De geruchtenmolen voor 2007! Nu al.

Gestart door RadioActiveMan, 26 december 2005 - 00:14:07

« vorige - volgende »

Doefie

Citaat van: Martin op 26 december 2005 - 21:53:45
En voor 'Us Joske', 70% kans voor een stoeltje in 2007 of tweede helft 2006.

Aaaaaaaaaah, is 3 nog niet genoeg ??? Derbij, Jos zien we niet meer terug. Teams concentreren zich nu op Albers, Doornbos en ook nog Pastorelli. Verstappen zit goed waar 'm nu zit (en nee, dat is voor eens niet de grindbak ;D).

bmwracing

ja ik heb het al eerder gezegd kimi raikkonen naar ferrari schumacher stopt maar blijft wel met een hoge functie bij ferrari en montoya trekt naar red bull :)

Supermariobros

Citaat van: bmwracing op 27 december 2005 - 11:20:54
ja ik heb het al eerder gezegd kimi raikkonen naar ferrari schumacher stopt maar blijft wel met een hoge functie bij ferrari en montoya trekt naar red bull :)

Geen leestekens geleerd op school?  ::)

Ferrari 2010

Citaat van: Supermariobros op 27 december 2005 - 11:26:43
Citaat van: bmwracing op 27 december 2005 - 11:20:54
ja ik heb het al eerder gezegd kimi raikkonen naar ferrari schumacher stopt maar blijft wel met een hoge functie bij ferrari en montoya trekt naar red bull :)

Geen leestekens geleerd op school? ::)
Ik denk het niet, en hij is écht hardleers ::)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

McChouffe

Citaat van: Schumi 2005 op 27 december 2005 - 11:50:55
Citaat van: Supermariobros op 27 december 2005 - 11:26:43
Citaat van: bmwracing op 27 december 2005 - 11:20:54
ja ik heb het al eerder gezegd kimi raikkonen naar ferrari schumacher stopt maar blijft wel met een hoge functie bij ferrari en montoya trekt naar red bull :)

Geen leestekens geleerd op school? ::)
Ik denk het niet, en hij is écht hardleers ::)

als we dat nu eens allemaal zouden doen zoiets maakt het forum toch vele uitdagender en typt trouwens rapper maar dan weer moeilijker te lezen voor de lezer maar uiteindelijk is dat dan weer niet mijn probleem maar wel dat van diegene die geïnteresseerd zou zijn in wat ik te zeggen heb iedereen is dan toch content of heb ik het dan verkeerd
;)

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Jasper

ja je hebt het verkeerd want als je niet verstaanbaar bent slaat iedereen toch je posts over zodat je alleen maar jezelf afsluit van de rest van de gebruikers waardoor je het toch maar een saaie boel gaat vinden op de duur denk ik snap je

Doefie

Om het met de woorden van Dr.Evil te zeggen: ... right

Ferrari 2010

Citaat van: Doefie op 27 december 2005 - 17:58:34
Om het met de woorden van Dr.Evil te zeggen: ... right
doefie wat doe je nu je gebruikt leestekens dat mag niet zo is het helemaal niet overzichteleijk meer
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Doefie

Citaat van: Schumi 2005 op 27 december 2005 - 18:00:30
Citaat van: Doefie op 27 december 2005 - 17:58:34
Om het met de woorden van Dr.Evil te zeggen: ... right
doefie wat doe je nu je gebruikt leestekens dat mag niet zo is het helemaal niet overzichteleijk meer

dankuntgeevengoedzondereenspatiegaanschrijvenwantjaeenspatieisookeenleestekenhe

Ferrari 2010

jadaswaarendankunnezenogeentoetvanhettoetsenbordhalenenwordthettoetesenbordgoedkopergoedeuitvindingdoefie
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Mikacouli


Doefie