Wat zijn jullie goede voornemens?

Gestart door Supermariobros, 24 december 2005 - 18:29:41

« vorige - volgende »

Supermariobros

Het nieuwe jaar komt dichterbij, veel mensen nemen zich voor om in het nieuwe jaar dingen af te leren of juist wel te doen.

Wat zijn jullie goede voornemens voor het nieuwe jaar?

Mikacouli

#1
Euh, niks eig.
Ik heb geen slechte gewoontes. Mss teveel uitgaan maar dat is een eigenschap van jong zijn. Daar zal ik allesinds  niet aankomen...

Voor de rest zou ik niet echt iets weten wat ik anders zou moeten aanpakken.
Gewoon goed presteren op het werk lijkt me al iets... maar dat zou geen verbetering zijn eig aangezien ik al alles geef.

En wat betreft met rokers die willen stoppen met roken, wil ik hen even meedelen dat ze naïef zijn want er zijn er maar weinig die het effectief doen. Ik geloof er allemaal niks van. Ik zie het eerder als de ultieme 'valse' belofte.

Ferrari 2010

Mja, Eric heeft zich er, naar hij zegt, toch aan gehouden hé ;)
Ik heb geen beloften, alles gaat goed, er zijn diengen die ebter kunnen maar ik zou aan men beloften toch alleen maar men voeten vegen dus.
En met wat zouek moeten stoppen? Ik rook niet, ik drink niet, ik gebruik niet...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

FerrariMan

Citaat van: Mikacouli op 24 december 2005 - 20:11:53

En wat betreft met rokers die willen stoppen met roken, wil ik hen even meedelen dat ze naïef zijn want er zijn er maar weinig die het effectief doen. Ik geloof er allemaal niks van. Ik zie het eerder als de ultieme 'valse' belofte.
Geloof je dat zelf? Ik ken tal van personen die elk jaar opnieuw stoppen met roken en het volhouden.

Tim C

Citaat van: Mikacouli op 24 december 2005 - 20:11:53
En wat betreft met rokers die willen stoppen met roken, wil ik hen even meedelen dat ze naïef zijn want er zijn er maar weinig die het effectief doen. Ik geloof er allemaal niks van. Ik zie het eerder als de ultieme 'valse' belofte.
Was ik maar sinds 2 juli gestopt, hey wacht even, ik ben sinds 2 juli gestopt.  ::)

Maar toch bedankt voor je mening...

Martin

Ik blijf lekker roken in 2006.
Ik blijf lekker mijn biertje drinken in 2006.
Ik blijf lekker neuken met vreemde vrouwen in 2006.
Ik blijf lekker (ongezond) eten in 2006.
Ik blijf lekker te weinig slapen (werkdagen) in 2006.
Ik blijf lekker lang slapen in de weekends in 2006.
Dus ook voor 2006 lekker geen goede voornemens.
Ik blijf gewoon lekker leven.
Haal ik 2007 niet, dan maar niet.
Ik ga mijn leven niet veranderen.


The REAL BUTTON Freak

Citaat van: FerrariMan op 24 december 2005 - 23:56:02
Citaat van: Mikacouli op 24 december 2005 - 20:11:53

En wat betreft met rokers die willen stoppen met roken, wil ik hen even meedelen dat ze naïef zijn want er zijn er maar weinig die het effectief doen. Ik geloof er allemaal niks van. Ik zie het eerder als de ultieme 'valse' belofte.
Geloof je dat zelf? Ik ken tal van personen die elk jaar opnieuw stoppen met roken en het volhouden.

waar wil ik mij dus bij aansluiten.

Ik zelf heb ook geen voornemens. Desteny will show me the way, of zoiets.

Doefie

Mijn voornemens? Geen goede voornemens maken, ik kom die toch nooit na. Ik verander niet omwille een stomme jaarswisseling...

Citaat van: FerrariMan op 24 december 2005 - 23:56:02
Citaat van: Mikacouli op 24 december 2005 - 20:11:53

En wat betreft met rokers die willen stoppen met roken, wil ik hen even meedelen dat ze naïef zijn want er zijn er maar weinig die het effectief doen. Ik geloof er allemaal niks van. Ik zie het eerder als de ultieme 'valse' belofte.
Geloof je dat zelf? Ik ken tal van personen die elk jaar opnieuw stoppen met roken en het volhouden.

Elk jaar opnieuw stoppen? Dan houden ze het toch niet vol?  ;D :D

Mikacouli

Citaat van: FerrariMan op 24 december 2005 - 23:56:02
Citaat van: Mikacouli op 24 december 2005 - 20:11:53

En wat betreft met rokers die willen stoppen met roken, wil ik hen even meedelen dat ze naïef zijn want er zijn er maar weinig die het effectief doen. Ik geloof er allemaal niks van. Ik zie het eerder als de ultieme 'valse' belofte.
Geloof je dat zelf? Ik ken tal van personen die elk jaar opnieuw stoppen met roken en het volhouden.

Ik ken er nogtans genoeg die het na een maand opgaven. 1 er van ligt al onder de  grond. Beginnen met roken is het domste wat een mens kan doen. Ik ben dan ook een hevige anti-roker.
Elk jaar sterven er in Belgie 10000 mensen aan passief roken. zegt genoeg...

Tim C

Citaat van: Mikacouli op 25 december 2005 - 12:26:49
Ik ben dan ook een hevige anti-roker.
Ik dacht al dat je deel uitmaakte van dat clubje heksenjagers..

daan

Tja.. goede voornemens. Als je iets wil beteren moet je daar gelijk mee beginnen en niet uitstellen tot het volgende jaar want dat ga je blijven doen...

Mikacouli

Citaat van: Tim C op 25 december 2005 - 12:33:41
Citaat van: Mikacouli op 25 december 2005 - 12:26:49
Ik ben dan ook een hevige anti-roker.
Ik dacht al dat je deel uitmaakte van dat clubje heksenjagers..

Tsss, ik heb al genoeg dingen meegemaakt en gezien wat sigaretten kunnen doen. Ik heb mijn redenen. Maar jij bent dan ook een fervente roker wss aan je houding te zien.

Tim C

Ben je blind of heb jehet stuk waar ik zeg dat ik al een half jaar gestopt ben overgeslagen?

Mikacouli

Citaat van: Tim C op 25 december 2005 - 13:57:56
Ben je blind of heb jehet stuk waar ik zeg dat ik al een half jaar gestopt ben overgeslagen?

Kan me niet veel schelen. Je bent er allesinds niet tegen.

Back on topic!

Tim C

Citaat van: Mikacouli op 25 december 2005 - 14:53:00
Kan me niet veel schelen. Je bent er allesinds niet tegen.
Ik ben tegen de heksenjacht die er op wordt gemaakt...