006 - 12:38:54

« vorige - volgende »

Alan Blues

Citaat van: Jasper op 26 februari 2006 - 11:31:24
Marktrock is zowat het festival dat mij het allerminste aanspreekt. Je betaalt om op de Grote Markt te komen, daar sta je dan als haringen in een ton op mekaar gepropt, wil je er even tussenuit (bijvoorbeeld voor sanitaire stop), dan moet je van de markt af en als je er dan weer op wil, moet je opnieuw betalen. ::)

Er zijn café's genoeg op de Oude Markt waar je een plasje kan gaan doen. Niet echt de properste, maar daarvoor is het een festival. Eettentjes zijn er ook genoeg op de Oude Markt.

Vorig jaar ben ik, en het was lang geleden, nog eens op de Oude Merkt geweest om het tribute concert voor Jokke Kerkhofs te gaan bekijken. Je kan er inderdaad veel geld voor dokken als je steeds binnen en buiten de markt gaat. Ik heb betaald en ben pas weg gegaan als Tiesto begon... :)

The REAL BUTTON Freak

Voor Tiesto ben ik vorig jaar ook gevlucht. Der Admiral Freebee vond ik vorig jaar zeer sterk.

Ferrari 2010

Waarom vluchten voor Tiesto? :-\
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

razzle_dazzle

Tiesto is die gehypte dj die op voorhand opgenomen mixjes afspeelt op een festival...Great performance zou Johnny Logan zeggen  ::).

Ferrari 2010

Citaat van: Razzle_dazzle op 27 februari 2006 - 15:52:09
Tiesto is die gehypte dj die op voorhand opgenomen mixjes afspeelt op een festival...Great performance zou Johnny Logan zeggen ::).
Dat wist ik niet, ik weet alleen dat hij af en toe goede muziek maakt :P
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

razzle_dazzle

Citaat van: Schumi 2006 op 27 februari 2006 - 15:55:35
Citaat van: Razzle_dazzle op 27 februari 2006 - 15:52:09
Tiesto is die gehypte dj die op voorhand opgenomen mixjes afspeelt op een festival...Great performance zou Johnny Logan zeggen ::).
Dat wist ik niet, ik weet alleen dat hij af en toe goede muziek maakt :P

Ik heb hem enkele jaren geleden aan het werk gezien in de Versuz en dat is me zwaar tegenvallen. De show rond zijn persoon is allemaal heel mooi, maar een dj moet muziek draaien en liefst goede en daarin is hij bijlange niet de strafste die ik aan het werk heb gezien.

FerrariMan

Citaat van: Razzle_dazzle op 27 februari 2006 - 16:05:41
Citaat van: Schumi 2006 op 27 februari 2006 - 15:55:35
Citaat van: Razzle_dazzle op 27 februari 2006 - 15:52:09
Tiesto is die gehypte dj die op voorhand opgenomen mixjes afspeelt op een festival...Great performance zou Johnny Logan zeggen ::).
Dat wist ik niet, ik weet alleen dat hij af en toe goede muziek maakt :P

Ik heb hem enkele jaren geleden aan het werk gezien in de Versuz en dat is me zwaar tegenvallen. De show rond zijn persoon is allemaal heel mooi, maar een dj moet muziek draaien en liefst goede en daarin is hij bijlange niet de strafste die ik aan het werk heb gezien.
Ik ben ook eens per ongeluk de versuz binnen gegaan. Op donderdag nog wel. Kut-tent.  :)

Geen enkel nummer van Guns gehoord daarbinnen, dus na 15 minuten was ik weer weg.  ;)

The REAL BUTTON Freak

aan de overkant heb je Atmoz, das al beter.

Maar als je echt een keet zoekt waar ze wat zwartere muziek spelen dan kan ik je Den aalmoezenier en den Drempel in Antwerpen aanraden.

Mike's Garage in Sint Niklaas is ook niet slecht.

razzle_dazzle

Citaat van: The REAL Freak op 27 februari 2006 - 18:41:39
aan de overkant heb je Atmoz, das al beter.

Maar als je echt een keet zoekt waar ze wat zwartere muziek spelen dan kan ik je Den aalmoezenier en den Drempel in Antwerpen aanraden.

Mike's Garage in Sint Niklaas is ook niet slecht.
Atmoz bestaat al een paar jaar niet meer hoor, op donderdag was dat de Ritz, maar is nu ook al een tijdje gesloten.

Waar ga je zoal op stap F-man?

The REAL BUTTON Freak

Citaat van: Razzle_dazzle op 27 februari 2006 - 18:48:11
Citaat van: The REAL Freak op 27 februari 2006 - 18:41:39
aan de overkant heb je Atmoz, das al beter.

Maar als je echt een keet zoekt waar ze wat zwartere muziek spelen dan kan ik je Den aalmoezenier en den Drempel in Antwerpen aanraden.

Mike's Garage in Sint Niklaas is ook niet slecht.
Atmoz bestaat al een paar jaar niet meer hoor, op donderdag was dat de Ritz, maar is nu ook al een tijdje gesloten.

Waar ga je zoal op stap F-man?

het is voor mij al een tijd geleden dat ik in Hasselt ben uitgeweest.

razzle_dazzle

Citaat van: The REAL Freak op 27 februari 2006 - 18:51:14
Citaat van: Razzle_dazzle op 27 februari 2006 - 18:48:11
Citaat van: The REAL Freak op 27 februari 2006 - 18:41:39
aan de overkant heb je Atmoz, das al beter.

Maar als je echt een keet zoekt waar ze wat zwartere muziek spelen dan kan ik je Den aalmoezenier en den Drempel in Antwerpen aanraden.

Mike's Garage in Sint Niklaas is ook niet slecht.
Atmoz bestaat al een paar jaar niet meer hoor, op donderdag was dat de Ritz, maar is nu ook al een tijdje gesloten.

Waar ga je zoal op stap F-man?

het is voor mij al een tijd geleden dat ik in Hasselt ben uitgeweest.

Hasselt is dan ook dood  ;).

The REAL BUTTON Freak

Klopt als een bus, probeer na één uur snachts maar een café te vinden waar er nog ambiance is? 

Zelfs The Irish Times Pub in Hasselt is altijd vrij vroeg dicht terwijl het Antwerps filiaal elke weekdag tot twee uur open is en in het week-end tot een uur of vijf - zes s'ochtens.

FerrariMan

Citaat van: Razzle_dazzle op 27 februari 2006 - 18:48:11
Citaat van: The REAL Freak op 27 februari 2006 - 18:41:39
aan de overkant heb je Atmoz, das al beter.

Maar als je echt een keet zoekt waar ze wat zwartere muziek spelen dan kan ik je Den aalmoezenier en den Drempel in Antwerpen aanraden.

Mike's Garage in Sint Niklaas is ook niet slecht.
Atmoz bestaat al een paar jaar niet meer hoor, op donderdag was dat de Ritz, maar is nu ook al een tijdje gesloten.

Waar ga je zoal op stap F-man?
Een beetje overal. Vorige week zat ik nog in de Zoo in Hasselt (niet de dierentuin ;)), daar waren een paar optredens inclusief één van een band van hier waar ik altijd wat mee op pad ga. Nog een café in hasselt waar ik soms kom maar altijd de naam vergeet. Ik weet wel dat het er 'houterig' uit zag.  :) Voor de rest kom ik niet veel in Hasselt. Studentenfuiven in diepenbeek, af en toe bilzen, leuven. Van die dingen. Wat het weekend maar brengen kan.

Het liefst lig ik nog op café. Eender waar.

Jij?

Alan Blues

Indien je laat op café wil zitten moet je naar Brussel afzakken. Daar is het elke nacht feest. Week of weekend: feest. Feest zeg ik u... ;)

razzle_dazzle

Citaat van: FerrariMan op 28 februari 2006 - 12:46:34
Citaat van: Razzle_dazzle op 27 februari 2006 - 18:48:11
Citaat van: The REAL Freak op 27 februari 2006 - 18:41:39
aan de overkant heb je Atmoz, das al beter.

Maar als je echt een keet zoekt waar ze wat zwartere muziek spelen dan kan ik je Den aalmoezenier en den Drempel in Antwerpen aanraden.

Mike's Garage in Sint Niklaas is ook niet slecht.
Atmoz bestaat al een paar jaar niet meer hoor, op donderdag was dat de Ritz, maar is nu ook al een tijdje gesloten.

Waar ga je zoal op stap F-man?
Een beetje overal. Vorige week zat ik nog in de Zoo in Hasselt (niet de dierentuin ;)), daar waren een paar optredens inclusief één van een band van hier waar ik altijd wat mee op pad ga. Nog een café in hasselt waar ik soms kom maar altijd de naam vergeet. Ik weet wel dat het er 'houterig' uit zag.  :) Voor de rest kom ik niet veel in Hasselt. Studentenfuiven in diepenbeek, af en toe bilzen, leuven. Van die dingen. Wat het weekend maar brengen kan.

Het liefst lig ik nog op café. Eender waar.

Jij?


Houterig hehe, ik denk dat je het Gildenhuis bedoelt, maar de link zou ook wel kunnen  :). In de zoo kom ik ook af en toe, maar mijn vrienden houden niet van die muziek, dus meestal zijn het gewone 'danscafeetjes' zoals: de slices, de wijzen, Jantje's verjaardag (Bilzen) en als ik goede groove wil horen in de reflex club(Westerlo) of bar a bar(Sint-Truiden).

Heel af en toe ook in de Mac Queen op zondag, maar dat ga ik hier niet int groot zetten