Ferrari presenteert: De F2006

Gestart door Tim C, 16 januari 2006 - 13:36:25

« vorige - volgende »

Martin

Citaat van: Jasper op 16 januari 2006 - 21:33:18
Moet je die spiegels dan kunnen verstellen? Volgens mij staan die roestvast (behalve bij McLaren in Melbourne vorig jaar ;D). De rijder zit toch zo vast in de wagen dat die spiegels gewoon altijd goed staan zodat hij zoveel mogelijk kan zien.

Ik zag vroeger, ja ik ben oud, altijd de rijders voor ze gingen rijden nog ff klooie met hun spiegeltjes.

mike

Citaat van: lieven op 16 januari 2006 - 19:27:20
die eerste foto is toch een beke raar hoor, waar is da stuk uit de motorkap naartoe??? :o

Ik denk niet dat er een stuk weg is. De body van de wagen versmalt achteraan nogal sterk, en er zijn daar in de buurt een aantal dingetjes - waaronder een stuk van de motorkap - zwart gekleurd, waardoor je de indruk kan hebben dat er wat ontbreekt. Vergelijk maar eens met de andere foto.

Ik moet wel zeggen dat ik niet snap waarom de onderkant van die vleugeltjes op de sidepods zwart is. Dat ziet er toch maar lelijk uit, en ik kan er geen functionele reden - zoals bescherming tegen hete uitlaatgassen of zo - voor bedenken.

McChouffe

#17

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

FerrariMan

Citaat van: mike op 17 januari 2006 - 01:03:50
Citaat van: lieven op 16 januari 2006 - 19:27:20
die eerste foto is toch een beke raar hoor, waar is da stuk uit de motorkap naartoe??? :o

Ik denk niet dat er een stuk weg is. De body van de wagen versmalt achteraan nogal sterk, en er zijn daar in de buurt een aantal dingetjes - waaronder een stuk van de motorkap - zwart gekleurd, waardoor je de indruk kan hebben dat er wat ontbreekt. Vergelijk maar eens met de andere foto.

Ik moet wel zeggen dat ik niet snap waarom de onderkant van die vleugeltjes op de sidepods zwart is. Dat ziet er toch maar lelijk uit, en ik kan er geen functionele reden - zoals bescherming tegen hete uitlaatgassen of zo - voor bedenken.
Misschien om tegen te gaan dan andere teams het idee overnemen? In het zwart is het allemaal nogal wat moeilijker zichtbaar.

Schummi7

Hele mooie wagen die F2006,is een winnaar 8)

Hamilton MASTER

Citaat van: Schummi7 op 19 januari 2006 - 23:08:33
Hele mooie wagen die F2006,is een winnaar 8)

nu moeten ze nog een goede piloot vinden ;)



Eric


Roel

Citaat van: Doefie op 16 januari 2006 - 21:14:34
Citaat van: lieven op 16 januari 2006 - 19:27:20
die eerste foto is toch een beke raar hoor, waar is da stuk uit de motorkap naartoe??? :o


Wie gaat er zoeken bij Toyota?

Citaat van: Roel op 16 januari 2006 - 20:12:54
ik vind die Ferrari er goed uitzien!
Mooie neus, scherpe spiegeltjes, en die coureur zit echt extreem laag lijkt me. Zou dateen bijzonder laag zwaartepunt kunnen betekenen? en dus goed werk van bij Ferrari? ziet er in ieder geval echt goed uit!
Zo zonder sponsors is toch prachtig?!!

Ferrari-fan gok ik ?  ;D :D

Neen, hoegenaamd niet , maar een mooie auto is een mooie auto hè.
En zo zonder sponsors heeft ie toch ook wat? Zoals Barcelona, die voetballen ook zonder sponsors, ferm.
Maar is er niemand die ooit heeft gezegd: een mooie wagen is (meestal ook) een goeie wagen... ik vrees er als MAC fan dus voor!
God save Mclaren

FerrariMan

Montezemolo:
Citaat"I would like to get this straight," said the Italian. "Fiat does not give Ferrari a single euro for Formula One. All activities for racing depend on Ferrari's resources alone."

"We are a private team."

Jasper

Hij krijgt geen geld van Fiat, maar waarschijnlijk wel van het automerk Ferrari zelf hé. De naam privéteam is dus nog wel wat overroepen denk ik...

FerrariMan

Citaat van: Jasper op 25 januari 2006 - 15:08:38
Hij krijgt geen geld van Fiat, maar waarschijnlijk wel van het automerk Ferrari zelf hé. De naam privéteam is dus nog wel wat overroepen denk ik...
Dat laatste vond ik ook, daarom post ik het.  :)

Hamilton MASTER

Het gras is altijd groener ..... ;)



ScuderiaSchumi

Ja, ik ben een Schumi fan, maar ik was de absolute Senna fan vroeger... Laten we nu eens eerlijk zijn, geen enkele piloot zal ooit Schumi evenaren, ok had Senna nog geleefd dan had Schumi misschien een titel minder, maar als absolute Senna fan kan ik objectief zeggen dat de Schumi van 1994-2004 de beste aller tijden was. Zelfs de legendarische Senna had hier niets kunnen aan doen. Fernando en Kimi zijn de toekomst, maar  geen  van beiden zal ooit bereiken wat Schumi heeft  gedaan...

razzle_dazzle

Citaat van: ScuderiaSchumi op 23 maart 2006 - 23:59:49
Ja, ik ben een Schumi fan, maar ik was de absolute Senna fan vroeger... Laten we nu eens eerlijk zijn, geen enkele piloot zal ooit Schumi evenaren, ok had Senna nog geleefd dan had Schumi misschien een titel minder, maar als absolute Senna fan kan ik objectief zeggen dat de Schumi van 1994-2004 de beste aller tijden was. Zelfs de legendarische Senna had hier niets kunnen aan doen. Fernando en Kimi zijn de toekomst, maar  geen  van beiden zal ooit bereiken wat Schumi heeft  gedaan...


Discussieren over de beste gaat niet, iedereen heeft een eigen 'beste piloot' en je kan periodes niet met mekaar vergelijken, daarvoor is F1 veel teveel veranderd. Bovendien ging het hier over de F2006, laat ons het daar dan ook over hebben  :).