Gladheid

Gestart door Juan Pablo, 19 januari 2006 - 20:00:51

« vorige - volgende »

Juan Pablo

ga ik vanmorge weg op de fiets,.. na 1 bocht al.. sjoef! onderuit..  >:( ,.. later bij school ging nog de helft van de school onderuit.. hebbe jullie ook last gehad van gladheid  ????

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

daan

Totaal niet eigenlijk. Kustplaats he ;)

Scuderia Ferrari

Nooit, zelfs al er een decimeter ijs op de weg ligt.

Metro rulez...

Martin

Ik heb geen fiets.
En in de Randstad van Nederland hadden we geen vorst.
Dus geen probleem met de auto.

Ferrari 2010

Mja, in een boerengat zoals hier heb je wel vaker gladde plekken, wat in steden of drukke gemeenten niet voorkomt hé. Temperatuur tussen een gemeente en omliggende vlakte kan zéér hard verschillen.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Rippie

Geen last van gladheid hier. Bijna nooit eigenlijk. Maar als het wel glad is, ga ik gewoon op de fiets. Dan zijn de normale stukjes plots een stuk avontuurlijker!  :D
Formerly known as MrF1 ;)

De geschiedenis is het heden, gezien door de toekomst

Jasper

Ja, fietsen op het ijs is leuk, je voelt je achterwiel bijna constant wegschuiven maar je corrigeert zonder voet aan grond te zetten. :)

Martin

Citaat van: Jasper op 20 januari 2006 - 21:19:03
Ja, fietsen op het ijs is leuk, je voelt je achterwiel bijna constant wegschuiven maar je corrigeert zonder voet aan grond te zetten. :)

Autorijden op sneeuw of ijs is leuker.
Handrem aantrekken en scheuven maar.
Natuurlijk wel op een lege parkeerplaats. :) :)

Alan Blues

Citaat van: Martin op 21 januari 2006 - 00:10:15
Citaat van: Jasper op 20 januari 2006 - 21:19:03
Ja, fietsen op het ijs is leuk, je voelt je achterwiel bijna constant wegschuiven maar je corrigeert zonder voet aan grond te zetten. :)

Autorijden op sneeuw of ijs is leuker.
Handrem aantrekken en scheuven maar.
Natuurlijk wel op een lege parkeerplaats. :) :)

:) Doe jij dat ook?! Ik vind het zalig. Ooit eens 120km/uur op m'n teller gehad en toch op dezelfde plaats blijven staan... Wachtend op grip...  8) 8) 8)

Martin

Citaat van: Alan Blues op 21 januari 2006 - 14:56:06
Citaat van: Martin op 21 januari 2006 - 00:10:15
Citaat van: Jasper op 20 januari 2006 - 21:19:03
Ja, fietsen op het ijs is leuk, je voelt je achterwiel bijna constant wegschuiven maar je corrigeert zonder voet aan grond te zetten. :)

Autorijden op sneeuw of ijs is leuker.
Handrem aantrekken en scheuven maar.
Natuurlijk wel op een lege parkeerplaats. :) :)

:) Doe jij dat ook?! Ik vind het zalig. Ooit eens 120km/uur op m'n teller gehad en toch op dezelfde plaats blijven staan... Wachtend op grip...  8) 8) 8)

:o Ik ben tot 80 km/h gekomen.
Maar als er weer eens een dik pak sneeuw of ijzel ligt ga ik dat verbreken. 8) 8)
Maar met 60 op een grote parkeerplaats rijden en een paar keer 360 gaan!!!! 8) 8) 8) 8)