Nieuwe wagens

Gestart door Jasper, 14 januari 2006 - 16:54:29

« vorige - volgende »

FerrariMan

Citaat van: Doefie op 17 januari 2006 - 18:59:02
maar o wee als je aan de heilige Schumacher zou raken?  ::)
Waarom dat er nu weer bij betrekken? Kleine kinderen doen dat ook vaak, wanneer iemand iets slechts zegt over iets wat ze graag zien, dan doen ze hetzelfde maar dan andersom.

Goed dan kies ik nu ook iemand....

hier komt het dan...


"oeioei, maar owee als we iets verkeerds over Kimi zeggen"

(Hopelijk ziet iedereen in hoe belachelijk het is om iemands favoriet af te breken gewoon maar omdat je eigen favoriet kritiek krijgt.)

Tim C

* Tim C klapt

Komt daar nog es bij dat de favoriet geen kritiek kreeg, maar et team...

Doefie

Zijn weer serieus aan het uitwijken ... ik zei gewoon dat ik het nogal stom vond om u enkel te baseren op een schildering van een wagen om een team meteen de grond in te boren. Trouwens, ik ben begonnen? :

Citaat van: Tim C op 17 januari 2006 - 17:49:15
Citaat van: Doefie op 17 januari 2006 - 17:46:12
Eenvoud siert gaat er een zegswijze...
Racen is voor durvers zegt een andere.

Ik moet dit team dus echt niet meer. De arrogantie, de saaiheid, het geen ballen hebben. Geen wonder dat ze Villeneuve behouden hebben. Zelfs daar hadden ze het lef niet voor.

Vanuit BMW gaat echt niets uit voor me, enorm saai, enorm zakelijk, enorm anti-race spirit...

Nu ja, ik zwijg gewoon in 't vervolg en zal mij maar laten doen zeker ?

bogief1

Mijn favoriet is al jaren BMW, als wagen dan (ik heb nog geen in de garage staan :().
Maar de F1-wagen vind ik toch wel het uiterste van hun gezinswagens.
Nu ja, het moet niet mooi zijn om snel te zijn.
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

bogief1

Eventjes een vraag terloops, is die "10-plaatsen terug-regel" nog van toepassing dit seizoen?
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

Supermariobros

Citaat van: bogief1 op 20 januari 2006 - 19:20:44
Eventjes een vraag terloops, is die "10-plaatsen terug-regel" nog van toepassing dit seizoen?

Yep

dj Peter

De launch van de nieuwe Ferrari komt dichterbij... :D

Mikacouli

De nieuwe McLaren is er. Hij ziet er idd wel heel anders uit. E, vooral de neus blijkt veel veranderd te zijn...

Hamilton MASTER

Ziet er best goed uit...

Wanneer laten ze hem zien met de officiele livery ?



Tim C

Gaan ze die neus nog es proberen?

Mikacouli

Ja, blijkbaar is get toch een goeie neus. Mss dat ze er nu het hele chassis naar gemaakt hebben. Ze trekt idd veel op die van de MP4/19.
Kijk eens naar de sidepods. Zo klein ...
Ook de achterkant is mooi ingepakt.



IVY440

Mja, die neus. Ik ben eens benieuwd. Met de MP4/19B heeft het ook niet veel opgeleverd. Ben dus nu eens benieuwd. Anders wordt enkel Ferrari kanshebber op de titel. (Honda en Toyota zie ik niet in staat, vanwege hun rijders)

Mikacouli

Citaat van: IVY440 op 23 januari 2006 - 11:39:03
Mja, die neus. Ik ben eens benieuwd. Met de MP4/19B heeft het ook niet veel opgeleverd. Ben dus nu eens benieuwd. Anders wordt enkel Ferrari kanshebber op de titel. (Honda en Toyota zie ik niet in staat, vanwege hun rijders)
Eum, en wat dacht je van regerend kampioen Renault? ::)
Nog niet te vroeg juichen! Je maakt veel te snel conclusies.

Wat de neus betreft. Ze zullen wel weten wat ze doen. Anders zouden ze op de MP4/19B ook een andere neus gestoken hebben. Of ze zouden nu toch zeker niet weer op deze neus geopteerd hebben moest ze slecht zijn. Zij weten het beter dan ons.
De wagen ziet er netjes uit. Achteraan mooi gestroomlijnd en ook aan de achtervleugel is er gesleuteld geweest. Blijkbaar heeft de V8 motor ook niet teveel koeling nodig aangezien de kleine airintakes aan de sidepods. We zullen zien wat het brengt van tijden. Het chassis ziet er goed uit en ik ben er ook van overtuigd dat het goed is maar de motor moet meewillen. Dit zal het belangrijkste zijn, samen met de banden...

Tim C

Citaat van: Mikacouli op 23 januari 2006 - 11:54:17
Je maakt veel te snel conclusies.
Sorry als ik die grappig vind ;)

FerrariMan

Wat een lelijke auto  :)