Wat doen jullie met de feestdagen?

Gestart door Supermariobros, 19 december 2005 - 11:02:31

« vorige - volgende »

Supermariobros

Zondag is het zover: Kerstmis en de week daarop zijn we al in 2006. De feestdagen staan dus voor de deur.

Even polsen bij jullie, hoe de feestdagen doorgebracht worden. De vraag luidt dus: Wat doen jullie met al dit feestgedruis?

Kerstavond: gewoon op het gemakje thuis
Kerstdag: brengen we zoals gewoonlijk door bij mijn ouders
Op oudejaarsavond blijven we traditiegetrouw ook thuis en op het gemak een lekker happje eten, op nieuwjaarsdag trekken we opnieuw met de ganse kliek naar mijn ouders. Mijn eindejaarsfeesten verlopen dus vrij kalm.  :)

Jasper

Kerstavond is het familiefeest aan vaderskant, Kerstdag is het gaan eten met familie aan moederskant en 's avonds thuis nog wat rustig zitten.

Mijn verjaardag dan (8)) is het gewoon thuisblijven en waarschijnlijk pizza laten brengen of zo.

Met oudejaarsavond hebben we een fuifzaal afgehuurd waar we met een dertigtal mensen zullen zijn, en met Nieuwjaar is het dan lang uitslapen en later de familieronde doen.

razzle_dazzle

Kerstavond breng ik traditioneelgetrouw door bij mijn oma en opa in West-Vlaanderen, kwestie van ook wat aan ontwikkelingshulp te doen hé  ;). Daar wordt goed gevreten en op kerstdag keer ik dan terug naar huis rond tegen de avond aan, waarna ik samen met enkele vrienden nog een stapje in de wereld ga zetten.
Op oudejaarsavond ga ik eerst een fondue-avondje houden met vrienden erna op stap tot in de vroege uurtjes. En op 1 januari tenslotte, moet ik bij mijn andere grootouders gaan eten.

En tussendoor verjaart mijn vriendin ook nog, dus dat zal ook nog een feestje worden + de nodige koopjes gaan doen hé  ;).

Ramses

Op Kerstavond gezellig thuis eten. Op Kerstdag zelf naar de grootouders.
Op 2e Kerstdag vertrek ik naar de Ardennen tot de 31e 's middags. 's Avonds dan eens goed uit de bol gaan op New Year in style in Gent, om op 1 januari fris en monter nieuwjaarswensen uit te delen aan de familie. :)

Jasper

Citaat van: Razzle_dazzle op 19 december 2005 - 19:56:29
Kerstavond breng ik traditioneelgetrouw door bij mijn oma en opa in West-Vlaanderen, kwestie van ook wat aan ontwikkelingshulp te doen hé ;). Daar wordt goed gevreten

Dat noemt zich een onwikkelingshelper, gaat daar de boel leegvreten. Precies een kolonialist! ;D

Hamilton MASTER

Kerstavond bij de oudjes thuis...

Kerstdag eerst wandeling met familie van mn moeders kant. (In Brussel)
Nadien met de auto naar Hasselt om daar 's middags te eten bij familie van mn vriendin.

Nadien met de auto naar Brussel om daar terug af te sluiten.


Met oudjaar gaan we met 15 man op kot de boel op stelten zetten. Lekkere gourmet eten en nadien de oude markt afgaan ;)



daan

Kerst gaan we naar de familie, ik weet niet meer precies hoe of wat

Met oud en nieuw gaan we met een groep van 20 lui overdag beetje niks doen en n beetje bier drinken en 's avonds naar een groot feest op het strand. Heb er al zin in :D

Doefie

Eerst verjaardag vieren donderdag ;)

24ste december bij familie langs vader's kant, dan derna nog wat in jeugdhuis zitten
25ste december bij familie langs moeder's kant
dan in de week nog een verjaardag vieren
31 december nieuwjaar vieren met gourmet in het jeugdhuis
1 januari (voormiddag) familie langs vader's kant
1 januari (namiddag) familie langs moeder's kant

de maanden erna: veel sporten om al die extra kilo's weer weg te krijgen (op één week tijd 4x een 5-gangenmenu ofzo  :-\)

Mikacouli

Kerstavond gezellig thuis blijven met de familie.
Met kerstdag op familiebezoek.
Met oudjeaarsavond uitzetten in de revolution in ingelmunster tot 11 u smorgens, thuis komen, aan tafel schuiven, eten en dan terug familiebezoek wss.

Ferrari 2010

kerstavond: thuis
kerst: thuis
2de kerstdag: thuis
nieuwjaar: thuis
laatste zondag van de verlof: kerstfeest bij menen bompa
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Doefie

"Oma, de kalkoen smaakt weer lekker dit jaar he"
"Ja, maar 'k heb ze helemaal alleen mogen klaarmaken, den bompa lag weer met zijn lui pens in de zetel..."
"Heela heela. Ik heb wel de truffels en de groenten langs haar gat derin gestopt. Gij moest ze alleen nog dood doen en in den oven stoppen."

(citaat van Urbanus ;D ;D ;D)

Alan Blues


Supermariobros


Alan Blues

Nee, dat laatste laat ik liever achterwege...  :D

daan

Haha, mja is altijd te proberen he als je de hele dag al bezig bent ;D