Festivals 2006

Gestart door The REAL BUTTON Freak, 17 februari 2006 - 12:38:54

« vorige - volgende »

The REAL BUTTON Freak

Langzaam maar zeker komen de klanders van de festivals voller en voller te staan.

Waar ga jij naartoe dit jaar?

Ik ga normaal gesproken naar Graspop en  op 8 juni naar de Gerldrome in Arnhem voor Metallica.

Wie moeten de festivals nog aan hun klander toevoegen?

Wat is jouw droom-affciche?

FerrariMan

Zowiezo naar werchter, de Peppers spelen er dit jaar op de eerste dag!

Pukkelpop, suikerrock zitten er ook altijd in als optie.

daan

Westerpop en Waterpop en misschien Parkpop, ga ik elk jaar heen. Het is super daarzo :)

Doefie

Geen tijd, geen geld, geen goesting ...

Voor diegene die toch gaan, veel plezier gewenst. ;)

Mikacouli

Hmmm, ik ga niet naar concerten en festivals.
Dat is mijn muziek niet...
Ik hou het bij mijn wekelijks discotheek-gebeuren.

FerrariMan

Citaat van: Doefie op 17 februari 2006 - 17:00:23
Geen tijd, geen geld, geen goesting ...

Voor diegene die toch gaan, veel plezier gewenst. ;)
Dank! Tett'n!  :)

razzle_dazzle

Werchter en Pukkelpop. Mogelijk ook Marktrock.

The REAL BUTTON Freak

Werchter vind ik minder, pukkelpop maakt een kans maar dat zal van de affiche afhangen.

Werchter heeft soms fantastische groepen zoals Rammstein, Korn, Metallica,... maar die passen niet bij de echte "sfeer" van Werchter.

Die horen meer thuis op een Graspop of Pukkelpop.

Marktrock ga ik ook zeker bezoeken en mischien Dranouter voor de fun.

Jasper

Werchter dag 1 zie ik nog wel zitten, en het plaatselijke Lochtfest in Duffel (toegang gratis, bij het binnenkomen koop je een beker voor 1 euro, vanaf dan kosten al je consumpties nog eens 1 euro, en je beker kan je bij het buitengaan weer verkopen voor 1 euro). Twee jaar geleden kwam Daan hier spelen (met gratis toegang!!) maar was ik te jong om te mogen gaan (mag pas vanaf 16 jaar uit van mijn ouders, dus nu mag het wel). :(

McChouffe

Geen idee welk festival ik ga doen. Maar het wordt wel eens dringend tijd dat ik Iron Maiden live ga zien  :)

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

The REAL BUTTON Freak

volgend jaar naar graspop gaan (ze staan er om detwee jaar)

Alan Blues

Spring Blues Festival in Ecoussinnes.
Belgian Rhythm 'n Blues Festival in Peer.
Werchter misschien.
Marktrock als ik niet op vakantie ben.
Blues Wespelaar.
Bluesfestival in Varenwinkel.
En misschien nog enkele anderen... :)

FerrariMan

Marktrock wil ik ook al lang eens meemaken.

Jasper

Marktrock is zowat het festival dat mij het allerminste aanspreekt. Je betaalt om op de Grote Markt te komen, daar sta je dan als haringen in een ton op mekaar gepropt, wil je er even tussenuit (bijvoorbeeld voor sanitaire stop), dan moet je van de markt af en als je er dan weer op wil, moet je opnieuw betalen. ::)

The REAL BUTTON Freak

Maar je hebt wel nog vier andere podia die compleet gratis zijn.

Inderdaad is het schandalig als je drie dagen op de oude markt wil komen dat het je dan elke keer 15 euro kost, en zo wordt het snel duur maar wat speel je niet kwijt op werchter of pukkelpop. daar kost een dag ticket al 55 of 60€. Dan kan je evengoed 4 keer op de oude markt komen.