Lastig (11)

Gestart door Martin, 07 januari 2006 - 10:43:10

« vorige - volgende »

Michel

Op die site staan er meerdere fouten. Herinner u dat van Mario Andretti die de Sebring 12h van 1967, 1970 en 1984 zou moeten gewonnen hebben volgens die site, terwijl hij eigenlijk in 67, 70 en 72 de edities won. Voorzichtigheid is altijd geboden, want een tikfout is snel gemaakt. Daarom vertrouw ik nooit op 1 bron, maar bekijk er altijd zoveel mogelijk: Ulrich Schwab's boeken, The Complete Book en een reeks internetDB's.

Martin

Citaat van: Michel op 08 januari 2006 - 17:54:26
Op die site staan er meerdere fouten. Herinner u dat van Mario Andretti die de Sebring 12h van 1967, 1970 en 1984 zou moeten gewonnen hebben volgens die site, terwijl hij eigenlijk in 67, 70 en 72 de edities won. Voorzichtigheid is altijd geboden, want een tikfout is snel gemaakt. Daarom vertrouw ik nooit op 1 bron, maar bekijk er altijd zoveel mogelijk: Ulrich Schwab's boeken, The Complete Book en een reeks internetDB's.

Bij een volgende vraag ga ik meerdere sites raadplegen.
Ik zat hier fout.

Doefie

Ik gebruik altijd Forix, heb er nog geen enkel foutje in gevonden (en aan het aantal te zien dat die gast bij elkaar heeft verzameld en nog aan het verzamelen is ... )

Stond dus Jan Lammers - Long Beach 1980 - 9. ATS D4-Ford ;)

Citaat van: Michel op 08 januari 2006 - 16:13:08
Over het raceresultaat/opgave vroeg Martin niks naar mijn weten. ;)

Nee weet ik, is er voor de volledigheid bijgezet om zeker te zijn dat we over hetzelfde bezig waren ;)