Dell computer

Gestart door Martin, 22 januari 2006 - 00:09:51

« vorige - volgende »

Martin

Sinds een aantal weken heb ik een Dell computer.
Zeer snel maar het toetsenbord en de muis, daar zat een staartje draadtje aan.
Vanmiddag een draadloos Microsoft setje gekocht.
Werkt perfect.
Tot nu toe, een paar uurtjes, zeer tevreden.
De leds voor Caps Lock, Num Lock en Scroll Lock zitten op de ontvanger.
Dus geen hinderlijke oplichtende leds meer op het toetsenbord.



McChouffe

Ik heb ook al gedacht om zo'n draadloze set te kopen. Maar voor mij zijn er een aantal nadelen aan verbonden. Als er een draad aan hangt kan het al niet op de grond vallen (tja, ik ben niet altijd even handig  :)). Uit frustratie de muis door de kamer zwieren is dan ook niet mogelijk. En ik vrees er altijd voor dat de batterijen net leeg zijn als je iets belangrijk moet doen/aan het doen bent.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Ferrari 2010

Amai, wat voer jij allemaal uit met je hardware :o :o :o
Die muis steek je gewoonlijk in een oplader, dat toetsenbord is iets anders, maar veel verbruiken zal het niet, dus die batterijen gaan wel lang mee, en je zorgt er gewoon voor dat je reserve batterijen hebt liggen ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

McChouffe

Citaat van: Schumi 2006 op 22 januari 2006 - 09:45:25
Amai, wat voer jij allemaal uit met je hardware :o :o :o

Die dingen moeten daar maar tegen komen. We hebben hier nog oude Compaq-toetsenborden liggen. Dat waren nog eens toetsenborden. Zwaar, maar heel stevig. Kunnen een stevige vuistslag of val incasseren zonder een kik te geven. Dat zou ik nu toch niet met mijn Logitech moeten proberen :)

Soit, ieder zijn voorkeur. Ik kan best wel snappen dat voor sommigen draadloze zaken handig zijn.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Martin

Citaat van: McChouffe op 22 januari 2006 - 10:21:09
Citaat van: Schumi 2006 op 22 januari 2006 - 09:45:25
Amai, wat voer jij allemaal uit met je hardware :o :o :o

Die dingen moeten daar maar tegen komen. We hebben hier nog oude Compaq-toetsenborden liggen. Dat waren nog eens toetsenborden. Zwaar, maar heel stevig. Kunnen een stevige vuistslag of val incasseren zonder een kik te geven. Dat zou ik nu toch niet met mijn Logitech moeten proberen :)

Soit, ieder zijn voorkeur. Ik kan best wel snappen dat voor sommigen draadloze zaken handig zijn.

Heb je ook nog een telefoon met een snoertje eraan? ???
Die kan je ook niet door de kamer zwieren.

Ferrari 2010

Juist wel, want die komt steeds terug ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

McChouffe

Citaat van: Martin op 22 januari 2006 - 10:34:27
Citaat van: McChouffe op 22 januari 2006 - 10:21:09
Citaat van: Schumi 2006 op 22 januari 2006 - 09:45:25
Amai, wat voer jij allemaal uit met je hardware :o :o :o

Die dingen moeten daar maar tegen komen. We hebben hier nog oude Compaq-toetsenborden liggen. Dat waren nog eens toetsenborden. Zwaar, maar heel stevig. Kunnen een stevige vuistslag of val incasseren zonder een kik te geven. Dat zou ik nu toch niet met mijn Logitech moeten proberen :)

Soit, ieder zijn voorkeur. Ik kan best wel snappen dat voor sommigen draadloze zaken handig zijn.

Heb je ook nog een telefoon met een snoertje eraan? ???
Die kan je ook niet door de kamer zwieren.

Ik ben ook nog nooit kwaad geweest op de telefoon. Het zou wel handig zijn aan mijn GSM, die heeft al heel veel keer de afstand bureau-grond onzacht overbrugd  :D

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Eric

McChouffe....de pc hooligan  :o  ;D  ;)

Ferrari 2010

Citaat van: McChouffe op 22 januari 2006 - 11:43:12
Citaat van: Martin op 22 januari 2006 - 10:34:27
Citaat van: McChouffe op 22 januari 2006 - 10:21:09
Citaat van: Schumi 2006 op 22 januari 2006 - 09:45:25
Amai, wat voer jij allemaal uit met je hardware :o :o :o

Die dingen moeten daar maar tegen komen. We hebben hier nog oude Compaq-toetsenborden liggen. Dat waren nog eens toetsenborden. Zwaar, maar heel stevig. Kunnen een stevige vuistslag of val incasseren zonder een kik te geven. Dat zou ik nu toch niet met mijn Logitech moeten proberen :)

Soit, ieder zijn voorkeur. Ik kan best wel snappen dat voor sommigen draadloze zaken handig zijn.

Heb je ook nog een telefoon met een snoertje eraan? ???
Die kan je ook niet door de kamer zwieren.

Ik ben ook nog nooit kwaad geweest op de telefoon. Het zou wel handig zijn aan mijn GSM, die heeft al heel veel keer de afstand bureau-grond onzacht overbrugd :D
Een van de redenen waarom ik gene nieuwe gsm wil, een nokia 3310 kan tenminste nog tegen een stootje ;D ;D ;D
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Juan

Citaat van: Schumi 2006 op 22 januari 2006 - 09:45:25
Amai, wat voer jij allemaal uit met je hardware :o :o :o
Die muis steek je gewoonlijk in een oplader, dat toetsenbord is iets anders, maar veel verbruiken zal het niet, dus die batterijen gaan wel lang mee, en je zorgt er gewoon voor dat je reserve batterijen hebt liggen ;)
Werk al jaren met draadloos toetsenbord en muis. De batterijen van de muis moet je idd vaak vervangen, maar tegenwoordig bestaan er ook muizen die je gewoon in een apparaat moet zetten zodat de batterijen opgeladen worden.
Batterijen van het toetsenbord gaan normaal zeer lang mee, heb de mijne nog nooit moeten vervangen en ik denk dat die daar nu reeds bijna 5 jaar inzitten...
Juan

McChouffe

#10
Citaat van: Eric op 22 januari 2006 - 12:07:13
McChouffe....de pc hooligan  :o  ;D  ;)

Daar gaat mijn reputatie als ideale schoonzoon  ;D

Nu we het toch over toetsenborden hebben. Deze lijkt me wel wat:

Citaat van: www.tweakers.net
Het Optimus keyboard van de Russische Art.Lebedev Studio wordt mogelijk op 1 februari 2006 op de markt geïntroduceerd. Het unieke aan het Optimus Keyboard is dat elke toets een OLED-beeldscherm van 32x32 pixels bevat en programmeerbaar is wat betreft uiterlijk en functie. Hierdoor kan het toetsenbord ingericht worden naar de smaak van de gebruiker, wat een flinke stap voorwaarts is ten opzichte van conventionele keyboards. Wat betreft ondersteuning zullen alle besturingssystemen in ieder geval met de standaardfuncties van de toetsen overweg kunnen. Daarnaast zal de software voor de programmering ervan onder een opensourcelicentie vrijgegeven worden. In een latere fase zal de Optimus ook in een ergonomische 'gebroken' versie geleverd kunnen worden.

De aankondiging van het Optimus keyboard zorgde in 2005 voor de nodige opschudding in het computerlandschap: zo werd - zonder ook maar een prototype te hebben getoond - de hoofdontwerper van Art.Lebedev, Artemy Lebedev, door diverse media geïnterviewd en lanceerde het Britse United Keys een toetsenbord dat het concept van de Optimus ten dele toepast. De richtprijs van het toetsenbord is nog altijd onbekend: juli 2005 gaf Lebedev aan dat driehonderd dollar een optimistische prijs zou zijn. Op de website van het ontwerpbureau wordt de aanschafprijs omschreven als lager dan van een goede mobiele telefoon, alhoewel dat ook niet alles zegt.

Foto's op: http://www.artlebedev.com/portfolio/optimus/

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Ferrari 2010

Toen ik het las vond ik het maar niks, maar de foto's verslaan alles. Ziet er mooi uit, best wel stijlvol. Vooral handig voor de gamers denk ik. Maar ik denk niet dat dat een exemplaar voor jouw is McChouffe, tenzij je natuurlijk het nut van de kleuren direct kwijt wil zijn ;D ;D
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Martin

Prachtig design.
Perfect ontworpen.
Als hij in Nederland op markt komt koop ik er een.

Jasper

Wat mij betreft veel te duur... En ligt het aan mij, of is dat toetsenbord héél breed? Komt misschien door de extra 6 knopjes aan de linkerkant.

Hamilton MASTER