Ferrari presenteert: De F2006

Gestart door Tim C, 16 januari 2006 - 13:36:25

« vorige - volgende »

McChouffe

Een rooie Ferrari zonder sponsors is toch lelijker dan een oranje McLaren met sponsors :)
Interessant dat er echt geen enkele sponsor op staat.
Ik vind dat de neus nogal 'dik' lijkt, maar dat kan natuurlijk aan de foto liggen.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Tim C

de rug vond ik ook al een beetje dikjes...

lijkt een beetje op de Ferrari van 1996 zo

Jasper

Wat meer en meer gaat opvallen bij alle wagen op het veld, zijn nog meer dan vorig jaar de kleinere luchthappers in de sidepods (boven de rijder wel een grote luchthapper hier, maar misschien is het stuk onder die luchthapper zwart geverfd waardoor dat meer zo lijkt). Verder zijn inderdaad de neus en die fakke spiegels opvallend.

Ik heb ook de indruk dat de sidepod naar achteren toe een serieus stuk lager wordt, wat ook weer wordt veroorzaakt door de kleinere motor.

De wagen heeft ook een gebogen achtervleugel, wat ik bij Ferrari nog niet dikwijls gezien heb.

Doefie

Op de tweede foto ziet ge amper de coureur zitten  :-\

Jasper

Da's omdat die coureur ne rooie kop heeft. ;D :P

Ferrari 2010

Op deze foto's kan ik niet echt veel details zien, die breed lijkende neus is denk ik ook vanwege de relatief doffe kleur.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

lieven

die eerste foto is toch een beke raar hoor, waar is da stuk uit de motorkap naartoe??? :o



en waarom blinkt op de eerste foto die motorkap zo mooi en op de andere foto precies of ene heeft in paint of fotosoep der op zitte blurren of gommen ofzo?

Roel

ik vind die Ferrari er goed uitzien!
Mooie neus, scherpe spiegeltjes, en die coureur zit echt extreem laag lijkt me. Zou dateen bijzonder laag zwaartepunt kunnen betekenen? en dus goed werk van bij Ferrari? ziet er in ieder geval echt goed uit!
Zo zonder sponsors is toch prachtig?!!
God save Mclaren

Doefie

#9
Citaat van: lieven op 16 januari 2006 - 19:27:20
die eerste foto is toch een beke raar hoor, waar is da stuk uit de motorkap naartoe??? :o


Wie gaat er zoeken bij Toyota?

Citaat van: Roel op 16 januari 2006 - 20:12:54
ik vind die Ferrari er goed uitzien!
Mooie neus, scherpe spiegeltjes, en die coureur zit echt extreem laag lijkt me. Zou dateen bijzonder laag zwaartepunt kunnen betekenen? en dus goed werk van bij Ferrari? ziet er in ieder geval echt goed uit!
Zo zonder sponsors is toch prachtig?!!

Ferrari-fan gok ik ?  ;D :D

FerrariMan

Citaat van: Doefie op 16 januari 2006 - 21:14:34
Citaat van: lieven op 16 januari 2006 - 19:27:20
die eerste foto is toch een beke raar hoor, waar is da stuk uit de motorkap naartoe??? :o


Wie gaat er zoeken bij Toyota?

Citaat van: Roel op 16 januari 2006 - 20:12:54
ik vind die Ferrari er goed uitzien!
Mooie neus, scherpe spiegeltjes, en die coureur zit echt extreem laag lijkt me. Zou dateen bijzonder laag zwaartepunt kunnen betekenen? en dus goed werk van bij Ferrari? ziet er in ieder geval echt goed uit!
Zo zonder sponsors is toch prachtig?!!

Ferrari-fan gok ik ?  ;D :D
Euhm, als ik me niet vergis is Roel een Mac fan?

Martin

Zijn de spiegels van binnen uit verstellen?
Volgens mij kan je daar nooit bij met je handen.
Maar verder een mooie wagen.
Ja, Ferrari fan. :) ;)

Jasper

Moet je die spiegels dan kunnen verstellen? Volgens mij staan die roestvast (behalve bij McLaren in Melbourne vorig jaar ;D). De rijder zit toch zo vast in de wagen dat die spiegels gewoon altijd goed staan zodat hij zoveel mogelijk kan zien.

dj Peter

#13
Ik zou er van versteld staan moest dit de Ferrari zijn die op 12 maart aan de start staat van het nieuwe seizoen want ik denk niet dat de Ferrari-top het zou toestaan dat er nu reeds foto's verspreid worden. t'Is mijn mening hoor,maar k'heb zo'n vermoeden. Foto's kan je manipuleren zoveel je wil hé.
Misschien is het wel een definitief ontwerp,en dan ziet het er niet slecht uit.En volgens de berichten is ie ook nog vrij snel.Kunnen Schumi en z'n nieuwe maatje weer wat meer rood op het podium zetten? Afwachten. Ik hoop het. Ik dénk het wel.
--> ja, Ferrari-fan <--  ;)

Tim C

De foto's die verspreid zijn zijn allemaal (tenminste die ik gevonden heb) van een verschrikkelijke kwaliteit. Komt daar nog is bovenop dat je door het egale oppervlak geen referenties kan maken. Maw: je weet enkel hoe het ding eruit ziet...

Spiegels zijn inderdaad af. Zouden ze daar staan en een aerodynamische functie hebben?