WK Veldrijden

Gestart door IVY440, 28 januari 2006 - 14:00:26

« vorige - volgende »

Hamilton MASTER

Zoals ik al zei:

Als een Belg op de 1ste plaats rijdt. En een 2de belg rijdt samen met een buitenlander op de 2de plek, MOET die 2de Belg blijven zitten.

Als de 2de Belg toch naar de 1ste Belg toe rijdt, en je verliest het uiteindelijk van die buitenlander die meeschuift in het wiel van die 2de Belg, dan heb je een teammaat 'vermoord' en ben je een schande voor de natie.

Herinner je je Sint Michiels Gestel niet?  :o

BTW:
Met een barst in de heup zegt het enorm veel...
Hij kan moeilijk stappen maar toch zittie al op de fiets. Daar klopt iets niet. En ik ben niet de enige die eraan twijfelt. Heb het gevraagd aan een van de briljantste profs van Gasthuisberg en zelfs hij twijfelt er serieus aan.
Als Nys door een barst nauwelijks kan stappen, hoe in godsnaam kan hij een beweging maken om te fietsen die 80 keer meer vraagt dan gewoon te stappen.
Nys wil deze zaterdag al terug op de fiets zitten tijdens een wedstrijd, heel klein miniem barstje dus...

Ik heb ook een barst in mijn kraakbeen van mijn pols. So what ? Een barst moet je niet altijd voelen. Heb ooit patiƫnt gehad en die liep met een barst in de knieschijf rond... Maanden voordat hij er wat van merkte.



Hamilton MASTER

Zoals ik al dacht...

Nys wint beide weekend-crossen.
Zaterdag kloeg hij nog van veel pijn, een onmetelijke pijngrens en dergelijke...

Zondag kennelijk alles vergeten, hij wint kennelijk zonder pijn de cross.

Dit bevestigt alleen maar mijn theorie dat hij komedie speelde over de ernstigheid van zijn val. Die blessure is niets van aan, zelfs zijn ploegmaat Gerben De Knegt lacht met de blessure van Nys: "Als hij op deze manier rijdt, heeft hij er kennelijk geen last van."

Dit zegt genoeg vind ik. Groot talent, maar een grote kampioen? Don't think so. Daar is ook persoonlijkheid voor nodig.