Wat zijn jou droomkleuren voor een F1 bolide ?

Gestart door Blue Shadow, 04 januari 2006 - 14:42:40

« vorige - volgende »

Doefie

Mooi gedaan :)

Heb zelf ook wat zitten tekenen in paint:


[verwijderd door de admin]

Supermariobros

De McLaren van afgelopen seizoen, dit vond ik toch de mooiste wagen van het veld.

Ferrari 2010

Eigenlijk zijn we wat off-topic aan het gaan ;D ;D ;D Met al die mooiste wagens van het veld, het gaat om je eigen droomwagen ;) In mijn droomwagen zit in ieder geval veel rood. @ ferrariman, sorry, maar ik vindt die van jouw oerlelijk!
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

McChouffe

Citaat van: FerrariMan op 05 januari 2006 - 15:44:17
Dit is trouwens ook één van mijn favo kleuren, zoals de Player Special destijds, deze heb ik zelf wat in elkaar gestoken voor mijn GP3:

[afbeelding]


Netjes  :)

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

FerrariMan

Citaat van: Schumi 2006 op 05 januari 2006 - 20:22:55
Eigenlijk zijn we wat off-topic aan het gaan ;D ;D ;D Met al die mooiste wagens van het veld, het gaat om je eigen droomwagen ;) In mijn droomwagen zit in ieder geval veel rood. @ ferrariman, sorry, maar ik vindt die van jouw oerlelijk!
Alé nu, rare smaak  ;)

Blue Shadow

Er werd gezegd dat crome in de wagens onmogelijk zou zijn omdat het dan moeilijk zou zijn om foto's te nemen en dat dit slecht zou zijn voor de sponsering.
Maar in trulli zijn helm zit er heel veel crome en op elke foto is die goed herkenbaar.
Hier en daar een beetje crome in de wagen zou een toffe combinatie maken met mat-zwart en zou waarschijnlijk wel niet op de cameralens terugkaatsen. Of toch ??? :-\
iceman 4 world champion

Mikacouli

Ik had het over een wagen volledig in crome gespoten. Dat zou onbegonnen werk zijn.
En als ik foto's neem dan neem ik die van Trulli het minst graag omdat die niet makkelijk is als er zonlicht opzit. Is er weinig zon dan valt dat goed mee.

Deze foto ik ik vorig jaar getrokken en je kan zien dat er toch wat zonlicht op zit. Gelukkig zorgde de enginecover nog wat voor schaduw. Maar moest een wagen volledig crome zijn dan denk ik dat de fotografen zelfs weinig moeite zouden doen om die wagen te fotograferen.
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto=IP4G68VY

Jasper

"De grote versie van deze foto kan niet gedeeplinked worden." ;)

Ik vraag mij eigenlijk af of chromé-wagens wel toegestaan zijn. In België op de openbare weg mag het in ieder geval niet. In de F1 ligt dat misschien anders...

Mikacouli

oops, deze mss http://www.mijnalbum.nl/Foto=IP4G68VY

Nja en ik denk niet dat het enkel moeilijk is voor de fotografen maar ook voor de rijders zelf. Als er daar veel zonlicht opzit kan dat de rijders blenderen. Het kan mooi zijn, maar het is overbodig.

Sinister -D-

Chromé lak is te zwaar. Net zoals in het begin van de Jaguar periode de british-racing-green lak te zwaar was. Hoe Jaguar dat nu uiteindelijk heeft aangepakt weet ik niet. Laten zitten of een andere type lak gekozen. Maar toendertijd was er sprake dat ze zelfs 't groene niet wilde gaan gebruiken ivm het gewicht. Met chromé is 't 't zelfde.

phil69

#40
Citaat van: Raikkie op 04 januari 2006 - 22:10:15
Citaat van: Phil69 op 04 januari 2006 - 15:05:50
Een roze wagen met een vrouw als piloot, das pas een droom ;D
Goh ja een roze wagen  :D dan rij ik wel  :P en dan komt je droom ineens uit  ;)

Ja,  :)
dan rij jij in die roze wagen en komt mijn droom uit. Dan kom ik je overal tegemoet om je te bewonderen en te steunen, dan neem ik zelf plaats in een appelblauwzeegroene wagen en help ik je als teamgenoot naar de titel door de rest op te houden voor je, het word grote liefde tussen ons.
en dan gaan we veel kleine roze wagentjes kopen.
hmmmmmmmm...

i think im in love