Wat is jouw beste game allertijden?

Gestart door Martin, 03 februari 2006 - 11:28:42

« vorige - volgende »

Voor welke games heb jij het langst achter de computer gezeten?

World of Warcraft
1 (7.7%)
Mario Kart DS
1 (7.7%)
The Sims 2
0 (0%)
Dead or Alive 4
0 (0%)
Andere, namelijk...
11 (84.6%)

Totaal aantal stemmen: 10

Martin

Vroeger was het iets aparts als je veel uren achter de computer doorbracht. Maar nu val je juist op als je nog nooit een computerspel hebt gespeeld. Iedereen gamet tegenwoordig, zelfs je overgrootopa van 92! Hoog tijd dus om de beste vier games van de afgelopen jaren op een rijtje te zetten. Ik doe alvast een voorzetje, mag jij het afmaken...

Mikacouli

GP4, het van het.
Er bestaat geen enkel beter racegame dan GP4. tot 2008 zal er geen GP5 uitkomen omdat EA games de rechten heeft overgekocht >:( En wat doen ze ermee, ze maken zo'n waardeloze F1 spelen  :-\

Ramses

Waar is de tijd van Grand Prix 2 met het seizoen 1994. Dat is nogal eens een game 8)

FerrariMan

Ik ga voor GP3. Ik weet dat GP4 normaal beter is maar ik heb het nog nooit op eigen pc kunnen spelen omdat ik geen zin heb om geld te steken in een goede grafische kaart.

Bruno

Zelda,

Was een spel dat je vroeger (+- 10 jaar geleden) op een Nintendo spelconsole kon spelen. Heb dat meerdere keren uitgespeeld. Ondertussen heb ik de tijd/moed niet meer om nog aan het gamen te slaan...

-----<
O O
-(_)-Ooo--- Bruno


kenny

Citaat van: Mikacouli op 03 februari 2006 - 13:17:16
GP4, het van het.
Er bestaat geen enkel beter racegame dan GP4. tot 2008 zal er geen GP5 uitkomen omdat EA games de rechten heeft overgekocht >:( En wat doen ze ermee, ze maken zo'n waardeloze F1 spelen  :-\

Volledig mee akkoord..
Volg de hele reeks al, sinds GPF1 zoals het toen noemde... (of toch zoiets)  ;D

Doefie

Andere, namelijk...

Rome Total War ;) de Total War-serie is uitverkozen tot één van de beste pc-games van het jaar, met een totaal score van 95%. En daar kan ik ze alleen maar gelijk in geven ;)

Schumi nr1

Vast en zeker Guilld Wars, dit is het enige spel waar ik nu al meer dan 3 maanden mee bezig ben en 'k ben nog niet van plan om op te geven :).

Doefie

Citaat van: Schumi nr1 op 03 februari 2006 - 17:14:08
Vast en zeker Guilld Wars, dit is het enige spel waar ik nu al meer dan 3 maanden mee bezig ben en 'k ben nog niet van plan om op te geven :).

Ik ben al met Rome Total War bezig sinds december 2004 ... nahaha, I've beaten you  8) :D ;D

Schumi nr1

Citaat van: Doefie op 03 februari 2006 - 17:19:09
Citaat van: Schumi nr1 op 03 februari 2006 - 17:14:08
Vast en zeker Guilld Wars, dit is het enige spel waar ik nu al meer dan 3 maanden mee bezig ben en 'k ben nog niet van plan om op te geven :).

Ik ben al met Rome Total War bezig sinds december 2004 ... nahaha, I've beaten you  8) :D ;D

Ja maar ik heb een excuse, Guild Wars bestaat immers nog niet zo lang :) Dus zal ik je nooit kunnen kloppen :'(


razzle_dazzle

Mario Kart op de SNES, maar ook andere klassiekers zoals Pong en Donkey Kong.

Doefie

Citaat van: Schumi nr1 op 03 februari 2006 - 17:28:20
Citaat van: Doefie op 03 februari 2006 - 17:19:09
Citaat van: Schumi nr1 op 03 februari 2006 - 17:14:08
Vast en zeker Guilld Wars, dit is het enige spel waar ik nu al meer dan 3 maanden mee bezig ben en 'k ben nog niet van plan om op te geven :).

Ik ben al met Rome Total War bezig sinds december 2004 ... nahaha, I've beaten you  8) :D ;D

Ja maar ik heb een excuse, Guild Wars bestaat immers nog niet zo lang :) Dus zal ik je nooit kunnen kloppen :'(

Wist ik niet, ken het spel ook niet ;)

Het zij u vergeven 8) :D

McChouffe

#14


En Wolfenstein 3D ook niet vergeten.

Edit: afbeelding was blijkbaar niet zichtbaar.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.