Nieuwe wagens

Gestart door Jasper, 14 januari 2006 - 16:54:29

« vorige - volgende »

Mikacouli

Citaat van: Doefie op 31 januari 2006 - 16:27:10
Ben ik het nu of is de Renault op hele kleine details na exact dezelfde als vorig jaar?

Why changing a winning car?
Hij was betrouwbaar en het chassis zat goed ineen. Ook de McLaren is op de neus na niet bijster veel veranderd.
Maar Renault brengt nog een nieuwe update voor de eerste race en daar zal de wagen er wel anders uitzien zei Bell.

The Iceman

Mclaren Mercedes, ik ben er al zo goed als zeker van dat het niets wordt dit seizoen. Toch jammer dat je dat moet zeggen van je favoriete team.   :-\  Motor trekt op niets en komt veel kracht en betrouwbaarheid te kort tegenover die van de andere topteams. Jammer dat er in zo'n superchassis zo'n verdomd slechte Mercedes V8 moet liggen. Mercedes en F1 motoren bouwen, het zal nooit meer goed komen vrees ik.  >:( >:(  Het is nog een kwestie van tijd dat Kimi zijn vertrek aankondigt bij het team van Ron Dennis.  :'( :'( :'(

Jasper

Citaat van: Mikacouli op 31 januari 2006 - 17:52:26
Citaat van: Doefie op 31 januari 2006 - 16:27:10
Ben ik het nu of is de Renault op hele kleine details na exact dezelfde als vorig jaar?

Why changing a winning car?
Hij was betrouwbaar en het chassis zat goed ineen. Ook de McLaren is op de neus na niet bijster veel veranderd.
Maar Renault brengt nog een nieuwe update voor de eerste race en daar zal de wagen er wel anders uitzien zei Bell.

Die Renault is volgens mij niet zó gelijkend op die van vorig jaar (Toyota doet nog wel wat beter). De voorkant is inderdaad zo goed als ongewijzigd gebleven, maar achteraan zijn er wel de nodige veranderingen doorgeveord, te beginnen bij de nieuwe achtervleugel natuurlijk.

Mikacouli

Enkel de achtervleugel is degelijk veranderd, de rest is hoegenaamd onveranderd gebleven. Dit zie je op deze foto's.
R25



R26


Aardig wat gelijkenissen, niet?

Tim C

De haaienvinnen zijn ook verdwenen blijkbaar

Jasper

Die worden er sowieso op gezet in Maleisië, Bahrein en andere warme races.

Maar inderdaad meer gelijkenissen dan ik dacht. Heel het gedoe achteraan op de sidepods kwam me niet bekend voor, maar blijkbaar is er dus toch niet heel veel veranderd. Ik denk dat Ferrari wereldkampioen wordt en dat Renault en Toyota strijden om de tweede plaats.

The REAL BUTTON Freak



De Midland vind ik wel iets hebben.

Tim C

Iets McLaren Ferrari achtig ja

JVA

De kleurencombinatie is echt geslaagd. Dit is één van de mooiste wagens dit seizoen al heeft ieder team zijn  best wel gedaan vind ik.

Doefie

Die wagen heeft wel iets ... waarschijnlijk alles behalve snelheid. Samen met Williams een van de mooiste van dit seizoen :)

Ferrari 2010

Inderdaad, hij heeft een mooi uiterlijk, innerlijk heeft ie een Toyota, dus dat is ook al niet echt mis. Ik schat dat ze er mee in de middenmoot zullen belanden, waar Sauber zat verleden jaar. Opvallendste dingen op het eerst zicht:
Vleugeltjes op de voorvleugel
Relatief grote sidepods denk ik
Geen barge-boards (op die foto iig niet)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

razzle_dazzle

Citaat van: The REAL Freak op 03 februari 2006 - 14:17:53


De Midland vind ik wel iets hebben.

Mooiste bolide uit het pak vind ik.

Doefie


Hamilton MASTER

Ook mijn persoonlijke favoriet qua uiterlijk...

Hopelijk zien we ze een beetje op de voorposten van elke race, anders is het moeilijk genieten van de mooie buitenkant van de wagen...



Doefie

Citaat van: Raikkonen MASTER op 03 februari 2006 - 22:55:01
Ook mijn persoonlijke favoriet qua uiterlijk...

Hopelijk zien we ze een beetje op de voorposten van elke race, anders is het moeilijk genieten van de mooie buitenkant van de wagen...

Albers op kop? God bespare ons dat ... :-\