WWE Raw Wrestlemania

Gestart door The REAL BUTTON Freak, 31 januari 2006 - 13:00:49

« vorige - volgende »

Tim C

Het is geen sport, maar entertainment ;)

FerrariMan

Citaat van: Raikkonen MASTER op 01 februari 2006 - 19:01:25
Snap niet wat jullie eraan vinden...
Heeft Goldberg 1x verloren???

Diegene die het meest betaalt, wint. Punt. Zo gaat dat in die sport.
Rechtstraaks omkopen voor succes.. Boeiend.
Neen, geef mij maar échte sport, waar er geknokt moet worden voor de overwinning, waar er écht gesport wordt.
Het is toch echt niet moeilijk om te begrijpen hoor, het is entertainment, show.

razzle_dazzle

Citaat van: FerrariMan op 01 februari 2006 - 23:01:14
Citaat van: Raikkonen MASTER op 01 februari 2006 - 19:01:25
Snap niet wat jullie eraan vinden...
Heeft Goldberg 1x verloren???

Diegene die het meest betaalt, wint. Punt. Zo gaat dat in die sport.
Rechtstraaks omkopen voor succes.. Boeiend.
Neen, geef mij maar échte sport, waar er geknokt moet worden voor de overwinning, waar er écht gesport wordt.
Het is toch echt niet moeilijk om te begrijpen hoor, het is entertainment, show.

Je kunt het vergelijken met de Harlem Globetrotters, dat is ook geen basket maar show en entertainment. Ik kijk er zelden naar, maar gevechten van Hogan en Ray mysterio JR vond soms wel fijn om naar te kijken.

Hamilton MASTER

Ik deel de mening van Tim C, het is in mijn ogen geen sport maar entertainment.

De Globetrotters moeten toch veel meer inhoud hebben dan die 'worstelende' kerels.

Ok, je moet een goede conditie hebben maar bij dat 'worstelen' is alles zo afgesproken, elke slag, elke seconde in de ring is vooraf besproken.

Bij de Globetrotters zit er nog de mogelijkheid dat ze een basket missen, wat het net zo spectaculair maakt als ze een heel moeilijk shot wel maken.

Het is voor mij iets volledig anders.
Maar dit is mijn mening. Vinden jullie het leuk, ok geen probleem.
Hoop dat jullie het leuk gaan vinden daar. Veel plezier. (dit meen ik, geen sarcasme.)



FerrariMan

Citaat van: Raikkonen MASTER op 02 februari 2006 - 19:00:51
Ik deel de mening van Tim C, het is in mijn ogen geen sport maar entertainment.

De Globetrotters moeten toch veel meer inhoud hebben dan die 'worstelende' kerels.

Ok, je moet een goede conditie hebben maar bij dat 'worstelen' is alles zo afgesproken, elke slag, elke seconde in de ring is vooraf besproken.

Bij de Globetrotters zit er nog de mogelijkheid dat ze een basket missen, wat het net zo spectaculair maakt als ze een heel moeilijk shot wel maken.

Het is voor mij iets volledig anders.
Maar dit is mijn mening. Vinden jullie het leuk, ok geen probleem.
Hoop dat jullie het leuk gaan vinden daar. Veel plezier. (dit meen ik, geen sarcasme.)
Hopelijk slaat die jullie niet op mij want ik zou er ook geen geld aan uitgeven hoor. Maar zo af en toe op tv pik ik het wel mee. Vroeger toch.  :)

The REAL BUTTON Freak

men tickets zijn besteld, ik wil het graag eens live zien.

Scuderia Ferrari

If you'd know what The Rock is cooking 8)

Doefie

Tot 2001 werd het toenmalige WCW Wrestling uitgezonden op televisie. Het mag dan wel fake zijn, er werden af en toe wel rake klappen uitgedeeld en het was nog wel vrij grappig om te zien. Ik keek er in elk geval elke week naar...

Maar zo fake ? Als je ziet wat sommige van die kerels te verduren krijgen (de 'spear' van Goldberg of als je zo even een gitaar, een stoel o pu rug krijgt of op u bovenrug land ...). Het was grotendeels fake, akkoord, maar er zijn ook serieuze klappen uitgedeeld.

Er is trouwens maar één man waar iederéén schrik van had:


Een van mijn andere favorieten was ook Kevin Nash

FerrariMan

Goldberg, van die man kreeg ik in mijn zetel zelfs schrik.

The REAL BUTTON Freak

Denk maar aan z'n film debuut inUniversal Soldier The Return.