vodafone wordt titelsponser McLaren

Gestart door Manuel, 14 december 2005 - 18:39:04

« vorige - volgende »

lieven

of ze willen kimi en ja kimi gaat nu naast den fernando rijden en voila voda is er :)

McChouffe

Misschien moest de Ferrari oranje worden ;)

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Tim C

Citaat van: mike op 15 januari 2006 - 20:37:24
Raar. Vodafone wilde blijven, maar Maranello was niet in staat ze te houden.? ???  En dat terwijl in die relatie Vodafone de leverancier van centen was en zou zijn en Ferrari die van publiciteit?  ???

Wat wilde Vodafone dan extra krijgen dat de Rooien niet konden geven en de grijzen wel? Toch geen garanties op een titel, zeker...  ;) Zouden ze misschien geeist hebben dat Ferrari ook on een andere tak van de autosport actief zou worden, waar Vodafone dan zijn huidige engagementen zou opgezegd hebben om Ferrari te gaan steunen (DTM, anyone)?

Of er moet een conflict geweest zijn rond co-sponsors. 't Zal wel wel een van die laatste zijn, zeker...
Vodafone wou titelsponsor worden, maar Ferrari heeft een contract met Marlboro...

FerrariMan

Citaat van: mike op 15 januari 2006 - 20:37:24
Citaat van: FerrariMan op 15 januari 2006 - 19:53:46
Jean Todt:
Citaat"Unfortunately, we had to accept the departure of Vodafone, because Vodafone wanted to stay with Ferrari but we could not keep Vodafone with Ferrari and we're going to announce, in the next few days, some further agreements that have been reached. But I insist that I've read on many many occasions that Ferrari was financially in dire straits and we might not be able to support our programmes in the future. Well, all this is false and does not correspond to reality, to the truth.

Volgens mij gaat er iets onverwachts gebeuren.

Raar. Vodafone wilde blijven, maar Maranello was niet in staat ze te houden.? ???  En dat terwijl in die relatie Vodafone de leverancier van centen was en zou zijn en Ferrari die van publiciteit?  ???

Wat wilde Vodafone dan extra krijgen dat de Rooien niet konden geven en de grijzen wel? Toch geen garanties op een titel, zeker...  ;) Zouden ze misschien geeist hebben dat Ferrari ook on een andere tak van de autosport actief zou worden, waar Vodafone dan zijn huidige engagementen zou opgezegd hebben om Ferrari te gaan steunen (DTM, anyone)?

Of er moet een conflict geweest zijn rond co-sponsors. 't Zal wel wel een van die laatste zijn, zeker...

Logischer lijkt mij dat Ferrari een nieuwe grote deal heeft en Vodafone het daarom mocht aftrappen.

Ferrari 2010

Mij lijkt de sugestie van Tim heel realistisch ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

FerrariMan


Tim C


Ferrari 2010

Misschien de vraag-het-alice? Ik zou het begod ni weten :-\
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

FerrariMan

#53
Volgens velen de nieuwe aankomende hoofdsponsor van Ferrari, een Italiaans telecombedrijf.

Ben benieuwd wat ervan aan is.

cyn-cyn

hoop het niet want wil geen tweede ferrari >:(

FerrariMan

Citaat van: cyn-cyn op 19 januari 2006 - 16:21:55
hoop het niet want wil geen tweede ferrari >:(
Dat is nogal logisch wat je daar zegt...

Ferrari 2010

Citaat van: cyn-cyn op 19 januari 2006 - 16:21:55
hoop het niet want wil geen tweede ferrari >:(
hu? Die reactie snap ik niet. 2de ferrari?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

FerrariMan

Citaat van: Schumi 2006 op 19 januari 2006 - 18:40:18
Citaat van: cyn-cyn op 19 januari 2006 - 16:21:55
hoop het niet want wil geen tweede ferrari >:(
hu? Die reactie snap ik niet. 2de ferrari?
Ja knikken en lachen  ;)


cyn-cyn

goh real freak jij bent zeker de leukste thuis hahaha :-X