Nieuwe wagens

Gestart door Jasper, 14 januari 2006 - 16:54:29

« vorige - volgende »

Tim C

Na een tijd te hebben rondgekeken op de website van het team denk ik niet dat we van BMW Sauber moeten verwachten dat er elke GP iets interessants te gebeuren staat.


zZzzZZzzzzzZZzzzzz

Jasper

Ik vraag me af of ze bij Williams al gecontroleerd hebben of hun verf/stickers voor de wagen niet gepikt zijn. ;D

Tim C

* Tim C geeuwt

verschrikkelijk, dit is gewoon corporate F1 ten voete uit...

McChouffe

Weer zo'n Flash-website met onwerkbare en trage GUI en 3x niks als inhoud.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Schumi nr1

De wagen ziet er enorm kaal uit!

Doefie

Eenvoud siert gaat er een zegswijze...





Tim C

Citaat van: Doefie op 17 januari 2006 - 17:46:12
Eenvoud siert gaat er een zegswijze...
Racen is voor durvers zegt een andere.

Ik moet dit team dus echt niet meer. De arrogantie, de saaiheid, het geen ballen hebben. Geen wonder dat ze Villeneuve behouden hebben. Zelfs daar hadden ze het lef niet voor.

Vanuit BMW gaat echt niets uit voor me, enorm saai, enorm zakelijk, enorm anti-race spirit...

McChouffe

Citaat van: Doefie op 17 januari 2006 - 17:46:12
Eenvoud siert gaat er een zegswijze...

De livery van BMW Williams of Sauber was ook simpel, maar toch heel wat mooier. Ook de livery van Toyota is simpel, maar veel knapper.
Dit is, zoals Tim C zegt, koel en zakelijk.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

KVDracer

Het heeft een beetje weg van BMW Williams vorig jaar





Ze hadden mss wel wat meer blauw mogen gebruiken, maar BAR is ook niet de meest interessante wagen om naar te kijken e. Zolang ze maar presteren is het goed.

Ferrari 2010

Zo in stukken en vooraanzicht bezien valt het nog mee, maar het gehele zijaanzicht vindt ik oerlelijk! Precies of het blauw was op :-\
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Tim C



De Formule BMW wagens hebben wat spunk, wat pit...

Wat williams achtig, maar dat was de BMW livery nu eenmaal.

Doefie

Citaat van: Tim C op 17 januari 2006 - 17:49:15
Racen is voor durvers zegt een andere.

Ik moet dit team dus echt niet meer. De arrogantie, de saaiheid, het geen ballen hebben.

Vanuit BMW gaat echt niets uit voor me, enorm saai, enorm zakelijk, enorm anti-race spirit...

De wereld wordt er nu eenmaal puur zakelijker gericht. De race-spirit is al verdwenen sinds het einde van het gentlemen-racing begin jaren '70. Hoe kan je je baseren op hoe een wagen eruit ziet? Wat als ze straks Ferrari, McLaren, Renault, Toyota, ... naar huis rijden? Blijven ze dan arrogant, lelijk, saai, idioot, blablabla... ?

De wagen is niet de mooiste van allen, maar ik heb al véél lelijkere gezien.

Citaat van: Tim C op 17 januari 2006 - 17:49:15Geen wonder dat ze Villeneuve behouden hebben. Zelfs daar hadden ze het lef niet voor.

Zal ik maar niet op reageren zeker ?

Tim C

#27
Citaat van: Doefie op 17 januari 2006 - 18:18:43
De wereld wordt er nu eenmaal puur zakelijker gericht. De race-spirit is al verdwenen sinds het einde van het gentlemen-racing begin jaren '70. Hoe kan je je baseren op hoe een wagen eruit ziet? Wat als ze straks Ferrari, McLaren, Renault, Toyota, ... naar huis rijden? Blijven ze dan arrogant, lelijk, saai, idioot, blablabla... ?
De wagen, de pits, de website, de voorlopige site, de communicatie, enz enz

Alles schreeuwt het zakelijke uit, eerst dacht ik dat ze nog een image aan het samenstellen waren, maar blijkbaar hebben/willen ze er geen. Het is kleurloos, smaakloos. Het is zakelijker dan vroeger ja, maar de rest probeert ten minste nog de schijn hoog te houden. BMW schreeuwt via hun communicatie: "kijk als het de laatste ronde is, en we liggen achtstes vlak achter een wagen. We kunnen hem inhalen want we zijn sneller, verwacht vooral niet dat we dat zullen doen want dan nemen we een risico."

Wat is het punt van in de F1 te zitten als promotie wanneer je geen promotie voert?

Trouwens met de ambities die ze hebben zullen ze weinig potten breken dit jaar. Misschien wel een paar spiegels...

Citaat van: Doefie op 17 januari 2006 - 18:18:43
Zal ik maar niet op reageren zeker ?
Best, je zou er niet veel nuttig uit hebben gehaald en zoals altijd het punt hebben gemist telkens iemand de kleine man aanvalt...

Doefie

#28
Goed gezegd: schijn...heilig. Wat is het nut van altijd maar te zeggen "het is er nog, het is er nog" om dan uiteindelijk te zeggen "nee, het is er al lang niet meer" ? De raceleiding mag dan wel zeggen dat ze geen risico's willen nemen, maar er rijdt nog wel een Villeneuve rond die dat wél zal doen en ik geloof best dat hij dit seizoen ook wel mooie dingen zal laten zien als hij de kans krijgt. En ik weet ook wel dat ze dit seizoen geen potten zullen breken, maar in Formule 1 weet je nooit. We dachten van Red Bull en Toyota dat ze ook niet goed zouden presteren, maar ze hebben het toch gedaan. Het team heeft een basis op Sauber en die waren verre van slecht.

Citaat van: Tim C op 17 januari 2006 - 18:26:31
Best, je zou er niet veel nuttig uit hebben gehaald en zoals altijd het punt hebben gemist telkens iemand de kleine man aanvalt...

God ... coureurs die in het middenveld meestrijden moeten verplicht afgekraakt worden, maar o wee als je aan de heilige Schumacher zou raken?  ::)

Tim C

Nee, ik ga me weer niet verlagen tot een debat over wanneer Villeneuve nu eindelijk eens die titel gaat bevestigen...

Hij heeft er zo goed als tien jaar voor gehad, nuf said...

Van mij mag je trouwens aan Schumi komen hoor ;)