Nieuwe wagens

Gestart door Jasper, 14 januari 2006 - 16:54:29

« vorige - volgende »

McChouffe

Iemand heeft de deur dichtgeslagen terwijl de McLarenneus ertussen zat. Maar die wagen heeft iets ... Ik zie die wagen zeker races winnen.
Ferrari heeft precies de chimneys samengevoegd met de vleugeltjes op de sidepods (http://f1.racing-live.com/f1/photos/2006/team-ferrari/diapo_118.jpg).

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

FerrariMan

Citaat van: Mikacouli op 23 januari 2006 - 21:57:16

BTW. McLareis de laatste jaren het enige team die met speciale vertoningen durft te komen.
Dan heb jij toch een slecht geheugen.

De Williams met de speciale vleugel/neus.
De Ferrari met dat ding onder de voorvleugel en nu de speciale spiegels.
De BAR met de speciale livery  :)

En zo zullen er nog wel een paar zijn.

daan

Ik vind de Ferrari niet veel veranderd maar ik vind hem wel de mooiste tot nu toe.

lucp

Op deze foto's zie ik toch 2 verschillende neuzen. De La Rosa in de MP4-21 en Paffett in de interimwagen?
This is my best victory ever : F1 World Champion 2005, Nürburgring 29/05/05
A victory is so much nicer when you have to figth for it : Formal World Champion 2005, Suzuka 09/10/05

Ramses

Er is in Barcelona maar 1 chassis van de MP4-21.

Paffet rijdt dus rond in een interimwagen met een gelimiteerde V10 motor.

Jasper

Bovenhuids is die interimwagen blijkbaar al zo goed als gelijk aan de MP4/21. Waarschijnlijk doen ze met Pafett chassis- en afstellingstests en met De la Rosa motor en betrouwbaarheid en zo.

Mikacouli

Citaat van: Jasper op 24 januari 2006 - 18:06:55
Bovenhuids is die interimwagen blijkbaar al zo goed als gelijk aan de MP4/21. Waarschijnlijk doen ze met Pafett chassis- en afstellingstests en met De la Rosa motor en betrouwbaarheid en zo.

Daar zit je fout. De MP4/20 is er enkel nog maar om de banden te testen. Afstellingswerk op een oude wagen heeft geen zin. ;)
Daarmee dat er ook warmtesensors op de wagen hangen van Paffett. Dit om de temperatuur te meten van de banden. Michelin-bandentestwerk voor Paffett dus...

De La Rosa en vandaag Montoya deden vooral systeemchecks en reden dus ook niet voor tijden. Gewoon controleren of alles werkt. Ik denk dat ze morgen ofzo definitief beginnen met het testen van de wagen.

FerrariMan

Waren er vandaag al problemen?

KVDracer

Kheb eigelijk geen goed oog in de nieuwe Ferrari. Maar mss is dit juist een goed teken, want verleden jaar dacht ek dat het een superwagen was . De spiegels vind ik toch maar raar zenne, mss om beter te zien als hij gedubbeld wordt  ;D

Ferrari 2010

Waarom heb je er geen goed oog in? Te weinig verandering? Op de neus van McLaren na zijn er bij de andere teams ook geen echte radicale veranderingen hé. Trouwens, tegen de eerste GP ziet de wagen er waarschijnlijk togal weer wat anders uit...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

KVDracer

Die spiegels bare me zorge :d

Mikacouli

Citaat van: FerrariMan op 24 januari 2006 - 13:53:52
Citaat van: Mikacouli op 23 januari 2006 - 21:57:16

BTW. McLareis de laatste jaren het enige team die met speciale vertoningen durft te komen.
Dan heb jij toch een slecht geheugen.

De Williams met de speciale vleugel/neus.
De Ferrari met dat ding onder de voorvleugel en nu de speciale spiegels.
De BAR met de speciale livery  :)

En zo zullen er nog wel een paar zijn.

Die neus werd nog tijdens het seizoen veranderd dusja, ze moeten goed zijn he.
Welja, die vleugeltjes was ik vergeten van Ferrari. Maar zoveel nieuwe dingen kwamen er niet van andere teams.

dj Peter

Even ter vergelijking:


Ferrari 248 F1:

Ferrari F2005


Doefie

Vooral achtervleugel, spiegels en sidepods vallen op ... voorts is er niet veel verandering.

McChouffe

Dames en heren, u ziet wat er gebeurt als u het Shell-logo niet wast met Dash!

Blijkbaar ook een extra vleugel op de barge-boards.
Weet iemand wat die ' + ' is naast het Marlboro-logo op de barge-boards (zowel bij de F2005 als de 248 F1).

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.