Alonso naar McLaren in 2007

Gestart door kenny, 19 december 2005 - 12:07:48

« vorige - volgende »

Hamilton MASTER

Als je Montoya vergelijkt met Sato, is het duidelijk wie zélf de brokken maakt en wie niet...

Sato crasht tegen alles wat hij wil voorbijsteken terwijl Montoya aangereden wordt en dergelijke.

Ik denk niet dat Montoya veel schuld treft. Hij kon een paar punten meer pakken, maar laten we volgend jaar afwachten.

Als je in het team zit met een superpiloot als Kimi is het erg moeilijk om vergelijkingen niet in het nadeel van Montoya te laten beslechten. Je hebt immers altijd een 'goede' en een 'slechte' piloot...



The Iceman

Ik heb niet gezegd dat Montoya een 'slechte' piloot is. Ik heb in een vorige topic, weet al niet meer dewelke, enkel vermeld dat hij veel punten heeft laten liggen voor het team door stommiteiten die hij enkel en alleen aan zichzelf te wijten heeft.
Ben benieuwd wat de Colombiaan in 2006 laat zien !

Jasper

Welke stommiteiten heeft hij alleen maar aan zichzelf te wijten, vraag ik me dan af? Canada is een mogelijke, daar verliest McLaren 8 punten, maar daar winnen ze de constructeurstitel nog niet mee.

FerrariMan

Citaat van: Jasper op 13 januari 2006 - 20:59:10
Welke stommiteiten heeft hij alleen maar aan zichzelf te wijten, vraag ik me dan af? Canada is een mogelijke, daar verliest McLaren 8 punten, maar daar winnen ze de constructeurstitel nog niet mee.
...zijn blessure misschien?  :)

Jasper

Blessures kunnen nu eenmaal voorvallen, Kim Clijsters heeft zich ook gebleseerd in de opwarming voor een match. "Schumacher had ook zijn benen maar niet moeten breken, dan had hij de titel wel gewonnen" is een uitspraak die je ook zou kunnen doen, maar ik vind dus niet dat het zo is hé (ook al omdat er een technisch defect was). ;)

The REAL BUTTON Freak

De blessure van Montoya licht wel anders dan die van Clijsters en Schumacher. Montoya heeft zich geblesseerd tijdens een activiteit buiten de F1 wereld, of wat ook met de sport te maken kon hebben..

Hamilton MASTER

Akkoord maar ze kunnen moeilijk in een bokaal blijven zitten en helemaal niets meer doen.

Blessures zijn een risico voor iedereen maar speciaal voor sportmensen.
Of deze blessure nu wordt opgelopen door van de trap te lopen of door tennis maakt niet veel uit.

Herinner je dat Santiago Canizares (doelman van Valencia) niet mee kon met Spanje naar het EK 2000 omdat hij een flesje parfum liet vallen op zijn teen... Teen gebroken en daar ging het EK...

Blessures loeren altijd om de hoek, als je met alles moet opletten wat je doet en hoe je het doet, wordt je paranoïde en schizofreen denk ik...
Gewoon fun maken en hopen dat er niets gebeurt is wat Montoya deed. Nu heeft hij eens pech. Wie weet hoe vaak hij al tennis speelde en er nog nooit iets gebeurde.



Doefie

Citaat van: Raikkonen MASTER op 20 januari 2006 - 09:25:02
Blessures loeren altijd om de hoek, als je met alles moet opletten wat je doet en hoe je het doet, wordt je paranoïde en schizofreen denk ik...

Heb je altijd iemand om tegen te spreken :D