vodafone wordt titelsponser McLaren

Gestart door Manuel, 14 december 2005 - 18:39:04

« vorige - volgende »

Ferrari 2010

Die T-shirts mooi? Ik vind het precies allemaal homo's :-\ (Niet dat ik daar iets tegen heb, ik vind de kleuren alleen niet mooi)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Doefie

Citaat van: Schumi 2005 op 18 december 2005 - 13:58:43
Die T-shirts mooi? Ik vind het precies allemaal homo's :-\ (Niet dat ik daar iets tegen heb, ik vind de kleuren alleen niet mooi)

Zijn gewoon zwarte t-shirts  ;D

Jasper

Ik denk dat Schumi 2005 niet wist dat je kleurenblind bent. :P

Manuel

De t-shirts zijn zwart met orange, voor die het nog niet wisten. ;)

Jasper


FerrariMan



Ferrari 2010

Citaat van: Daan op 19 december 2005 - 17:55:24
http://www.f1racing.nl/nl/photolarge.php?photoID=51275&catID=13

mooi dus :P
Ja, zo Kimi voor een ferrari-truck, inderdaad mooi 8)
Alleen spijtig van dat McLaren T-shirt, achjah, over een jaar is het waarschijnlijk anders :P
Ik vindt de overgang in de T-shirts niet mooi, en Doefie, ze zijn niet gewoon zwart, ze waren dat, maar zijn het niet meer. Begrepen? NIET. Ok :P
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Het zouden nog wel goeie t-shirts zijn voor Flavio Briatore. Met dat zwart onder de oksels. Dan vallen zijn degoutante okselvijvers niet meer zo op. ;D

Manuel

Citaat van: Jasper op 19 december 2005 - 19:31:35
Het zouden nog wel goeie t-shirts zijn voor Flavio Briatore. Met dat zwart onder de oksels. Dan vallen zijn degoutante okselvijvers niet meer zo op. ;D
;D ;D inderdaad, Flavio kan ze mischien overkopen voor een prijske.

daan

Krijgt ie toch nog wat terug voor z'n coureurtje :P

phil69

Citaat van: Jasper op 19 december 2005 - 19:31:35


Het zouden nog wel goeie t-shirts zijn voor Flavio Briatore. Met dat zwart onder de oksels. Dan vallen zijn degoutante okselvijvers niet meer zo op. ;D

hij kan misschien Rexona aantrekken als sponsor  ;D

FerrariMan

Jean Todt:
Citaat"Unfortunately, we had to accept the departure of Vodafone, because Vodafone wanted to stay with Ferrari but we could not keep Vodafone with Ferrari and we're going to announce, in the next few days, some further agreements that have been reached. But I insist that I've read on many many occasions that Ferrari was financially in dire straits and we might not be able to support our programmes in the future. Well, all this is false and does not correspond to reality, to the truth.

Volgens mij gaat er iets onverwachts gebeuren.

mike

Citaat van: FerrariMan op 15 januari 2006 - 19:53:46
Jean Todt:
Citaat"Unfortunately, we had to accept the departure of Vodafone, because Vodafone wanted to stay with Ferrari but we could not keep Vodafone with Ferrari and we're going to announce, in the next few days, some further agreements that have been reached. But I insist that I've read on many many occasions that Ferrari was financially in dire straits and we might not be able to support our programmes in the future. Well, all this is false and does not correspond to reality, to the truth.

Volgens mij gaat er iets onverwachts gebeuren.

Raar. Vodafone wilde blijven, maar Maranello was niet in staat ze te houden.? ???  En dat terwijl in die relatie Vodafone de leverancier van centen was en zou zijn en Ferrari die van publiciteit?  ???

Wat wilde Vodafone dan extra krijgen dat de Rooien niet konden geven en de grijzen wel? Toch geen garanties op een titel, zeker...  ;) Zouden ze misschien geeist hebben dat Ferrari ook on een andere tak van de autosport actief zou worden, waar Vodafone dan zijn huidige engagementen zou opgezegd hebben om Ferrari te gaan steunen (DTM, anyone)?

Of er moet een conflict geweest zijn rond co-sponsors. 't Zal wel wel een van die laatste zijn, zeker...

Hamilton MASTER

Misschien wou Vodafone gewoon Fernando Alonso...
Toen die naar McLaren zou gaan, zou Vodafone gewoon volgen... ;)