Avatar

Gestart door Martin, 01 februari 2006 - 23:50:41

« vorige - volgende »

Martin

Ik kan hier niets vinden om te stemmen over een onderwerp.

Mijn vraag is: wat vindt je van de avatar van Razzle_dazzle?



1. Zeer storend.
2. Storend.
3. Beetje leuk.
4. Leuk.

Mijn antwoord is 1.
Ik word er helemaal gek van.
Daar kan ik geen twee seconde naar kijken.

Ik hoor het wel. :)

Sorry Razzle_dazzle.
Ik moest dit ff kwijt en weten of ik de enige ben. :)
Vinden ze het allemaal leuk dan doe ik  :-X

FerrariMan

Leuk.

Voor mij persoonlijk is het storender wanneer iemand zijn onderschrift gebruikt om tal van dingen te promoten als een levend reklamepaneel.

:)

dj Peter

Bewegende avatars vind ik wel storend

Tim C




of nu nog een toevoegen via:

En wees gewaarschuwd, het is een zeer zeer zachte ondergrond

Supermariobros

Mij stoort het niet, ik vind het best wel een leuke.

Mikacouli

Citaat van: FerrariMan op 02 februari 2006 - 08:08:02
Leuk.

Voor mij persoonlijk is het storender wanneer iemand zijn onderschrift gebruikt om tal van dingen te promoten als een levend reklamepaneel.

:)

Ik denk er net hetzelfde over ;)
Ik vind het een toffe avatar, grappig eigenlijk  ;D

daan

Hij is wel leuk alleen een beetje erg groot en dat stoort me wel een beetje.

Ramses

Citaat van: FerrariMan op 02 februari 2006 - 08:08:02
Leuk.

Voor mij persoonlijk is het storender wanneer iemand zijn onderschrift gebruikt om tal van dingen te promoten als een levend reklamepaneel.

:)

De avatar is ok met de forumregels dus heb ik er helemaal niets tegen, ik vind hem zelfs leuk om zien.

Wat FerrariMan zegt kan ik beamen :)

Schumi nr1

Mij stoort het niet :)

razzle_dazzle

Maak u geen zorgen Martin, ik wissel op tijd af  ;). De volgende wordt misschien terug een normale foto.

Mij stoort zo een reclamepaneel eigenlijk ook wel, nu we er toch over bezig zijn.

Martin

Citaat van: Razzle_dazzle op 02 februari 2006 - 17:54:57
Maak u geen zorgen Martin, ik wissel op tijd af  ;). De volgende wordt misschien terug een normale foto.

Mij stoort zo een reclamepaneel eigenlijk ook wel, nu we er toch over bezig zijn.

Ik heb de sponsors van F1-Geschiedenis.be toegezegd de producten zoveel mogelijk te promoten. Het valt binnen de regels van de F1Pits.net, vandaar.

Persoonlijk heb ik niets tegen een bewegende avatar maar dat springende haar werkt op mijn zenuwen.

Tim C

Ik heb niks tegen levende reclamepanelen, maar ze werken me op de zenuwen...

Mikacouli

Citaat van: Martin op 02 februari 2006 - 18:56:43
Citaat van: Razzle_dazzle op 02 februari 2006 - 17:54:57
Maak u geen zorgen Martin, ik wissel op tijd af  ;). De volgende wordt misschien terug een normale foto.

Mij stoort zo een reclamepaneel eigenlijk ook wel, nu we er toch over bezig zijn.

Ik heb de sponsors van F1-Geschiedenis.be toegezegd de producten zoveel mogelijk te promoten. Het valt binnen de regels van de F1Pits.net, vandaar.

Persoonlijk heb ik niets tegen een bewegende avatar maar dat springende haar werkt op mijn zenuwen.

Mja, als ik eerlijk moet zijn dan moet ik zeggen dat ik buiten f1geschiedenis op geen enkele link klik dat in je reclamebord staat. Die dingen interesseren me niet veel en ik denk van vele anderen ook. op F1 geschiedenis kom ik wel geregeld ;)

Bruno

Mij stoort het niet hoor, ten eerste staat de (leuke) avatar niet naast elke posting die er te lezen is én als ik een avatar niet zo leuk vind kijk ik er gewoon niet naar.

-----<
O O
-(_)-Ooo--- Bruno

Martin

Citaat van: Bruno op 02 februari 2006 - 19:37:12
Mij stoort het niet hoor, ten eerste staat de (leuke) avatar niet naast elke posting die er te lezen is én als ik een avatar niet zo leuk vind kijk ik er gewoon niet naar.

Reclame staat niet onder elke posting die er te lezen is én als je het niet zo leuk vind kijk je er gewoon niet naar.