Cartoon Network

Gestart door Scuderia Ferrari, 04 februari 2006 - 20:50:28

« vorige - volgende »

Ferrari 2010

Neen, maar dat moet niet betekenen dat je niet met hem mag lachen. Je moet geen grapjes zitten maken over het feit dat die persoon in een rolstoel zit, maar gewoon over de persoon zelf mag het toch? Want of je nu wel of niet in een roelstoel zit maakt daar geen verschil in vind ik.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Supermariobros

Citaat van: Schumi 2006 op 05 februari 2006 - 18:19:40
Neen, maar dat moet niet betekenen dat je niet met hem mag lachen. Je moet geen grapjes zitten maken over het feit dat die persoon in een rolstoel zit, maar gewoon over de persoon zelf mag het toch? Want of je nu wel of niet in een roelstoel zit maakt daar geen verschil in vind ik.

Ik sluit me volledig aan bij je mening.  :) ;)

razzle_dazzle

Citaat van: Supermariobros op 05 februari 2006 - 18:28:43
Citaat van: Schumi 2006 op 05 februari 2006 - 18:19:40
Neen, maar dat moet niet betekenen dat je niet met hem mag lachen. Je moet geen grapjes zitten maken over het feit dat die persoon in een rolstoel zit, maar gewoon over de persoon zelf mag het toch? Want of je nu wel of niet in een roelstoel zit maakt daar geen verschil in vind ik.

Ik sluit me volledig aan bij je mening.  :) ;)

De vraag is dan waar je de grens trekt, bv. als ik Mario op straat tegenkom en hij rijdt met zijn rolstoel door een hondendrol, terwijl hij zich met zijn handen moet voortduwen...is dat lachen met Mario of met het feit dat hij in een rolstoel zit?

Bruno

Feit is dat sommige culturen zichzelf wel heel onmogelijk opstellen. Ik moet er altijd mee lachen als de politiekers hier zeggen dat we naar een multiculturele samenleving moeten. Het grappige is dat wij ons wel openstellen voor die andere culturen maar dat die culturen andersom wel hun eigen wil proberen op te leggen aan ons. Ook al zijn het dan maar enkelingen en een hoop meelopers, als er even nagedacht word vooraleer zo te reageren zou het helemaal anders lopen.

Als je die extreme reacties ziet dan verschieten sommigen nog dat een bepaalde partij er weer eens te meer op vooruitgaat tijdens de verkiezingen. Hoe je het draait of keert, het zijn die onverdraagzame uitingen die net dat extra zetje geven aan de mensen om te zeggen -> multicultuur? wij passen ons aan maar van hen moet je dat niet verwachten, dus ik zal wel proberen ervoor te zorgen dat er niets van in huis komt. Het verschil is dan wel dat die mensen dat proberen op een democratische (?) manier en niet lukraak rellen uitlokken.

-----<
O O
-(_)-Ooo--- Bruno

Supermariobros

Citaat van: Razzle_dazzle op 05 februari 2006 - 18:32:40
Citaat van: Supermariobros op 05 februari 2006 - 18:28:43
Citaat van: Schumi 2006 op 05 februari 2006 - 18:19:40
Neen, maar dat moet niet betekenen dat je niet met hem mag lachen. Je moet geen grapjes zitten maken over het feit dat die persoon in een rolstoel zit, maar gewoon over de persoon zelf mag het toch? Want of je nu wel of niet in een roelstoel zit maakt daar geen verschil in vind ik.

Ik sluit me volledig aan bij je mening.  :) ;)

De vraag is dan waar je de grens trekt, bv. als ik Mario op straat tegenkom en hij rijdt met zijn rolstoel door een hondendrol, terwijl hij zich met zijn handen moet voortduwen...is dat lachen met Mario of met het feit dat hij in een rolstoel zit?

Dat is lachen met mij en dat mag gerust.  ;)

BTW: Ik zal wel niet zo stom zijn om door een hondendrol te rijden.  :D ;D

Ferrari 2010

Inderdaad, het is zoals Bruno zegt zo dat wij vaak wel met buitenlanders willen samenleven, maar dat zij (of een groep ervan) het verpesten. Het respect moet van 2 kanten komen. Waarom zijn vele Belgen rascist en stemmen ze voor VB? Omdat er een aantal marokanen en turken en wat dan ook zijn die het nodig vinden om te stelen, om ruzie te maken, om ...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Doefie

Citaat van: Schumi 2006 op 05 februari 2006 - 19:24:05
Inderdaad, het is zoals Bruno zegt zo dat wij vaak wel met buitenlanders willen samenleven, maar dat zij (of een groep ervan) het verpesten. Het respect moet van 2 kanten komen. Waarom zijn vele Belgen rascist en stemmen ze voor VB? Omdat er een aantal marokanen en turken en wat dan ook zijn die het nodig vinden om te stelen, om ruzie te maken, om ...

... dat ze zo blind zijn dat ze niet zien in welke val ze lopen ... ;)

Tim C

http://onegoodmove.org/1gm/1gmarchive/002816.html

Bevat tegen het einde toe een prachtige over 11 september

Doefie


Bruno

Citaat van: Doefie op 05 februari 2006 - 20:04:51
Citaat van: Schumi 2006 op 05 februari 2006 - 19:24:05
Inderdaad, het is zoals Bruno zegt zo dat wij vaak wel met buitenlanders willen samenleven, maar dat zij (of een groep ervan) het verpesten. Het respect moet van 2 kanten komen. Waarom zijn vele Belgen rascist en stemmen ze voor VB? Omdat er een aantal marokanen en turken en wat dan ook zijn die het nodig vinden om te stelen, om ruzie te maken, om ...

... dat ze zo blind zijn dat ze niet zien in welke val ze lopen ... ;)

Inderdaad...

-----<
O O
-(_)-Ooo--- Bruno

FerrariMan

CitaatEen demonstratie tegen de omstreden spotprenten van de profeet Mohammed in de Afghaanse stad Mihtarlam is maandag uitgelopen op rellen. Daarbij zijn een dode en vier gewonden gevallen.
De politie schoot op de demonstranten na zelf onder vuur te zijn genomen en met stenen en messen te zijn bekogeld, aldus het Afghaanse ministerie van binnenlandse zaken. Aan de demonstratie namen honderden mensen deel. In Kandahar gingen ruim honderd mensen de straat op om te protesteren tegen de publicatie van de tekeningen.
In de hoofdstad Kaboel sloeg de politie in op ongeveer tweehonderd jongeren die voor het presidentieel paleis tegen de tekeningen demonstreerden. Zeker drie demonstranten liepen hoofdwonden op. Een Amerikaanse legerbasis in Kaboel werd met stenen bekogeld. In de zuidelijke stad Kandahar gingen ruim tweehonderd mensen de straat op om te protesteren tegen de publicatie van de tekeningen. Onder de demonstranten bevond zich een veertigtal vrouwen, wat opmerkelijk is in Afghanistan. Ook in Mazar-i-Sharif in het noorden van het land demonstreerden honderden mensen tegen de spotprenten.

Gisteren was er in Beiroet (Libanon) ook al een dode gevallen bij protest tegen de blasfemische cartoons. Een man kwam om toen hij uit een in brand gestoken gebouw sprong. Bij de rellen vielen ook nog eens dertig gewonden, van wie de helft politieagenten. Ongeveer tweehonderd mensen zijn gearresteerd, onder wie volgens premier Fuad Saniora 76 Syriërs en 35 Palestijnen.
Minister van binnenlandse zaken Hassan Sabei bood zondag zijn ontslag aan naar aanleiding van de rellen, maar de regering had zijn ontslag maandag nog niet geaccepteerd. De regering van Libanon bood Denemarken maandag wel zijn excuses aan voor het in brand steken van de Deense ambassade in Beiroet door demonstranten. Minister van informatie Ghazi Aridi zei dat het geweld de beschaafde reputatie van Libanon heeft bezoedeld en het "edele doel" van de demonstratie geen recht heeft gedaan.

2 doden, omwille van een paar cartoons.
Het zegt genoeg over de mensen zelf.

Alan Blues

Ik heb hier veel zeer zinnige zaken gelezen.

Heel die heisa is nog maar eens een bewijs dat de wereld steeds onverdraagzamer wordt en dat als we niet oppassen het conflict alleen maar erger zal worden. Volgens mij is de 3de oorlog al begonnen, alleen weten we het nog niet.

@Raikkonen MASTER: het was niet je grootvader die dat zei, maar je eigen oompie. Hij beweerde dat WO III tussen het oostblok en de westerse wereld zou gestreden worden. Ik beweerde al 15 jaar geleden dat het zou gaan tussen extremistische moslims en het westen...

Maarja, ze hebben nu maar eens duidelijk bewezen dat ze lange tenen hebben. En wat gaat het gevolg zijn? Een vlaag van Mohammed- en Allahmoppen die hun weg zullen vinden via het internet... Lekker anoniem...  :-\

Scuderia Ferrari

Ach ja, men kan wel zien dat het domste van het domste in het Midden-Oosten woont. Gisteren was op het journaal te zien hoe islamieten uit woede de Zwitserse vlag verbrandden... ::)

;D ;D ;D ;D

Ferrari 2010

Sja, en dat ze in demonstraties elkander vetrappelen, dat vinden ze dan precies normaal ... Het is daar een rare boel in het Midden-Oosten. Ze demonstreren tegen een paar cartoons en vertrapelen ondertussen wat van hun vrienden. Ach ja, het zal de wil Allah zijn geweest zeker? :-\ :-\

Citaat van: Bruno op 05 februari 2006 - 22:44:44
Citaat van: Doefie op 05 februari 2006 - 20:04:51
Citaat van: Schumi 2006 op 05 februari 2006 - 19:24:05
Inderdaad, het is zoals Bruno zegt zo dat wij vaak wel met buitenlanders willen samenleven, maar dat zij (of een groep ervan) het verpesten. Het respect moet van 2 kanten komen. Waarom zijn vele Belgen rascist en stemmen ze voor VB? Omdat er een aantal marokanen en turken en wat dan ook zijn die het nodig vinden om te stelen, om ruzie te maken, om ...

... dat ze zo blind zijn dat ze niet zien in welke val ze lopen ... ;)

Inderdaad...
Inderdaad, voor VB stemmen is geen goede zet, ze hebben meer nadelen dan voordelen. Maar mensen die maar oppervlakkig de politiek bekijken zien alleen dat ze die buitenlanders buiten willen krijgen, dus is VB volgens hen een goede keuze...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Bruno

Citaat van: Scuderia Ferrari op 06 februari 2006 - 19:16:08
Ach ja, men kan wel zien dat het domste van het domste in het Midden-Oosten woont. Gisteren was op het journaal te zien hoe islamieten uit woede de Zwitserse vlag verbrandden... ::)

;D ;D ;D ;D


Daaraan zie je dat die mensen ofwel zo opgezweept geraken dat ze niet weten waar het over gaat ofwel zo dom gehouden dat ze het niet weten.
Ik wil de Amerikanen zeker niet verdedigen maar zij hadden als 1 van de enige westerse landen gezegd dat die cartoons echt niet kunnen. Wat doen de op hun pik getrapte moslims in onder andere Indonesië? Ja hoor, het Amerikaans consulaat bestormen...  ::) ::) ::) Daaraan zie je dat het net als bij de meeste hooligans is, het gaat hem niet over de sport, maar enkel en alleen over een reden zoeken om ruzie te maken.

En dan mag je nog zeggen dat het ver van ons bed is, in sommige wijken in ons landje is het echt niet beter. Het ergste nog is dat de politie hier soms niet mag/kan optreden omdat ze op die manier zouden "provoceren". Dus: steek je wat uit en komt de politie erop af dan moet je gewoon met volk genoeg amok maken en het magische "racist" woord gebruiken, gegarandeerd succes!

-----<
O O
-(_)-Ooo--- Bruno