Alonso naar McLaren in 2007

Gestart door kenny, 19 december 2005 - 12:07:48

« vorige - volgende »

Ferrari 2010

#15
Je zou er heel tevreden mee zijn, maar is het wel verstandig om een duo als Kimi-fernando te maken, Mikacouli? Ik denk het niet. Als ze wat even sterk zijn moeten ze telkens de punten verdelen, als er dan iemand anders in slaagt om constant 2de te finishen wordty nog Kimi nog Fernando WK.

Maar het verbaast me wel, dit contract. Onlangs las ik ergens nog dat hij zij dat er nog een jaar tijd is om te beslissen. En waarom kondigt McLaren het weeral zo vroeg aan? is al zoals bij Montoya. Ik vindt het maar raar.

En dan Renault die misschien de F1, wat gaan we nog krijgen. Nu wordt het wel heel spannend op de rijdersmarkt. Ik hoop dat Schumi er dit jaar gewoon nog een WCT bijdoet en dan zijn keuze maakt. misschien is het best voor hem om nu te stoppen. Anders wordt het voor Kimi trouwens wel moeilijk, als McLaren nu al Alonso heeft aangesteld, en waarschijnlijk Monoya zal houden (ik betwijfel het dat Kimi het niet stilaan beu wordt).

Ik denk dat de contracten voor de topteams in 2007 weleens heel vroeg beslist kunnen worden.

Maar waarom wil renault er nu mee kappen? Ik bedoel, ze zitten net een hoop young driver programma's op te starten en dan kappen ze er nu mss ineens mee? :-\
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

daan

Briatore was Alonso z'n manager toch? Of is dat al afgelopen na 2006. Het lijkt me niet dat Briatore hem laat gaan om naar de grootste rivaal van 2005 te laten gaan, maja kan ook wel zo zijn. Maar waarom zou Renault er mee stoppen, toch zonde? Ze zijn goed bezig. Vind het sowieso jammer dan Alonso naar McLaren gaat.

Ik hoop dan toch echt dan Montoya wegmoet, maar dat lijkt me raar als die er dan pas 2 jaar op heeft zitten bij een team. Ik hoop ook niet dat Kimi naar Ferrari gaat. Dat zou ik echt niet mooi vinden ???

Maarja we zien het allemaal wel in 2007, maar ik vind het geen mooie zaak en ik zou het zeker niet mooi vinden als Kimi bij Ferrari gaat rijden :-[

Ferrari 2010

Citaat van: Daan op 19 december 2005 - 18:02:41
Briatore was Alonso z'n manager toch? Of is dat al afgelopen na 2006. Het lijkt me niet dat Briatore hem laat gaan om naar de grootste rivaal van 2005 te laten gaan, maja kan ook wel zo zijn. Maar waarom zou Renault er mee stoppen, toch zonde? Ze zijn goed bezig. Vind het sowieso jammer dan Alonso naar McLaren gaat.

Ik hoop dan toch echt dan Montoya wegmoet, maar dat lijkt me raar als die er dan pas 2 jaar op heeft zitten bij een team. Ik hoop ook niet dat Kimi naar Ferrari gaat. Dat zou ik echt niet mooi vinden ???

Maarja we zien het allemaal wel in 2007, maar ik vind het geen mooie zaak en ik zou het zeker niet mooi vinden als Kimi bij Ferrari gaat rijden :-[
Mja, manager of niet, die beslist Fernando's leven nog niet hé. Als fernando bij McLaren wilt rijden moet Briatore daarvoor proberen te zorgen veronderstel ik.

Ik zie Kimi graag bij Ferrari komen, hij heeft naar mijn mening al heel wat laten zien.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

McChouffe

#18
Een interessante verrassing  :)

Eerlijk gezegd maakt het mij niet zoveel uit wie in 2007 voor de Scuderia rijdt. Zolang hij (zij?) maar races wint.
De optie Schumacher - Raikkonen is wel interessant  :)

Ik vraag me trouwens af wat de reden van de overstap is. Renault lijkt me toch in betere papieren te zitten dan McLaren. Ze zijn WK, hebben een sterk team en McLaren is niet Newey kwijt. Tenzij ze er natuurlijk echt mee stoppen in 2007.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

The Iceman

Kimi heeft zelf de kaarten in handen voor 2007. Is de wagen goed, blijft hij bij Mclaren en kan Montoya opkrassen die eerlijk gezegd de verwachtingen niet heeft kunnen waarmaken in 2005 en veel punten cadeau heeft gegeven aan de concurrentie met zijn stommiteiten ( sorry maar ik blijf erbij ) en dat weet Ron Dennis ook. Is de wagen slecht of niet betrouwbaar, dan vermoed ik dat hij richting Maranello trekt waar ze hem met open armen zullen ontvangen. Ron heeft liever Kimi en Alonso in zijn team dan Alonso en Montoya. Mijn voorgevoel is dat Schumacher stopt na het seizoen 2006 en Kimi naar Ferrari trekt  :'( :'( :'( . Het vrije plaatsje van Alonso bij Renault zal wel worden ingenomen door Heiki Kovalainen. 

Roel

pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff,

hoe moet ik nu naar de F1 zien, het team dat je in je hart houdt haalt een rijder binnen die ik niet kan zien, F1 volgen wordt geen pretje meer...
En mensen die denken dat Kimi nu nog bij Mclaren blijft... don't think so.
Ik heb het al gezegd, Mclaren zal wel bergaf gaan vanaf nu...
God save Mclaren

The Iceman

Citaat van: Roel op 19 december 2005 - 19:05:35
pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff,
Ik heb het al gezegd, Mclaren zal wel bergaf gaan vanaf nu...
Als Montoya de kar moet trekken wel ja !  :-\

razzle_dazzle

Hehe toch wel ironisch na al die toestanden van vorig seizoen, you guys better start loving the Spanjard  ;). Een duo Montoya-Alonso lijkt me eerlijk gezegd maar niks, twee koppigaards bij elkaar. Voor mij mag Kimi bij Mclaren blijven, zodat Schumacher nog wat langer doordoet. Dan krijgen we pas een leuke strijd!

Alonso-Raikkonen tegen Schumacher en Massa: Oeh Yeah! 8)

Supermariobros

Pfff, Alonso bij McLaren, ik had zoiets liever niet gezien maar het is nu zo.

Volgens mij zijn dit de rijdersduo's voor 2007: McLaren, Alonso en Montoya en Ferrari, Massa en Raikkonen. De geruchten gaan al een tijdje de ronde en waar rook is, is vuur.  :-\

Als het nieuws bevestigd zou worden van Raikkonen die naar Ferrari vertrekt zal het voor mij zeker geen verrassing zijn, maar ik ga er wel slecht van slapen.

Manuel

#24
ik ga er niet goed van zijn als kimi naar ferrari trekt :-[ we kunnen alleen maar bidden dat hij bij McLaren blijft

FerrariMan

Citaat van: Iceman1986 op 19 december 2005 - 20:06:57
ik ga er niet goed van zijn als kimi naar ferrari trekt :-[ we kunnen alleen maar bidden dat hij bij McLaren blijft
Ik bid alvast mee.  :)

Jasper

Ik hoop gewoon dat Kimi nooit in het team van Todt komt te zitten. Als Todt niet meer de teambaas van Ferrari is, heb ik er geen enkel probleem mee.

Ximi

Citaat van: FerrariMan op 19 december 2005 - 20:20:00
Citaat van: Iceman1986 op 19 december 2005 - 20:06:57
ik ga er niet goed van zijn als kimi naar ferrari trekt :-[ we kunnen alleen maar bidden dat hij bij McLaren blijft
Ik bid alvast mee.  :)
Laat ons bidden,

Onze Kimi die in de F1 zijt, geheiligd zij Uw team.
Uw mp4-21 kome, Uw wil blijven bij McLaren als in de hemel.
Geef ons V8 ons maandelijks vuur
en vergeef Mercedes zijn schulden,
Gelijk ook wij vergeven aan Fernando.
En leid ons niet tot Ferrari, maar blijf bij McLaren.
Amen.
Official Website Kimi Raikkonen  Official Website Team Mclaren Mercedes
Kimi's new playmobil: the mp4-20 :twisted:

Hamilton MASTER

Inderdaad van een verrassing gesproken.
Het zal inderdaad afwachten worden, maar ik zie Alonso goed passen bij McLaren.

Mocht Kimi blijven, zou dat geen probleem opleveren denk ik.

Alles hangt af van Schumacher. Als hij nog bij Ferrari wil rijden en er een paar jaar bij doet, zal Ferrari alles doen om MS wereldkampioen te maken en Massa voor te bereiden op de wereldtitel.

Mocht Schumacher stoppen, is Ferrari inderdaad kandidaat nr 1 om Raikkonen over te nemen.

Vraagje: Zou Kovalainen niet in de F1 willen? Hij is al 2 seizoenen héél sterk bezig! En wie wil er na Hakkinen en Raikkonen niet nog een Fins race-talent ?
Kovalainen en Alonso bij de Mac's in 2007, zou schitterend zijn !



Doefie

Citaat van: Raikkonen MASTER op 19 december 2005 - 20:25:30
Vraagje: Zou Kovalainen niet in de F1 willen? Hij is al 2 seizoenen héél sterk bezig! En wie wil er na Hakkinen en Raikkonen niet nog een Fins race-talent ?
Kovalainen en Alonso bij de Mac's in 2007, zou schitterend zijn !

Nee totaal niet, hij blijft veel liever in de klassen zo net onder de Formule 1 rijden ;D
Kovalainen is sterk bezig, al geruime tijd, maar zo zijn er nog wel meerdere he ;) Franck Montagny was ook sterk bezig, Pizzonia, Würz, ...