Van Hooijdonk anderhalf jaar naar Feyenoord

Gestart door Martin, 23 januari 2006 - 21:34:14

« vorige - volgende »

Martin

Pierre van Hooijdonk is opnieuw Feyenoorder. De 36-jarige spits kwam maandagavond tot overeenstemming over een verbintenis voor anderhalf jaar. De spits speelde het laatste half jaar bij NAC Breda. Feyenoord maakte de transfer op de eigen website bekend.

Feyenoord had ernstig behoefte aan een extra aanvaller, een pinchhitter. Van Hooijdonk, die bij NAC op de bank zou belanden omdat hij niet in het plaatje van de nieuwe trainer Cees Lok paste, leek de ideale oplossing. De Rotterdamse titelpretendent handelde snel en adequaat. De ex-international hapte graag toe. ,,Ik ben blij met het vertrouwen dat de club en trainer Koeman in mij stellen. Ik weet voor welke specifieke positie ik ben gehaald. Bij Oranje had ik die rol ook en ligt mij wel. Ik heb er veel zin in."


Juan Pablo

totaaaaaal onnodig bij Feyenoord.. met K-K hebben ze meer dan genoeg

CitaatIk weet voor welke specifieke positie ik ben gehaald. Bij Oranje had ik die rol ook en ligt mij wel. Ik heb er veel zin in." 

sinds wanneer vindt iemand bankzitten leuk..

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Martin


Hamilton MASTER

Citaat van: Juan Pablo op 23 januari 2006 - 21:58:26
totaaaaaal onnodig bij Feyenoord.. met K-K hebben ze meer dan genoeg

CitaatIk weet voor welke specifieke positie ik ben gehaald. Bij Oranje had ik die rol ook en ligt mij wel. Ik heb er veel zin in." 

sinds wanneer vindt iemand bankzitten leuk..

Feyenoord heeft een lange spits nodig... Iemand die de bal kan bijhouden.
Zoals Psv Vennegoor of Hesselink heeft en Ajax Markus Rosenberg...



Juan Pablo

bwah ik geloof niet dat hij in t fe-systeem past

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

jw83


Scuderia Ferrari


Hamilton MASTER

Jaren aan het afbouwen?

Heb je zijn prestaties niet gevolgd in Turkije?  :o

Hij kan er nog aardig wat van. Hij is een hele grote aanwinst voor Feyenoord, helemaal omdat hij gratis overkomt van NAC  ;D