Mclaren pakt uit met nieuwe livery

Gestart door Manuel, 10 februari 2006 - 21:58:07

« vorige - volgende »

Ferrari 2010

Blijkbaar toch niet zo fotogeniek die wagen, ik kan geen enkele echt heldere foto inden waarop veel van de lichte vlakken zichtbaar is. Meeste foto's zijn donker, alsof de wagen zwart is. Ik vraag me af of die bij zon veel voor de camera zal genomen worden.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Mikacouli

Citaat van: Schumi 2006 op 14 februari 2006 - 22:09:54
Blijkbaar toch niet zo fotogeniek die wagen, ik kan geen enkele echt heldere foto inden waarop veel van de lichte vlakken zichtbaar is. Meeste foto's zijn donker, alsof de wagen zwart is. Ik vraag me af of die bij zon veel voor de camera zal genomen worden.

Als dit geen prachtige foto is dan begrijp ik het ook niet...

Een juweeltje

FerrariMan

Naar mijn smaak eigenlijk niet, net alsof de broodrooster ontsnapt is en het op een sprintje zet.  :)

Hamilton MASTER

Ik vind de reacties eigenlijk een beetje vreemd.

Veel mensen hier vonden de Midland een van de mooiste livery's van het pak...
Ze vergelijken de livery van Midland met die van McLaren maar toch vinden ze die van Midland wél mooi en die van McLaren niet.  :P

Ik vind hem heel erg mooi. Is een strakke wagen. Nu nog een strakke motor... ;)



Supermariobros

Citaat van: Raikkonen MASTER op 15 februari 2006 - 07:21:59
Ik vind de reacties eigenlijk een beetje vreemd.

Veel mensen hier vonden de Midland een van de mooiste livery's van het pak...
Ze vergelijken de livery van Midland met die van McLaren maar toch vinden ze die van Midland wél mooi en die van McLaren niet.  :P

Ik vind hem heel erg mooi. Is een strakke wagen. Nu nog een strakke motor... ;)

Ik ben dezelfde mening toegedaan, ik vind de wagen prachtig. Maar ieder zijn smaak natuurlijk.
Het enige wat ontbreekt is een betrouwbare motor zoals Raikkonen Master al aangaf.

Mikacouli

Citaat van: FerrariMan op 14 februari 2006 - 23:34:54
Naar mijn smaak eigenlijk niet, net alsof de broodrooster ontsnapt is en het op een sprintje zet.  :)
Het is allesinds mooier en origineler dan effen rood of wit zoals dat van Ferrari of Honda. Maar gelukkig dat smaken verschillen  :)

Ferrari 2010

Citaat van: Mikacouli op 14 februari 2006 - 23:07:13
Citaat van: Schumi 2006 op 14 februari 2006 - 22:09:54
Blijkbaar toch niet zo fotogeniek die wagen, ik kan geen enkele echt heldere foto inden waarop veel van de lichte vlakken zichtbaar is. Meeste foto's zijn donker, alsof de wagen zwart is. Ik vraag me af of die bij zon veel voor de camera zal genomen worden.

Als dit geen prachtige foto is dan begrijp ik het ook niet...

Een juweeltje
Buiten de motorkap is niet alles helemaal zuiver. Die rode streep bovenop de motorkap is ook precies uitgelopen.
Maar vooral die neus is wel iets speciaal zo te zien, duikt plots relatief scherp naar beneden.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

FerrariMan

Citaat van: Mikacouli op 15 februari 2006 - 12:41:01
Citaat van: FerrariMan op 14 februari 2006 - 23:34:54
Naar mijn smaak eigenlijk niet, net alsof de broodrooster ontsnapt is en het op een sprintje zet.  :)
Het is allesinds mooier en origineler dan effen rood of wit zoals dat van Ferrari of Honda. Maar gelukkig dat smaken verschillen  :)
De wagen van Ferrari is een beetje voorspelbaar, inderdaad. Maar ik zie hem nog altijd het liefst, samen met de red bull.

@Master,

Zo raar zijn die meningen toch niet? Er zijn heel wat verschillen tussen de Midland en de McLaren. Mensen vergelijken deze twee met elkaar omdat ze in grote lijnen dezelfde kleurenstelling hebben. Bij de McLaren heb je dan wel nog dat 'bling bling', dit is wat velen lelijk vinden, zeker op het circuit aan de foto's te zien.

Jasper

Citaat van: Schumi 2006 op 15 februari 2006 - 13:19:52

Buiten de motorkap is niet alles helemaal zuiver. Die rode streep bovenop de motorkap is ook precies uitgelopen.

Komt door het verkleinen van de foto volgens mij, niet door de wagen. ;)

Mikacouli

Neen, het komt omdat de foto in 'bad quality' is gezet. Gewoon om het bestand zo klein mogelijk te houden om op het internet te zetten.

En als je een nadere wagen bekijk, die wagens hebben ook niet over dezelfde lijn dezelfde kleuren. Door de lichtinval veranderen alle kleuren.

KVDracer

Ik vind de McLaren ook wel echt prachtig. Zelfs knapper als de voorgaande jaren. Mzazr nzatuurlijk moet je altijd wachten tot je ze op tv ziet, want dan kun je je er pas echt een gedacht van vormen. Dat het maar rap 12 maart is  :'(

Supermariobros

Citaat van: KVDracer op 15 februari 2006 - 18:31:26
Ik vind de McLaren ook wel echt prachtig. Zelfs knapper als de voorgaande jaren. Mzazr nzatuurlijk moet je altijd wachten tot je ze op tv ziet, want dan kun je je er pas echt een gedacht van vormen. Dat het maar rap 12 maart is  :'(

Nog 24 dagen, 18 uur, 11 min. en 48 sec. en de lichten gaan op groen in Bahrein.  :) ;)

Hamilton MASTER

Citaat van: Supermariobros op 15 februari 2006 - 18:48:51
Citaat van: KVDracer op 15 februari 2006 - 18:31:26
Ik vind de McLaren ook wel echt prachtig. Zelfs knapper als de voorgaande jaren. Mzazr nzatuurlijk moet je altijd wachten tot je ze op tv ziet, want dan kun je je er pas echt een gedacht van vormen. Dat het maar rap 12 maart is  :'(

Nog 24 dagen, 18 uur, 11 min. en 48 sec. en de lichten gaan op groen in Bahrein.  :) ;)

Hopelijk wordt de kwali uitgezonden ...
Kan niet wachten!



Alan Blues

See at the finish!!! Mooi of lelijk...  8)
Ik heb er vertrouwen in!

@Raikkonen MASTER: Mooie avatar!!!  ;D ;D ;D

Hamilton MASTER

Citaat van: Alan Blues op 16 februari 2006 - 03:04:55
See at the finish!!! Mooi of lelijk...  8)
Ik heb er vertrouwen in!

@Raikkonen MASTER: Mooie avatar!!!  ;D ;D ;D

Ik hoop dat niemand mijn ambassade in brand steekt ...  :-\

Tsja... Is beetje reactie tegen al dat geweld voor zo'n stom prentje...
Mij doet het niets, op dit forum heeft niemand gezegd dat ik hem weg moest doen dus...

Ach het waait wel over.

Wat niet zal overwaaien is die McLaren. Wereldkampioen worden in een mooie wagen is toch altijd iets meer. ;)