Australian Open

Gestart door razzle_dazzle, 25 januari 2006 - 10:33:25

« vorige - volgende »

FerrariMan

Citaat van: Jasper op 28 januari 2006 - 14:12:44
Arme Mauresmo. Wint ze haar eerste Grand Slam, is het op een manier dat je het bijna niet meer winnen kan noemen. Nadat onze Belgische vrouwen concurrenten als Davenport en Sharapova opzij hebben gezet, moeten ze allebei opgeven in de wedstrijd tegen Mauresmo. Mauresmo's laatste wedstrijd was de kwartfinale, ik zou toch op die manier liever niet winnen denk ik...
Ze kan maar moeilijk verliezen als haar tegenstandster opgeeft...dus de keuze was niet aan haar om op die manier te winnen.

IVY440

Federer heeft dan toch Baghdatis verslagen. De eerste set was voor de Cyprioot (7-5) maar daarna kwam Federer terug. Op set-punt wordt een bal van Baghdatis die binnen werd gegeven terecht overruled en dat leek de veer bij Baghdatis te breken waardoor Federer vrij gemakkelijk won.
5-7 7-5 6-0 6-2
Op de ceremonie protocolaire kreeg Federer plots last van zijn emoties en barstte in huilen uit. Dit had ik toch niet verwacht van iemand die al zoveel gewonnen heeft.

Jasper

Citaat van: FerrariMan op 29 januari 2006 - 16:19:45
Citaat van: Jasper op 28 januari 2006 - 14:12:44
Arme Mauresmo. Wint ze haar eerste Grand Slam, is het op een manier dat je het bijna niet meer winnen kan noemen. Nadat onze Belgische vrouwen concurrenten als Davenport en Sharapova opzij hebben gezet, moeten ze allebei opgeven in de wedstrijd tegen Mauresmo. Mauresmo's laatste wedstrijd was de kwartfinale, ik zou toch op die manier liever niet winnen denk ik...
Ze kan maar moeilijk verliezen als haar tegenstandster opgeeft...dus de keuze was niet aan haar om op die manier te winnen.

Meen je dat nu? :)

FerrariMan

Citaat van: Jasper op 29 januari 2006 - 18:02:34
Citaat van: FerrariMan op 29 januari 2006 - 16:19:45
Citaat van: Jasper op 28 januari 2006 - 14:12:44
Arme Mauresmo. Wint ze haar eerste Grand Slam, is het op een manier dat je het bijna niet meer winnen kan noemen. Nadat onze Belgische vrouwen concurrenten als Davenport en Sharapova opzij hebben gezet, moeten ze allebei opgeven in de wedstrijd tegen Mauresmo. Mauresmo's laatste wedstrijd was de kwartfinale, ik zou toch op die manier liever niet winnen denk ik...
Ze kan maar moeilijk verliezen als haar tegenstandster opgeeft...dus de keuze was niet aan haar om op die manier te winnen.

Meen je dat nu? :)
Was als reactie op je 'ik zou toch op die manier liever niet winnen denk ik...' uitspraak.
Op dat moment heb je het niet te willen, dan is het geen keuze, dus vond het maar een domme uitspraak  :)

Maakt niet uit...

The REAL BUTTON Freak

Liever geen punten dan domme punten he.

maar als je de tussenstanden van beide partijen bekijkt zie je toch een positief beeld voor kapstok en spreidstand.

En toch denk ik dat Clijsters wat langer zal blijven tennissen dan voorzien.

Al was het maar om nr. 1 effe veilig te stellen.

Scuderia Ferrari

Vergeet niet dat Mauresmo ook in de derde ronde verderging door een opgave. Die heeft dus niet lang op de baan gestaan in het toernooi... ::)

Jasper

#36
Citaat van: FerrariMan op 29 januari 2006 - 18:58:34
Citaat van: Jasper op 29 januari 2006 - 18:02:34
Citaat van: FerrariMan op 29 januari 2006 - 16:19:45
Citaat van: Jasper op 28 januari 2006 - 14:12:44
Arme Mauresmo. Wint ze haar eerste Grand Slam, is het op een manier dat je het bijna niet meer winnen kan noemen. Nadat onze Belgische vrouwen concurrenten als Davenport en Sharapova opzij hebben gezet, moeten ze allebei opgeven in de wedstrijd tegen Mauresmo. Mauresmo's laatste wedstrijd was de kwartfinale, ik zou toch op die manier liever niet winnen denk ik...
Ze kan maar moeilijk verliezen als haar tegenstandster opgeeft...dus de keuze was niet aan haar om op die manier te winnen.

Meen je dat nu? :)
Was als reactie op je 'ik zou toch op die manier liever niet winnen denk ik...' uitspraak.
Op dat moment heb je het niet te willen, dan is het geen keuze, dus vond het maar een domme uitspraak  :)

Maakt niet uit...

Natuurlijk heeft ze dat niet te kiezen, dat bedoelde ik ook helemaal niet. Ze kan alleen achteraf wensen dat het niet gebeurd was, dat was wat ik bedoelde. Vandaar m'n eerste zinnetje, "arme Mauresmo". ;)

Bjorn

Citaat van: Scuderia Ferrari op 30 januari 2006 - 14:40:23
Vergeet niet dat Mauresmo ook in de derde ronde verderging door een opgave. Die heeft dus niet lang op de baan gestaan in het toernooi... ::)

Maar het punt blijft. Mauresmo wint en zij kan er niets aan doen dat hun tegenstanders pech hadden of onvoorbereid waren.
De Mens: In Het Gras![/color]

razzle_dazzle

Mauresmo verdient het wel, het was altijd net niet bij de Francaise, terwijl ze toch vaak sterk voor de dag kwam. Een beetje zoals Clijsters een tijdje terug.