Avatar

Gestart door Martin, 01 februari 2006 - 23:50:41

« vorige - volgende »

FerrariMan

Citaat van: Martin op 03 februari 2006 - 00:34:56
Citaat van: FerrariMan op 02 februari 2006 - 23:16:38
Citaat van: Martin op 02 februari 2006 - 22:45:54
Ik wil er nog een ding over zeggen.

De mensen die tegen mijn reclame zijn denken niet logisch of commercieel.
Als iemand op onze site reclame maakt dan maken wij daar geen punt van.
Het moet natuurlijk wel een geldschieter van de F1Pits of F1-Geschiedenis zijn.
Je kan wel een Coca Cola of Pepsi Cola logo plaatsen, maar die vlieger gaat niet op.
Bedenk dat zonder reclame en sponsors onze sites niet eens meer zouden bestaan.
En dan? Ja wat dan? Onthouw dat maar in je achterhoofd.

Case closed.

Je mist ons punt.

Volledig.  :)

Ga jij maar eens een F1 site beginnen zonder sponsors.
Veel succes.
Ik geef je twee maanden.

Kan natuurlijk wel met wat zakgeld en zo'n 10 - 15 bezoekers per week.
Maar met veel lezers ga je dat niet redden.
Wij krijgen in ons boekjaar een X bedrag uitgekeerd.
Daar komen we net mee uit de kosten.
o.a. de provider betalen.

Wat dacht je van KerstKwis.
Prijzen kopen en versturen, dat groeit niet aan een boom.
Een Senna helm en 5 posters. Kosten, niet onder de € 40.00
Nu nog 5 kartonnen kokers kopen en verzenden.
Tel uit je winst. Jullie denken er allemaal zo makkelijk over.
Als er dit jaar geen KerstKwis komt hebben jullie ook weer wat te zeiken.
Maar ja, iemand moet hier de pispaal zijn.

Ik mis echt geen punt, het is bloedserieus.
Die reclamelogo's staan er niet voor niets.
Of dacht je dat ik ze voor de lol hier plaats.
Het is zwemmen of verzuipen.
Ik zwem liever.
:-X :-X :-X :-X :-X :-X


Zoals Tim zei, Google Ads.

En jawel, je mist het punt volledig.

Daarom zal ik het verduidelijken.

Je opent een topic waarin wat kritiek komt op de avatar van razzle.
In mijn ogen was dat nogal onzinnig gezien er andere mensen zich ook ergeren aan reklame in sig's.
Het gaat dus niet over de bedoeling achter die reklame, wel over de bedoeling van dit topic, namelijk het bekritiseren van iemands' avatar zonder eerst in eigen borst te kijken.

Of om het mooi te zeggen, iets in de trend van 'de pot verwijt de ketel...'.

Mij maakt het allemaal niets uit, maar wanneer iemand een ander 'aanvalt' terwijl hij hetzelfde doet maar onder een andere naam, dan reageer ik.

:)

Ramses

De kern van de zaak is Martin die zich stoort aan de avatar van Razzle_dazzle. Dat is zijn goed recht. Het is evengoed zijn goed recht om die avatar zelf te kiezen, conform de forumregels.

Ik heb ook mijn ergernissen op het forum, maar die hou ik voor mezelf. Uiteindelijk zijn we verdraagzaam.

Overigens, ik heb nog nooit geklikt op die banners. Bij ons staat een Selecta automaat met Max Havelaar koffie. Zolang die machine koffie geeft in ruil voor mijn geldinworp, kan het me hoegenaamd niet schelen van welk merk die machine is en welke koffie erin zit.


FerrariMan

Citaat van: Ramses op 03 februari 2006 - 14:01:40
De kern van de zaak is Martin die zich stoort aan de avatar van Razzle_dazzle. Dat is zijn goed recht. Het is evengoed zijn goed recht om die avatar zelf te kiezen, conform de forumregels.

Ik heb ook mijn ergernissen op het forum, maar die hou ik voor mezelf. Uiteindelijk zijn we verdraagzaam.

Overigens, ik heb nog nooit geklikt op die banners. Bij ons staat een Selecta automaat met Max Havelaar koffie. Zolang die machine koffie geeft in ruil voor mijn geldinworp, kan het me hoegenaamd niet schelen van welk merk die machine is en welke koffie erin zit.


Wat doe je eigenlijk wanneer zo'n machine je geld inslikt en niks in ruil geeft? Want dat is toch een wereldwijd probleem in mijn ogen  :)

Doefie

Mij stoort het allemaal niet, zowel die avatar als reklamedinges (doe ik beiden ook, dus ja). Wel stoort het mij als die avatar een halve pagina inpalmt, dat stoort me (zoals op andere sites vaak het geval is).

Ferrari 2010

Citaat van: FerrariMan op 02 februari 2006 - 22:37:34
Citaat van: Schumi 2006 op 02 februari 2006 - 20:41:03
Citaat van: Tim C op 02 februari 2006 - 20:02:06
Citaat van: Martin op 02 februari 2006 - 19:44:10
Reclame staat niet onder elke posting die er te lezen is én als je het niet zo leuk vind kijk je er gewoon niet naar.
Vervang reclame door Avatar... ::)
Wou ik ook net zeggen. Vind je zen avatar niet leuk, kijk er dan niet naar hé, als jij zo denkt over jouw handtekening denkt hij gewoon hetzelfde over zijn avatar, wat is dan nog het probleem?

Ik vindt het best een leuke avatar, het is echter wel zo dat hij na een maand ofzo begint te vervelen, vooral het bewegende beeld is soms lastig tijdens het lezen van posts, het leidt af. En hij is ook wel wat breed, wat de layout ietwat verpest. Maar ik vind niet dat zijn avatar bepaald weg moet.
Wat een bullshit, tenzij je mentaal wat langzamer bent lijkt het me toch niet erg moeilijk om naast die avatar heen te kijken?

Sommige mensen kunnen toch wat overdrijven...

Stoort de avatar je, dan kijk je er niet naar. Punt punt punt.
Er naast kijken kan uiteraard, maar als je je favorieten er nog naast hebt staan is het mogelijk om afgeleid te worden door de avatar, of gestoord omdat het in je beeld flikkert. Nuja, afleiding is bij iedere persoon anders.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Ferrari 2010

Citaat van: Martin op 03 februari 2006 - 00:34:56
Ga jij maar eens een F1 site beginnen zonder sponsors.
Veel succes.
Ik geef je twee maanden.
Best haalbaar. Een grote website zoals F1-pits (het nieuwsgedeelte alleen dan) met om en bij de 8000 pagevieuws per dag kan voor slechts 120€ per jaar gerund worden. Ok, dat is al heel wat zakgeld, maar het gaat nog. verder besteed je er elke dag al je vrij tijd aan. Ook moet je medewerkers vinden, een nieuwssite runnen kan je niet alleen, ik denk niet dazt F1pits nog zou bestaan zonder dat Jasper, Doefie, ... berichten zouden schrijven.
Dan moet je uiteraard nog aan bezoekers omen, je moet het betere hebben. Zorg dat je website snel is, overzichtelijk en vooral de waarheid vertelt. Bezoekers krijg je dmv linkpagina's, google, linkpartners en mond-aan-mond reclame. Nu een site starten over F1 is echter niet heel haalbaar meer, de sites die 3 jaar geleden zijn ontstaan zullen er hoe dan ook bovenuit komen.

Een populair onderwerp waar niet veel sites van bestaan, dat moet je vinden. Dan heb je binnen het jaar 1000 pagevieuw per dag, en dat is meer dan F1-geschiedenis.be momenteel heeft als ik me niet vergis. Met een budget van om en bij de 100€ kom je dan wel rond. Als je wat prijzen etc uitdeelt wordt het uiteraard duurder, dus pakweg 200€. maar een site met om en bij de 1000 vieuws haalt bij google 1 à 2 dollar per dag mits er een een paar reclamebanners op staan. Dat komt overeen met een totaal van ongeveer 500$ per jaar. Omgerekend +/- 410€  Ruim genoeg om je gemaakte kosten te betalen en wat extra investeringkjes te doen.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Ramses

Citaat van: Schumi 2006 op 03 februari 2006 - 18:08:35
Best haalbaar. Een grote website zoals F1-pits (het nieuwsgedeelte alleen dan) met om en bij de 8000 pagevieuws per dag kan voor slechts 120€ per jaar gerund worden. Ok, dat is al heel wat zakgeld, maar het gaat nog. verder besteed je er elke dag al je vrij tijd aan. Ook moet je medewerkers vinden, een nieuwssite runnen kan je niet alleen, ik denk niet dazt F1pits nog zou bestaan zonder dat Jasper, Doefie, ... berichten zouden schrijven.
Dan moet je uiteraard nog aan bezoekers omen, je moet het betere hebben. Zorg dat je website snel is, overzichtelijk en vooral de waarheid vertelt. Bezoekers krijg je dmv linkpagina's, google, linkpartners en mond-aan-mond reclame. Nu een site starten over F1 is echter niet heel haalbaar meer, de sites die 3 jaar geleden zijn ontstaan zullen er hoe dan ook bovenuit komen.

Een populair onderwerp waar niet veel sites van bestaan, dat moet je vinden. Dan heb je binnen het jaar 1000 pagevieuw per dag, en dat is meer dan F1-geschiedenis.be momenteel heeft als ik me niet vergis. Met een budget van om en bij de 100€ kom je dan wel rond. Als je wat prijzen etc uitdeelt wordt het uiteraard duurder, dus pakweg 200€. maar een site met om en bij de 1000 vieuws haalt bij google 1 à 2 dollar per dag mits er een een paar reclamebanners op staan. Dat komt overeen met een totaal van ongeveer 500$ per jaar. Omgerekend +/- 410€  Ruim genoeg om je gemaakte kosten te betalen en wat extra investeringkjes te doen.

Correcte redenering. Ik ga niet in de lucht smijten hoeveel F1pits me jaarlijks kost, maar ik verdien er niets aan. Het kost me echter ook niets (of toch weinig). Trouwens, wil je een website hebben, dan moet je daar geld durven insteken.

razzle_dazzle

Heb een andere genomen, de vorige begon me te vervelen  ;).

Tim C

sorry maar ik neem aanstoot aan de inhoud van de avatar ;)

razzle_dazzle

Citaat van: Tim C op 03 februari 2006 - 20:07:15
sorry maar ik neem aanstoot aan de inhoud van de avatar ;)

Kidding huh? Anders neem ik ene van Mohammed... ;)

Martin

Laat deze maar lang staan, de Peppers is mijn favo band.

Tim C

Citaat van: Razzle_dazzle op 03 februari 2006 - 20:50:03
Citaat van: Tim C op 03 februari 2006 - 20:07:15
sorry maar ik neem aanstoot aan de inhoud van de avatar ;)

Kidding huh? Anders neem ik ene van Mohammed... ;)
Ik ben alvast de Belgische vlag aan het verbranden uit protest :P

Doefie

Citaat van: Tim C op 03 februari 2006 - 21:03:17
Citaat van: Razzle_dazzle op 03 februari 2006 - 20:50:03
Citaat van: Tim C op 03 februari 2006 - 20:07:15
sorry maar ik neem aanstoot aan de inhoud van de avatar ;)

Kidding huh? Anders neem ik ene van Mohammed... ;)
Ik ben alvast de Belgische vlag aan het verbranden uit protest :P

België ? Bestaat dat nog?  ;D

Bruno

Citaat van: Tim C op 03 februari 2006 - 20:07:15
sorry maar ik neem aanstoot aan de inhoud van de avatar ;)

Aan de inhoud of aan de grootte? (van de avatar...) :D

-----<
O O
-(_)-Ooo--- Bruno

Martin

Citaat van: Doefie op 03 februari 2006 - 17:18:14
Mij stoort het allemaal niet, zowel die avatar als reklamedinges (doe ik beiden ook, dus ja). Wel stoort het mij als die avatar een halve pagina inpalmt, dat stoort me (zoals op andere sites vaak het geval is).

Wel raar dat ze jou er niet op aanvallen en mij wel.
Jou signature mag er ook zijn. Geef je zelf ook aan.
Maar ja, jij zit bij de redactie dus houden ze zich in.
En ik ben ben kort van woord. Dat weet je.
Een regel kan vaak meer vertellen dan een heel verhaal.
En daarom kan mijn signature wel eens langer zijn dan mijn reactie op een bericht.