Ik ga naar Chelsea !!!

Gestart door Hamilton MASTER, 14 januari 2006 - 09:33:54

« vorige - volgende »

Hamilton MASTER

Ik ga 9 april naar Chelsea - West Ham kijken !!!

Heb eindelijk tickets kunnen bestellen.
Ik ga er een 3-daagse trip door Londen van maken met als hoogtepunt de match van The Blues in een derby tegen de andere Londense club West Ham.

Heb net bericht gekregen dat ik zeker mag zijn van mijn tickets indien ik vandaag nog geld stort. Heb mijn reservering gedaan via de Belgische supportersclub van Chelsea.

Schitterend gewoon  :D

Nog iemand naar buitenlandse topmatchen gaan kijken ?

Moderatie: geen caps in de topictitel a.u.b.



Supermariobros

Jawadde, ongetwijfeld iets om naar uit te kijken.  Dat wordt een overgetelijke dag, neem zeker je fototoestel mee, kan je hier dan foto's posten.  ;)
Nu ben ik wel een beetje nieuwsgierig, wat betaal je voor ee ticket?

Als kleine jongen droomde ik er altijd van om eens aanwezig te zijn in San Siro. Van buitenlandse clubs is AC mijn favoriet.  :) Toen zei ik bijzelf, later ga ik daar zeker eens naartoe. Heel jammer dat ik nooit geweest ben, had toen ook de mogelijkheid nog niet en nu kan het gezien mijn situatie niet meer.  :'( :'( :'(

Maar ik wens je daar alvast alle plezier, geniet er maar van want je gaat niet iedere week naar Chelsea en post je verhaal dan hier hé.

Hamilton MASTER

Het is schandalig duur eigenlijk ;)

Normaal gezien omdat het een derby is zijn het deze prijzen:
Je MOET member zijn van Chelsea (dit kost £42 per jaar)
Dan kan je tickets kopen. Deze gaan van £40 tot £80 PER ticket.

Ik koop ze via de Belgische supportersclub en ik betaal 90€ per ticket.
Dus ik spaar wel wat uit. Ik heb geen idee waar onze plaatsen zijn maar dat maakt me echt niets uit.

Voor de reis zelf zal het ook ongeveer 300 tot 400 € kosten.
Voor 170 € heb je de Eurostar + 2 nachten hotel.
Daar reken je nog een 150-tal € bij om te eten (enkel ontbijt is in hotel)
Dan zit je al aan 320 €. Je hebt metro-tickets nodig (via touroperator) betaal je ze 10 tot 20 € voor 3 dagen metro rijden.
Dan betaal je nog geld om zaken te gaan bezichtigen? Tussaud's enzo...
Dus ik reken op ongeveer 400 € ... (exclusief de tickets ...)

Dus in totaal een ruime 500 € voor 3 dagen Londen...
Als ik dan m'n kodak vergeet, trek ik alle haren uit m'n hoofd hehe.

Ik zal zeker genoeg foto's nemen. Ik hoop alleen dat we niet te ver zitten in het stadion.
Ik wil spelers herkennen nadien ;)



Hamilton MASTER

Heb m'n tickets  :D

90€ voor een ticket valt eigenlijk nog mee, gezien de normale prijzen en aangezien het een derby is tegen West Ham.

Ik weet wel niet waar ik zal zitten... Hopelijk geen hoektribune...



Supermariobros

90 euro is toch al veel geld hoor, daarvoor mag je toch al een mooie plaats hebben vind ik.

Zorg dat je tegen 9 april je ticket nog weet liggen hé.  ;)

Hamilton MASTER

Citaat van: Supermariobros op 26 januari 2006 - 18:07:25
90 euro is toch al veel geld hoor, daarvoor mag je toch al een mooie plaats hebben vind ik.

Zorg dat je tegen 9 april je ticket nog weet liggen hé.  ;)

Ik krijg het pas 3 weken voor de match opgestuurd... Dat verkleint ook de kans om het kwijt te spelen :P

Het is zelfs op een veilige manier, allemaal via mail geregeld met Belgische supportersclub van Chelsea.



Supermariobros

Het stadion van Chelsea heet toch Stamford Bridge hé of heb ik het verkeerd voor?

razzle_dazzle


Hamilton MASTER

Tijdens de match worden er wel goalen geplaatst en kalklijnen getrokken... ;)


José Mourinho heeft aangegeven dat hij op 9 april wil kampioen worden...
Net op de dag dat ik naar Chelsea ga   ;D



Martin

Van mijn levensdagen zal ik nooit zo veel geld aan voetbalwedstrijd uitgeven.
Maar heel veel plezier. :)

Tim C

Hoe was Chelsea?

Betalen voor 11 en slechts 10 te zien krijgen :p

Jonas

Ma toch, het moet een mooie match geweest zijn, met 10 man nog 4 goals maken  :)
www.f1-geschiedenis.be
----------------
Schumi World Champion in 1994-1995-2000-2001-2002-2003-2004
----------------
But Senna stays the best !!!!

Hamilton MASTER

Er is eerst heel wat aan voorafgegaan...

1 week nadat ik mijn reis had geboekt, werd de supportersclub van Chelsea, waar ik mn tickets bij gekocht had, geschorst.

Ze mochten de tickets niet opsturen en gingen het geld terugstorten. Dit gebeurde zonder fout. Ze hadden niet-leden de bussen laten opvullen en dat was niet naar de zin van Chelsea. Ze werden dus geschorst tot het einde van het seizoen en ik zat dus zonder tickets.


Zaterdagmorgen zag ik op BBC1 Match of the Day dat er nog tickets waren voor Charlton - Everton. Dat was niet ver uit te buurt en ook een premier league match.
Aan de balie konden ze mij niet helpen aan deze tickets maar wél aan die van Chelsea.
Ze kostten wel 80 £ per stuk. Dit is 120 € voor 1 kaartje.
Ik heb ze direct gekocht en het was fantastisch!
Foto's volgen dadelijk ;)



Hamilton MASTER

Ik had wel schrik toen we na 10 minuten 0-1 achter kwamen en 1 minuut later kreeg Maniche rood...
Was twijfelachtig maar je kan er rood voor trekken.
Hier de foto's :)










Chelsea speelde de eerste helft naar de goal waar wij dichtste bij zaten.
De derde laatste foto (denk ik) is waar Drogba net de 1-1 heeft gescoord. 1 minuut later zou Crespo de 1-1 maken waardoor ze weer vertrokken waren voor een mooie overwinning.
Mourinho zei na afloop dat het een van de beste matchen van het seizoen was :)