Wurz bij Williams?

Gestart door bogief1, 01 januari 2006 - 23:00:48

« vorige - volgende »

bogief1

Wurz zou een contract getekend hebben bij Williams als 3e rijder.
Daardoor zal hij meedoen aan de vrijdagse testsessie's tijdens de GP's.

Bron: eurosport -> http://eurosport.com/home/pages/v4/l0/s25/sport_lng0_spo25_sto808318.shtml
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

Blue Shadow

waarom grijpt wurz telkens naast het racezitje  :'( die kerel heeft nogtans talent !!!
iceman 4 world champion

daan

Waarom Williams als die bij McLaren een betere toekomst heeft ???

Jasper

Betere toekomst? Hoezo? Gary Paffett is derde rijder, Pedro de la Rosa heeft nog een contract als testrijder, en ik zie McLaren geen 3 testrijders houden hoor.

daan

Oh, zit het zo. Nee ik dacht dat de la Rosa en Wurz allebei geen contract meer hadden. En als ik eerlijk zou zijn en ik was de baas van McLaren zou ik voor Wurz kiezen. Maarja hij moet zelf kiezen en het ligt anders.
Maar toch vind ik Williams een vage keuze.. het team zal bergafwaarts gaan denk ik.

Jasper

Feit is dat Wurz bij Williams op vrijdag kan rijden. Op deze manier kan hij zichzelf misschien toch nog in de kijker stellen, in tegenstelling tot het testwerk dat hij zou kunnen verrichten bij McLaren.

Ik weet trouwens ook niet zeker of Pedro de la Rosa een contract heeft hoor...

Doefie

Een voordeel dat Würz heeft is zijn ervaring, hij debuteerde in 1997, heeft iets meer dan 50 races gereden en al vijf jaar ervaring bij een topteam. Nu ja, Würz is het bij McLaren ook beu geworden en je weet nooit dat hij dan bij een ander team wél kan racen. Zoals al gezegt, hij kan opvallen in de vijrdagsessie's, plus als er een coureur ziek of geblesseerd geraakt kan hij dan nog altijd invallen, wie weet wat 2007 kan brengen als de ganse startgrid overhoop wordt gegooid...

bogief1

En de voorbije seizoenen heeft de derde rijder vaker mogen invallen bij Williams, mss speelde dit ook in het achterhoofd.
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

Defkes

En Rosberg moet eerst overtuigen, Webber zijn contract loopt af in 2007... Redenen genoeg om naar Williams te trekken :).
'And an enormous gap building before Mika Hakkinen goes through in third position...when I say enormous it's 1.5 seconds' - Murray Walker