Nieuwe wagens

Gestart door Jasper, 14 januari 2006 - 16:54:29

« vorige - volgende »

Rippie

Apart neusje. De wagen ziet er niet uit zoals de anderen tot nu toe. Helaas wel ook bij McLaren vele vleugeltjes op de achterste helft van de wagen. Ze maken de wagen er niet mooier op, maar het zal wel effectief zijn...
Formerly known as MrF1 ;)

De geschiedenis is het heden, gezien door de toekomst

Mikacouli

De neus doet me echter wel denken aan de jordan uit 2002 (ej 12).



IVY440

Citaat van: Mikacouli op 23 januari 2006 - 11:54:17
Citaat van: IVY440 op 23 januari 2006 - 11:39:03
Mja, die neus. Ik ben eens benieuwd. Met de MP4/19B heeft het ook niet veel opgeleverd. Ben dus nu eens benieuwd. Anders wordt enkel Ferrari kanshebber op de titel. (Honda en Toyota zie ik niet in staat, vanwege hun rijders)
Eum, en wat dacht je van regerend kampioen Renault? ::)
Nog niet te vroeg juichen! Je maakt veel te snel conclusies.

Waardoor heeft Renault in 2005 de titels gepakt? Omdat ze half het seizoen stopten met de ontwikkeling van de R24 en al begonnen met de R25. In 2005 hebben ze tot het einde de R25 ontwikkeld wat resulteert in een achterstand tov bv Ferrari die in 2005 toch niks meer te redden hadden en ook al vroeger begonnen aan de wagen van 2006.
Zo snel is de conclusie dus niet ;)

Mikacouli

Citaat van: IVY440 op 23 januari 2006 - 15:47:35
Citaat van: Mikacouli op 23 januari 2006 - 11:54:17
Citaat van: IVY440 op 23 januari 2006 - 11:39:03
Mja, die neus. Ik ben eens benieuwd. Met de MP4/19B heeft het ook niet veel opgeleverd. Ben dus nu eens benieuwd. Anders wordt enkel Ferrari kanshebber op de titel. (Honda en Toyota zie ik niet in staat, vanwege hun rijders)
Eum, en wat dacht je van regerend kampioen Renault? ::)
Nog niet te vroeg juichen! Je maakt veel te snel conclusies.

Waardoor heeft Renault in 2005 de titels gepakt? Omdat ze half het seizoen stopten met de ontwikkeling van de R24 en al begonnen met de R25. In 2005 hebben ze tot het einde de R25 ontwikkeld wat resulteert in een achterstand tov bv Ferrari die in 2005 toch niks meer te redden hadden en ook al vroeger begonnen aan de wagen van 2006.
Zo snel is de conclusie dus niet ;)

Maar dat wil niet zeggen dat ze niet mee zullen doen voor de titel. Het kan evengoed zijn dat Renault iets nieuws gevonden heeft (onderhuids) waardoor ze sneller kunnen zijn dan de rest. Je kan en mag Renault nog niet vergeten voor de titel.
Evenmin als McLaren. Niet omdat ze 'bijna' dezelfde neus hebben als de 19B want ik denk niet dat ze bij McLaren zo dom zijn om een neus te gebruiken die niet werkt...
We zien het allemaal wel. Het is nog veel te vroeg.

daan

Ik vind hem niet zo heel erg mooi, die neus vind ik niet mooi en volgens mij is het midden een stuk dikker dan vorig jaar of komt dat door de kleurstelling? En ja, ik zeg dit als McLaren fan ;)

Jasper

Eeeeeiiiiiiiiiiiiii die neus is zoooo lelijk! :-\ :-\ :-\ :-\ :-\
En lijkt niet op de EJ12.

Als het werkt is het goed, maar het zal niet veel uitmaken want volgens mij wordt het weer een off-jaar voor McLaren (Miseriedes en zo...).

lieven

de neus vind ik ook niet mooi, maar de achterkant vind ik echt interessant!!
ik weet niet of het vroeger zo was maar nu hebben ze precies 2 achtervleugels, de gewone en dan beneden ook nog een, benieuwd wat ze er mee kunnen doen :)

QMaverick

Persoonlijke mening: denk nu al met stip de lelijkste F1 wagen van het jaar 2006: De McLaren Mercedes.......

Net een  Miereneter....
QMaverick 350KM/H is not enough!

http://www.oskam1.nl

Jasper

Ik denk dat het met andere kleuren nog wel beter kan worden, maar de neus is toch echt lelijk...

Jammer, vorig seizoen vond ik de Mac de mooiste wagen, nu kan hij inderdaad de lelijkste worden. :(

Mikacouli

Mij kan het geen bal schelen of die neus nu lelijk is of niet. Ik wil gewoon dat ze werk en dan nog succesvol ook. Het oog wil ook wat, maar nu is succes belangrijker.

Er is trouwens geen mooiere achterkant van een F1 wagen als de McLareb MP4/21. Vind ik toch... Allemaal zeer gedetailleerd, tot het achterlicht toe.

Roel

jawadde, wat een gedrocht!!!
Die neus is lelijk smal, buigt af als een springplank onder het ego van Ross Brown, het middengedeelte is veel te log, de sidepods zien er verpletterd uit, en de achterkant is percies ondergekotst door Meneer Vleugel hemzelve.. :o
De lelijkste Mac in jaren!Ik hoop maar dat hij verdorie 'goe affeseert' want anders is het echt niet de moeite om naar te kijken, jammer :'(

Als een mooie wagen een goeie wagen is, dan ben ik benieuwd wat de mp4-21 zal worden? Maar kom, schoonheid zit vanbinnen zeggen ze dan( maar daar hebben ze dan zo'n fragielke van Mercedes steken)...
Kimi zal sterk voor de dag moeten komen denk ik, hoop ik!
"God save Mclaren" is redelijk toepasselijk bij het zien van die foto's eigenlijk, maar allez! gaan met die oranje banaan!
God save Mclaren

Mikacouli

Ik begrijp niet wat je veel te log vind aan het middengedeelte. Zal aan mij liggen.

BTW. McLareis de laatste jaren het enige team die met speciale vertoningen durft te komen. Zo denk ik aan de gebogen achtervleugel in Australië in 2003 (paar races erachter hadden ook andere teams die achtervleugel), de dolfijnneus, de viking-vleugels, de chimneys (ook schoorsteentjes genaamd), de gebogen voorvleugel, enzoverder...
McLaren is niet een team die kijkt naar andere teams wat anders teams met minder geld wel doen. Aan 1 kant wel te verstaan maar zij moeten ook wel es met iets innovatiefs afkomen.
De achterkant vind ik echt mooi, nu zien of het werkt.
Oordeel geen wagen op het uitzicht, maar op de prestaties.

Doefie

Eerste wat opvalt zijn die geweldige sidepods ... hoe 'geweldig' te interpreteren is laat ik in het midden. En de neus ...

Nuja, als hij werkt is het belangrijkste he. Afgaande op de tests (wat normaal gezien niet mag eigelijk) zou ik zeggen dat ze het niet slecht gaan doen, maar echt veel tests zijn er niet afgelegd met de nieuwe wagen he.

Tim C


dj Peter

Geen radicale vernieuwingen bij Ferrari zo op het eerste zicht, uitgezonderd het Martini-logo en het nummer 5  ;) De bijzondere speigels hadden we al gezien en de groter achtervleugel zit tegenwoordig op elke F1 auto. Ook heeft men gekozen voor een nieuwe typebenaming (248 F1, dus geen F2006) maar dat is bijzaak.
Ik vermoed dat de meeste veranderingen onderhuids zitten.
Ik kijk uit naar meer en grotere foto's voor de details :-)