Transfers tussenseizoen

Gestart door Hamilton MASTER, 05 januari 2006 - 10:27:18

« vorige - volgende »

Hamilton MASTER

Club heeft De Camargo van Brussels aangetrokken.
Het betaalde 1.2 miljoen € voor de Braziliaanse spits die eerder bij Genk door de mand viel.

Club zou ook jonge spelers aan Brussels willen uitlenen.



Supermariobros

#16
Citaat van: Raikkonen MASTER op 30 januari 2006 - 11:46:58
Club heeft De Camargo van Brussels aangetrokken.
Het betaalde 1.2 miljoen € voor de Braziliaanse spits die eerder bij Genk door de mand viel.

Club zou ook jonge spelers aan Brussels willen uitlenen.

Igor De Camargo grijpt mogelijk toch naast een transfer naar Club Brugge. Voor Club hoeft het voorlopig niet meer omdat De Camargo ook op Standard wacht.

De Camargo was maandag in Brugge voor medische tests. "En normaal gezien zouden we ook een akkoord ondertekenen", zegt sportleider Marc Degryse aan Sporza.

"Maar blijkbaar twijfelt hij nog tussen Club en Standard en is hij na ons nog naar Luik vertrokken. We hebben de zaak dan ook niet meer in handen."

De Camargo leek in Brugge een contract van 3,5 seizoenen te ondertekenen. Bovendien mocht Brussels rekenen op "een interessante commissie" bij een eventuele latere transfer.

En dat was nog niet alles. Club Brugge had Brussels beloofd om voor volgend seizoen bijkomend "spelersmateriaal" te leveren.

Marcin Zewlakov wordt door Metz voor een half seizoen uitgeleend aan Moeskroen. Zewlakov speelde jarenlang bij Moeskroen.

Standard legde vandaag een Kroatische verdediger vast. Lovre Vulin tekende een contract tot 2007 met een optie op nog twee seizoenen.

Jaap Stam maakt volgend seizoen de overstap van AC Milan naar Ajax.

razzle_dazzle

Er gaan geruchten de ronde dat Kovalenko in een ruil met De Camargo zou betrokken worden. De Camargo zou bovendien vrij 'pissed' uit Brugge vertrokken zijn, bij Standard maakt hij veel meer kans op een basisplaats en hij heeft al meermaals zijn bewondering voor de rouches uitgesproken...on verra.

Supermariobros

Igor De Camargo tekent vandaag zo goed als zeker voor Standard. Club Brugge vist dus achter het net, maar Marc Degryse, sportleider van Club Brugge, heeft daar geen problemen mee.

Club Brugge had voor Igor De Camargo een contract klaarliggen, maar de spits van Brussels maakte een bocht van 180 graden. Wat is de reden?

"Het kan nooit de bedoeling zijn om ergens op de bank te belanden", zegt De Camargo's manager Paul Stefani in Het Laatste Nieuws. "Bovendien hadden we een uiterst hartelijk gesprek met Dominique D'Onofrio, de Standard-coach."



Juan Pablo

Jaap Stam volgend jaar naar Ajax


Jaap Stam speelt volgend seizoen voor Ajax. De Amsterdamse club heeft een akkoord met AC Milan bereikt over de overgang van de verdediger per 1 juli. Stam tekent een contract voor twee jaar.

De oud-international werd eerder al in verband gebracht met een terugkeer naar Nederland, en dan met name naar PSV, SC Heerenveen en Ajax. Ajax dient wel een transfersom te betalen voor Stam. De beide clubs hebben daarover reeds een akkoord bereikt. Hoe hoog deze transfersom is, is niet bekend gemaakt.

De technisch directeur van Ajax, Martin van Geel, zegt blij te zijn met Stam. "Jaap Stam is een zeer ervaren verdediger die al bij diverse topclubs actief is geweest. Wij denken dat hij voor ons jonge talentvolle team van grote waarde kan zijn."


O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Juan Pablo

Terwijl AZ en Perez nog niet overgang van de aanvaller naar Ajax deze zomer willen bevestigen, duiken al nieuwe geruchten op over een directe overgang.


Transfers van AZ naar Ajax liggen sinds het einde van deze zomer gevoelig in Alkmaar en nu Kenneth Perez die stap lijkt te gaan maken, is iedereen ongelukkig dat de transfer in de pers kwam. Bij AZ wil niemand, inclusief Perez, commentaar geven op de transfer.

Gisterenavond kreeg het verhaal Perez een nieuwe dimensie. De Amsterdamse tv-zender AT5 meldde dat Ajax de aanvaller per direct wil kopen. AZ zou hiermee akkoord gaan, als de club Martens van RKC Waalwijk kan overnemen. Zo zal op de transfermarkt tot het einde van de avond ongetwijfeld druk worden gehandeld en zal dan moeten blijken of Perez nu al door de Amsterdammers wordt gehaald.

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Hamilton MASTER

Citaat van: Supermariobros op 31 januari 2006 - 10:04:13
Igor De Camargo tekent vandaag zo goed als zeker voor Standard. Club Brugge vist dus achter het net, maar Marc Degryse, sportleider van Club Brugge, heeft daar geen problemen mee.

Club Brugge had voor Igor De Camargo een contract klaarliggen, maar de spits van Brussels maakte een bocht van 180 graden. Wat is de reden?

"Het kan nooit de bedoeling zijn om ergens op de bank te belanden", zegt De Camargo's manager Paul Stefani in Het Laatste Nieuws. "Bovendien hadden we een uiterst hartelijk gesprek met Dominique D'Onofrio, de Standard-coach."




Club is erg teleurgesteld en speelt de bal keihard terug op De Camargo.
Degryse wist te vertellen dat als Igor niet wil strijden voor een basisplaats, het beter is dat hij niet bij Club komt.
Als De Camargo denkt dat hij bij Standard de titel kan winnen en in de ploeg zal staan zonder te strijden, moet hij naar Standard gaan, klinkt het bij Brugge.

Degryse gaat geen nieuwe spits aantrekken, Brugge heeft genoeg spitsen om de titel te winnen... Waarom moeten ze De Camargo nog hebben vraag ik mezelf dan af...

Trouwens ik zie De Camargo eerder doorbreken bij Standard dan bij Brugge.
Hij zal het maken, hoop ik echt voor hem. Hij is een van Belgisch' beste spitsen. Nu nog hopen dat hij snel Belg wordt. Zijn procedure is toch al even bezig. Zou alleen maar een aanwinst zijn voor de Rode Duivels.



Hamilton MASTER

Real Madrid wil:

Zlatan Ibrahimovic, Lukas Podolski (20, Köln), Xabi Alonso (24, Liverpool), Ashley Cole (25, Arsenal), Christian Poulsen (25, Schalke) en Raul Garcia (19, Osasuna).

Allemaal jonge talentvolle spelers met een grote toekomst.
De enige vraag is waarmee Real gaat betalen en  hoe ze die spelers in hun team kunnen verwerken...
Real heeft deze spitsen: Raul, Baptista, Robinho, Ronaldo, Guti en Antonio Cassano, die eerder van AS Roma overkwam.
Zij moeten vechten voor 2 plaatsjes in het 1ste elftal.
Waar Real de spitsen Zlatan en Podolski gaat laten spelen is mij althans een raadsel.

Real Madrid wil telkens spelers die super zijn. Spelers met individuele klasse. Dit eerder dan jonge spelers aan te trekken die nog niet zo bekend zijn, maar waar het véél minder geld voor moet betalen.



razzle_dazzle

Citaat van: Raikkonen MASTER op 31 januari 2006 - 12:17:49
Citaat van: Supermariobros op 31 januari 2006 - 10:04:13
Igor De Camargo tekent vandaag zo goed als zeker voor Standard. Club Brugge vist dus achter het net, maar Marc Degryse, sportleider van Club Brugge, heeft daar geen problemen mee.

Club Brugge had voor Igor De Camargo een contract klaarliggen, maar de spits van Brussels maakte een bocht van 180 graden. Wat is de reden?

"Het kan nooit de bedoeling zijn om ergens op de bank te belanden", zegt De Camargo's manager Paul Stefani in Het Laatste Nieuws. "Bovendien hadden we een uiterst hartelijk gesprek met Dominique D'Onofrio, de Standard-coach."




Club is erg teleurgesteld en speelt de bal keihard terug op De Camargo.
Degryse wist te vertellen dat als Igor niet wil strijden voor een basisplaats, het beter is dat hij niet bij Club komt.
Als De Camargo denkt dat hij bij Standard de titel kan winnen en in de ploeg zal staan zonder te strijden, moet hij naar Standard gaan, klinkt het bij Brugge.

Degryse gaat geen nieuwe spits aantrekken, Brugge heeft genoeg spitsen om de titel te winnen... Waarom moeten ze De Camargo nog hebben vraag ik mezelf dan af...

Trouwens ik zie De Camargo eerder doorbreken bij Standard dan bij Brugge.
Hij zal het maken, hoop ik echt voor hem. Hij is een van Belgisch' beste spitsen. Nu nog hopen dat hij snel Belg wordt. Zijn procedure is toch al even bezig. Zou alleen maar een aanwinst zijn voor de Rode Duivels.

Toch grappig hoe Degryse zich nu in alle bochten wringt, om zijn ontgoocheling toch maar niet uit te drukken  :). Brugge zou ondertussen achter Kevin Vandenbergh aanzitten.

Supermariobros

St. Truiden heeft in extremis nog een spits aangetrokken. Zulte-Waregem verhuurt zijn aanvaller tot het einde van het seizoen. Tankary kwam bij de Westvlaamse club na een langdurige blessure amper aan spelen toe. Vorig jaar was Tankary de topschutter uit de 2e klasse.

Hamilton MASTER

Citaat van: Razzle_dazzle op 31 januari 2006 - 20:04:15
Citaat van: Raikkonen MASTER op 31 januari 2006 - 12:17:49
Citaat van: Supermariobros op 31 januari 2006 - 10:04:13
Igor De Camargo tekent vandaag zo goed als zeker voor Standard. Club Brugge vist dus achter het net, maar Marc Degryse, sportleider van Club Brugge, heeft daar geen problemen mee.

Club Brugge had voor Igor De Camargo een contract klaarliggen, maar de spits van Brussels maakte een bocht van 180 graden. Wat is de reden?

"Het kan nooit de bedoeling zijn om ergens op de bank te belanden", zegt De Camargo's manager Paul Stefani in Het Laatste Nieuws. "Bovendien hadden we een uiterst hartelijk gesprek met Dominique D'Onofrio, de Standard-coach."




Club is erg teleurgesteld en speelt de bal keihard terug op De Camargo.
Degryse wist te vertellen dat als Igor niet wil strijden voor een basisplaats, het beter is dat hij niet bij Club komt.
Als De Camargo denkt dat hij bij Standard de titel kan winnen en in de ploeg zal staan zonder te strijden, moet hij naar Standard gaan, klinkt het bij Brugge.

Degryse gaat geen nieuwe spits aantrekken, Brugge heeft genoeg spitsen om de titel te winnen... Waarom moeten ze De Camargo nog hebben vraag ik mezelf dan af...

Trouwens ik zie De Camargo eerder doorbreken bij Standard dan bij Brugge.
Hij zal het maken, hoop ik echt voor hem. Hij is een van Belgisch' beste spitsen. Nu nog hopen dat hij snel Belg wordt. Zijn procedure is toch al even bezig. Zou alleen maar een aanwinst zijn voor de Rode Duivels.

Toch grappig hoe Degryse zich nu in alle bochten wringt, om zijn ontgoocheling toch maar niet uit te drukken  :). Brugge zou ondertussen achter Kevin Vandenbergh aanzitten.


Terwijl Degryse zegt dat ze niemand meer nodig hebben  ;D ;D ;D ;D
Geeft veel vertrouwen aan huidige spelersgroep lol...



FerrariMan

Citaat van: Raikkonen MASTER op 31 januari 2006 - 16:53:27
Real Madrid wil:

Zlatan Ibrahimovic, Lukas Podolski (20, Köln), Xabi Alonso (24, Liverpool), Ashley Cole (25, Arsenal), Christian Poulsen (25, Schalke) en Raul Garcia (19, Osasuna).

Allemaal jonge talentvolle spelers met een grote toekomst.
De enige vraag is waarmee Real gaat betalen en  hoe ze die spelers in hun team kunnen verwerken...
Real heeft deze spitsen: Raul, Baptista, Robinho, Ronaldo, Guti en Antonio Cassano, die eerder van AS Roma overkwam.
Zij moeten vechten voor 2 plaatsjes in het 1ste elftal.
Waar Real de spitsen Zlatan en Podolski gaat laten spelen is mij althans een raadsel.

Real Madrid wil telkens spelers die super zijn. Spelers met individuele klasse. Dit eerder dan jonge spelers aan te trekken die nog niet zo bekend zijn, maar waar het véél minder geld voor moet betalen.
Laat ze Zlatan maar weghalen bij Juvé. Gisteren weer rood.

razzle_dazzle

Ik vind dat Degryse de 'huisstijl' van Brugge toch wel wat verloochend heeft de laatste jaren. Brugge haalde hun successen meestal op basis van een constante, m.a.w door hun elftal samen te houden. De laatste jaren is Brugge echter zeer bedrijvig op de transfermarkt en echt veel geslaagde transfers werden er nog niet gedaan vind ik.

Hamilton MASTER

Ik snap hun transferpolitiek sowieso niet...

Cornelis laten ze zo makkelijk gaan naar Genk. Ze kochten Victor, Vermant, Dufer, Blondel en Portillo aan.
Die hebben allemaal nog niet veel potten gemaakt.
Victor is zelfs terug naar GBA. Ishiaku kan volgens Degryse wat De Camargo kan. Zou ik echt wel eens willen zien...
Lange willen ze geen contract aanbieden omdat ze zijn conditie willen afwachten. Wat een dank voor een speler die Club al talloze keren voor puntenverlies behoedde.

Was ook Valgaeren vergeten... ;)



razzle_dazzle

Citaat van: Raikkonen MASTER op 02 februari 2006 - 18:56:35
Ik snap hun transferpolitiek sowieso niet...

Cornelis laten ze zo makkelijk gaan naar Genk. Ze kochten Victor, Vermant, Dufer, Blondel en Portillo aan.
Die hebben allemaal nog niet veel potten gemaakt.
Victor is zelfs terug naar GBA. Ishiaku kan volgens Degryse wat De Camargo kan. Zou ik echt wel eens willen zien...
Lange willen ze geen contract aanbieden omdat ze zijn conditie willen afwachten. Wat een dank voor een speler die Club al talloze keren voor puntenverlies behoedde.

Was ook Valgaeren vergeten... ;)

Pas op het is niet alleen brugge dat kwistig met het geld smijt, ook Anderlecht en in mindere mate Standard zijn hier straf in.

Die Frutos bijvoorbeeld, moest dat nu echt om zo een dure spits aan te kopen? Ok hij heeft nog maar 2 matchen gespeeld, maar veel heeft hij nog niet laten zien hé.
In de zomer werd Goor teruggehaald voor een redelijk hoge som en moest Anderlecht supertalent Derijcke laten gaan naar Feyenoord. Maarten Martens werd enkele jaren geleden van de hand gedaan, ook een grote vergissing lijkt me!
Standard laat Beda gaan voor bompa Costa en ook spelers als Mirallas (Lille) en Pieroni kregen nooit hun kans.