Cartoon Network

Gestart door Scuderia Ferrari, 04 februari 2006 - 20:50:28

« vorige - volgende »

Ferrari 2010

Citaat van: Bruno op 06 februari 2006 - 20:14:05
Citaat van: Scuderia Ferrari op 06 februari 2006 - 19:16:08
Ach ja, men kan wel zien dat het domste van het domste in het Midden-Oosten woont. Gisteren was op het journaal te zien hoe islamieten uit woede de Zwitserse vlag verbrandden... ::)

;D ;D ;D ;D


Daaraan zie je dat die mensen ofwel zo opgezweept geraken dat ze niet weten waar het over gaat ofwel zo dom gehouden dat ze het niet weten.
Ik wil de Amerikanen zeker niet verdedigen maar zij hadden als 1 van de enige westerse landen gezegd dat die cartoons echt niet kunnen. Wat doen de op hun pik getrapte moslims in onder andere Indonesië? Ja hoor, het Amerikaans consulaat bestormen...  ::) ::) ::) Daaraan zie je dat het net als bij de meeste hooligans is, het gaat hem niet over de sport, maar enkel en alleen over een reden zoeken om ruzie te maken.

En dan mag je nog zeggen dat het ver van ons bed is, in sommige wijken in ons landje is het echt niet beter. Het ergste nog is dat de politie hier soms niet mag/kan optreden omdat ze op die manier zouden "provoceren". Dus: steek je wat uit en komt de politie erop af dan moet je gewoon met volk genoeg amok maken en het magische "racist" woord gebruiken, gegarandeerd succes!
Een van de weinige woorden dat al die mensen van dat soort hier kennen ::)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Bruno

Citaat van: Schumi 2006 op 06 februari 2006 - 20:13:54
Sja, en dat ze in demonstraties elkander vetrappelen, dat vinden ze dan precies normaal ... Het is daar een rare boel in het Midden-Oosten. Ze demonstreren tegen een paar cartoons en vertrapelen ondertussen wat van hun vrienden. Ach ja, het zal de wil Allah zijn geweest zeker? :-\ :-\

Citaat van: Bruno op 05 februari 2006 - 22:44:44
Citaat van: Doefie op 05 februari 2006 - 20:04:51
Citaat van: Schumi 2006 op 05 februari 2006 - 19:24:05
Inderdaad, het is zoals Bruno zegt zo dat wij vaak wel met buitenlanders willen samenleven, maar dat zij (of een groep ervan) het verpesten. Het respect moet van 2 kanten komen. Waarom zijn vele Belgen rascist en stemmen ze voor VB? Omdat er een aantal marokanen en turken en wat dan ook zijn die het nodig vinden om te stelen, om ruzie te maken, om ...

... dat ze zo blind zijn dat ze niet zien in welke val ze lopen ... ;)

Inderdaad...
Inderdaad, voor VB stemmen is geen goede zet, ze hebben meer nadelen dan voordelen. Maar mensen die maar oppervlakkig de politiek bekijken zien alleen dat ze die buitenlanders buiten willen krijgen, dus is VB volgens hen een goede keuze...

Ach, meer na- dan voordelen. Het is maar hoe je het bekijkt:

Het ligt deels aan de polititekers zelf, ze hebben altijd zo heftig tegen het VB gereageerd (mestkevers, racisten, enz.) dat ze het niet waagden om de echte problemen onder ogen te zien en ze aan te pakken. Dit enkel en alleen om hun postjes te beschermen en stemmen te winnen. De man in de straat zit wel met de problemen en zoekt dan een uitweg via de enige partij die er wat van zegt. Niet dat die partij dé oplossing klaar heeft liggen maar als je kan kiezen tussen partijen die doen alsof er niets aan de hand is en dat aan hun beleid laten merken of een partij die zegt er wel wat aan te zullen doen is de keuze rap gemaakt. Ondertussen hebben een hoop van de nu aan de macht zijnde politiekers zo'n idiote wetten gestemd of zo diep in de vetpot gegraaid dat dat voor sommige mensen nog en motivatie extra is.

Wat ik wel weet is dat hetgeen er nu aan het gebeuren is zeker niet aan het VB of hun stemmers ligt.

-----<
O O
-(_)-Ooo--- Bruno

Hamilton MASTER

Citaat van: Schumi 2006 op 06 februari 2006 - 20:16:44
Citaat van: Bruno op 06 februari 2006 - 20:14:05
Citaat van: Scuderia Ferrari op 06 februari 2006 - 19:16:08
Ach ja, men kan wel zien dat het domste van het domste in het Midden-Oosten woont. Gisteren was op het journaal te zien hoe islamieten uit woede de Zwitserse vlag verbrandden... ::)

;D ;D ;D ;D


Daaraan zie je dat die mensen ofwel zo opgezweept geraken dat ze niet weten waar het over gaat ofwel zo dom gehouden dat ze het niet weten.
Ik wil de Amerikanen zeker niet verdedigen maar zij hadden als 1 van de enige westerse landen gezegd dat die cartoons echt niet kunnen. Wat doen de op hun pik getrapte moslims in onder andere Indonesië? Ja hoor, het Amerikaans consulaat bestormen...  ::) ::) ::) Daaraan zie je dat het net als bij de meeste hooligans is, het gaat hem niet over de sport, maar enkel en alleen over een reden zoeken om ruzie te maken.

En dan mag je nog zeggen dat het ver van ons bed is, in sommige wijken in ons landje is het echt niet beter. Het ergste nog is dat de politie hier soms niet mag/kan optreden omdat ze op die manier zouden "provoceren". Dus: steek je wat uit en komt de politie erop af dan moet je gewoon met volk genoeg amok maken en het magische "racist" woord gebruiken, gegarandeerd succes!
Een van de weinige woorden dat al die mensen van dat soort hier kennen ::)

Ik snap wat je wil zeggen, maar komt nogal onrespectvol over ;)
Over een en dezelfde kam scheren is niet goed maar er schuilt een waarheid in.



Doefie

Citaat van: Bruno op 06 februari 2006 - 20:24:23
Citaat van: Schumi 2006 op 06 februari 2006 - 20:13:54
Sja, en dat ze in demonstraties elkander vetrappelen, dat vinden ze dan precies normaal ... Het is daar een rare boel in het Midden-Oosten. Ze demonstreren tegen een paar cartoons en vertrapelen ondertussen wat van hun vrienden. Ach ja, het zal de wil Allah zijn geweest zeker? :-\ :-\

Citaat van: Bruno op 05 februari 2006 - 22:44:44
Citaat van: Doefie op 05 februari 2006 - 20:04:51
Citaat van: Schumi 2006 op 05 februari 2006 - 19:24:05
Inderdaad, het is zoals Bruno zegt zo dat wij vaak wel met buitenlanders willen samenleven, maar dat zij (of een groep ervan) het verpesten. Het respect moet van 2 kanten komen. Waarom zijn vele Belgen rascist en stemmen ze voor VB? Omdat er een aantal marokanen en turken en wat dan ook zijn die het nodig vinden om te stelen, om ruzie te maken, om ...

... dat ze zo blind zijn dat ze niet zien in welke val ze lopen ... ;)

Inderdaad...
Inderdaad, voor VB stemmen is geen goede zet, ze hebben meer nadelen dan voordelen. Maar mensen die maar oppervlakkig de politiek bekijken zien alleen dat ze die buitenlanders buiten willen krijgen, dus is VB volgens hen een goede keuze...

Ach, meer na- dan voordelen. Het is maar hoe je het bekijkt:

Het ligt deels aan de polititekers zelf, ze hebben altijd zo heftig tegen het VB gereageerd (mestkevers, racisten, enz.) dat ze het niet waagden om de echte problemen onder ogen te zien en ze aan te pakken. Dit enkel en alleen om hun postjes te beschermen en stemmen te winnen. De man in de straat zit wel met de problemen en zoekt dan een uitweg via de enige partij die er wat van zegt. Niet dat die partij dé oplossing klaar heeft liggen maar als je kan kiezen tussen partijen die doen alsof er niets aan de hand is en dat aan hun beleid laten merken of een partij die zegt er wel wat aan te zullen doen is de keuze rap gemaakt. Ondertussen hebben een hoop van de nu aan de macht zijnde politiekers zo'n idiote wetten gestemd of zo diep in de vetpot gegraaid dat dat voor sommige mensen nog en motivatie extra is.

Wat ik wel weet is dat hetgeen er nu aan het gebeuren is zeker niet aan het VB of hun stemmers ligt.

... Zelfs de buitenlanders zijn aan het stemmen op het Vlaams Blok, omdat ze de buitenlanders buiten willen ... ??? ::) Waar zit de logica...

Tim C

Het schorem buiten, zij binnen en aan een job...

Ferrari 2010

Sja, moet je weten dat er zelfs marokanen etc op onze school Nike Air Max'en dragen, dat gaat er helemaal over ;D ;D ;D

@RM: het is inderdaad zo dat ze allemaal over dezelfde kam scheren niet juist is. Er zijn er even goed die alles doen volgens de wet, maar helaas zorgen de andere ervoor dat hun ras niet altijd even welkom is...
Maar soms zijn ze echt wel marginaal hoor, in hun trainerke naar school komen etc, sorry, maar wat een kleding :-\
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Doefie

Citaat van: Schumi 2006 op 07 februari 2006 - 19:43:30
Sja, moet je weten dat er zelfs marokanen etc op onze school Nike Air Max'en dragen, dat gaat er helemaal over ;D ;D ;D

Maar soms zijn ze echt wel marginaal hoor, in hun trainerke naar school komen etc, sorry, maar wat een kleding :-\

I hear mi grandmother complaning  ;D ;D
Maakt niet uit welke kledij ze dragen, zolang ze zich maar gedragen en geen groot bakkes op gaan zetten kan mij dat allemaal niks schelen. Ik draag ook mijn kilt, ik wordt daardoor ook al meteen afgeschreven zonder ze mij kennen. Tja, hun probleem, maar ik gedraag mij tenminste nog tegenover andere "populaire" mensen die der 100x hetzelfde uitzien en andere mensen uitlachen als ze zich 'niet gedragen zoals iedereen dat doet'.

FerrariMan

Citaat van: Doefie op 07 februari 2006 - 23:28:05
Citaat van: Schumi 2006 op 07 februari 2006 - 19:43:30
Sja, moet je weten dat er zelfs marokanen etc op onze school Nike Air Max'en dragen, dat gaat er helemaal over ;D ;D ;D

Maar soms zijn ze echt wel marginaal hoor, in hun trainerke naar school komen etc, sorry, maar wat een kleding :-\

I hear mi grandmother complaning  ;D ;D
Maakt niet uit welke kledij ze dragen, zolang ze zich maar gedragen en geen groot bakkes op gaan zetten kan mij dat allemaal niks schelen. Ik draag ook mijn kilt, ik wordt daardoor ook al meteen afgeschreven zonder ze mij kennen. Tja, hun probleem, maar ik gedraag mij tenminste nog tegenover andere "populaire" mensen die der 100x hetzelfde uitzien en andere mensen uitlachen als ze zich 'niet gedragen zoals iedereen dat doet'.
Vraagje, draag je dat ook naar school of wanneer?

razzle_dazzle

Toch wel ironisch dat de moslims reageren op de cartoons waarin ze als gewelddadig worden geportretteerd met... geweld.

Doefie

Citaat van: FerrariMan op 08 februari 2006 - 01:54:03
Citaat van: Doefie op 07 februari 2006 - 23:28:05
Citaat van: Schumi 2006 op 07 februari 2006 - 19:43:30
Sja, moet je weten dat er zelfs marokanen etc op onze school Nike Air Max'en dragen, dat gaat er helemaal over ;D ;D ;D

Maar soms zijn ze echt wel marginaal hoor, in hun trainerke naar school komen etc, sorry, maar wat een kleding :-\

I hear mi grandmother complaning  ;D ;D
Maakt niet uit welke kledij ze dragen, zolang ze zich maar gedragen en geen groot bakkes op gaan zetten kan mij dat allemaal niks schelen. Ik draag ook mijn kilt, ik wordt daardoor ook al meteen afgeschreven zonder ze mij kennen. Tja, hun probleem, maar ik gedraag mij tenminste nog tegenover andere "populaire" mensen die der 100x hetzelfde uitzien en andere mensen uitlachen als ze zich 'niet gedragen zoals iedereen dat doet'.
Vraagje, draag je dat ook naar school of wanneer?

Ik heb mijn kilt al op school gedragen. Ben ook zo met nieuwjaar weggeweest...

FerrariMan

Citaat van: Doefie op 08 februari 2006 - 13:13:04
Citaat van: FerrariMan op 08 februari 2006 - 01:54:03
Citaat van: Doefie op 07 februari 2006 - 23:28:05
Citaat van: Schumi 2006 op 07 februari 2006 - 19:43:30
Sja, moet je weten dat er zelfs marokanen etc op onze school Nike Air Max'en dragen, dat gaat er helemaal over ;D ;D ;D

Maar soms zijn ze echt wel marginaal hoor, in hun trainerke naar school komen etc, sorry, maar wat een kleding :-\

I hear mi grandmother complaning  ;D ;D
Maakt niet uit welke kledij ze dragen, zolang ze zich maar gedragen en geen groot bakkes op gaan zetten kan mij dat allemaal niks schelen. Ik draag ook mijn kilt, ik wordt daardoor ook al meteen afgeschreven zonder ze mij kennen. Tja, hun probleem, maar ik gedraag mij tenminste nog tegenover andere "populaire" mensen die der 100x hetzelfde uitzien en andere mensen uitlachen als ze zich 'niet gedragen zoals iedereen dat doet'.
Vraagje, draag je dat ook naar school of wanneer?

Ik heb mijn kilt al op school gedragen. Ben ook zo met nieuwjaar weggeweest...
Oho, respect. Niet iedereen heeft het lef om tegenwoordig gewoon zijn zin te doen.

The REAL BUTTON Freak

Citaat van: FerrariMan op 08 februari 2006 - 13:55:09
Citaat van: Doefie op 08 februari 2006 - 13:13:04
Citaat van: FerrariMan op 08 februari 2006 - 01:54:03
Citaat van: Doefie op 07 februari 2006 - 23:28:05
Citaat van: Schumi 2006 op 07 februari 2006 - 19:43:30
Sja, moet je weten dat er zelfs marokanen etc op onze school Nike Air Max'en dragen, dat gaat er helemaal over ;D ;D ;D

Maar soms zijn ze echt wel marginaal hoor, in hun trainerke naar school komen etc, sorry, maar wat een kleding :-\

I hear mi grandmother complaning  ;D ;D
Maakt niet uit welke kledij ze dragen, zolang ze zich maar gedragen en geen groot bakkes op gaan zetten kan mij dat allemaal niks schelen. Ik draag ook mijn kilt, ik wordt daardoor ook al meteen afgeschreven zonder ze mij kennen. Tja, hun probleem, maar ik gedraag mij tenminste nog tegenover andere "populaire" mensen die der 100x hetzelfde uitzien en andere mensen uitlachen als ze zich 'niet gedragen zoals iedereen dat doet'.
Vraagje, draag je dat ook naar school of wanneer?

Ik heb mijn kilt al op school gedragen. Ben ook zo met nieuwjaar weggeweest...
Oho, respect. Niet iedereen heeft het lef om tegenwoordig gewoon zijn zin te doen.

vraagje draag je dan ook geen ondergoed onder je kilt of ben je eigenlijk maar een poser?

Doefie

Citaat van: FerrariMan op 08 februari 2006 - 13:55:09
Citaat van: Doefie op 08 februari 2006 - 13:13:04
Citaat van: FerrariMan op 08 februari 2006 - 01:54:03
Vraagje, draag je dat ook naar school of wanneer?
Ik heb mijn kilt al op school gedragen. Ben ook zo met nieuwjaar weggeweest...
Oho, respect. Niet iedereen heeft het lef om tegenwoordig gewoon zijn zin te doen.
Citaat

Een van de belangrijkste dingen in het leven vind ik: wees geen blind kuddedier. Derbij, ze kunnen er toch niks tegen doen. Wat gaan ze zeggen: doe dat uit ? ... hmmm, I'll challenge them  8) :D ;D

Citaat van: The REAL Freak op 08 februari 2006 - 14:35:24
vraagje draag je dan ook geen ondergoed onder je kilt of ben je eigenlijk maar een poser?

Dé vraag die je dan altijd gesteld krijgt, en meestal antwoord ik door de kilt op te heffen ;). Één van de antwoorden die de Schotten dan zouden geven: what God graced me with. Op school draag ik er natuurlijk wel iets onder, er lopen altijd van die idioten rond die denken dat ze interessant of stoer moeten doen. Maar buiten school ... ;)

Ferrari 2010

En dit vinden zij dan wel kunnen:
Citaat
Een imam in Pakistan heeft vrijdag een beloning van 1,5 miljoen roepie, omgerekend 21.000 euro, plus een auto uitgeloofd voor degene die een van de tekenaars van de omstreden spotprenten van de profeet Mohammed vermoordt.
bron: http://www.gva.be/nieuws/Buitenland/default.asp?art={FBA3E8A0-2C5D-4063-8676-139784A7AE94}

Sorry, maar dat is er over vind ik hoor. Het zijn gewoon overgeweldadige mensen diegene die daar blijven zeueren over die prentjes. Hoeveel doden zijn er reeds gevallen? Man man man, wat een reden, een stel prentjes ::)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

The REAL BUTTON Freak

Zo bewijst het prentje zijn waarheid hé.

Het gaat over de tereur van de Islam en het enige wat ze kunnen is inderdaad amok maken.

Laten we nu het geld dat heel Europa (ook denemarken) heeft gegeven aan Pakistan als steun na de aardbevingen terug eisen, gaan ze ons dan ook vervloeken?

Heel dankbaar zijn ze daar wel niet.